X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
נשיא רוסיה וראש ממשלתה יספרו לנו לאן נעלמו עשרות אלפי צ'צ'נים; העולם הערבי יבקש מבית הדין הבינלאומי בהאג להעמיד לדין מספר גנרלים ואישים סורים בגין רצח של 40,000 אזרחים; עצרת האו"ם תקבע שהטורקים אכן ביצעו רצח עם בארמנים פנטזיה שלא תתממש
▪  ▪  ▪
גואנטנמו. מה מתרחש מאחורי הסורגים? [צילום: AP]

חלמתי חלום מדהים שבו מדינות "צדיקות" מאוד (שהיו "נייטרליות" במלחמת העולם השנייה וסייעו לנאצים) כמו ספרד, שווייץ ושבדיה, המגנות אותנו חדשות לבקרים על כל תגובה לירי קסאמים, יוציאו גינוי קטן לקואליציה הנלחמת בטרור באפגניסטן ובפקיסטן, על כך שהם עושים פשעים נגד האנושות על-ידי סיכולים ממוקדים של מנהיגי הטרור של אל-קאעידה (וזאת במקום להוציא צווי מעצר כחוק), וגם לא שמענו מכל כיוון שהוא גינוי על הפצצות מסיביות של "ריכוזי טרור" הנמצאים בלב אוכלוסיה אזרחית, אף שזו נפגעת קשות.
אני הוזה ומחכה ש"אלביון הצבועה" (אחד מכינוייה הפופולריים בעולם של אנגליה) תתוודה ותוציא התנצלות מפורטת על הפצצות הפוגעות באזרחים תמימים בלוב בהתערבותה ספוגת הנפט במלחמה הבין-שבטית בלוב, וניסיונותיה להרוג את קדאפי ובני משפחתו.
בדמיוני החולני אני מתאר לפעמים כיצד ארה"ב מכה על חטא, על פגיעה מכוונת באוכלוסיית דרום-מזרח אסיה, במחיקת כפרים שלמים בוייטנאם באמצעות פצצות נפאלם, ובפיזור "אבקה כתומה" שגורמת עד היום לסרטן בקרב תושביה באזורים מיוערים, וכנ"ל באפגניסטן, בפקיסטן ובעירק.
אני חולם שיום אחד נשיא רוסיה וראש ממשלתה יספרו לנו לאן נעלמו עשרות אלפי צ'צ'נים... (אני כבר לא שואל לאן נעלמו 8,000,000 פועלי כפייה בימי סטאלין), ואולי אפילו "יביעו צער" על כך.
אני מחכה בכליון עיניים לדוח מיוחד של ארגוני זכויות האדם על תנאי כליאתו ועל גורלו של גלעד שליט (אבל הם אפילו לא דיווחו על השימוש בגזים רעילים שעשה הצבא המצרי נגד האוכלוסיה האזרחית בתימן בשנים 1955-6, וגם לא על השימוש שעשו בגזים העירקים במלחמתם באירנים).
משום מה כולם שותקים כאשר שירותי הביון של ארה"ב ומדינות נאט"ו חוטפים עשרות בני אדם ברחבי העולם, מטיסים אותם בסתר לגואנטנמו, שם הם נחקרים נמרצות במשך חודשים, ללא משפט, ללא עורך-דין וללא צלב-אדום.
אני מפנטז על כך שריצ'רד גולדסטון יישלח לסודן ולמרכז אפריקה לכתוב דוח על רצח עם, ועד שיסיימו נגלה כי גמר את חייו כקינוח בצלחתו של איזה ראש שבט מאוד לא מוסרי, שלא מסוגל להעריך שליח "מוסרי מאוד" של האו"ם.
קצרה רוחי ממש בציפייה ליום שבו העולם הערבי יבקש מבית הדין הבינלאומי בהאג להעמיד לדין מספר גנרלים ואישים סורים בגלל רצח של 40,000 אזרחים, נשים וילדים בחומס לפני 27 שנה, וכיום להעמיד לדין את ראשי השלטון והצבא הסורי בגין רצח של אלפי מפגינים.
אני חולם על כך שהוועדה לזכויות האדם באו"ם (הידועה גם בשם העדכני: "הוועדה נגד מדינת ישראל") תפרסם ביום מן הימים דוח על השמדת הטאמילים בצפון סרילנקה על-ידי הממשלה והצבא, ותדרוש להעמיד לדין את פושעי המלחמה שעשו זאת.
אני חולם בהקיץ שעצרת האו"ם תקבע שאכן הטורקים ביצעו רצח עם בארמנים.
פקחתי את עיניי וגז החלום, והבנתי שכל זה לא יקרה כי:
כל עוד מדינת ישראל מחסלת מנהיגי טרור (ולשם כך - שומו שמיים - גם מזייפת פספורטים...);
כל עוד מדינת ישראל מונעת אספקה של מוצרים אסטרטגיים מהחמאס בעזה;
כל עוד מדינת ישראל מטיסה מזל"טי-ביון בשמי דרום-לבנון, כדי להתריע ממתקפת טילים;
כל עוד אנחנו בונים בתים בפרברי ירושלים.
כי כל אלו הן ה"בעיות המוסריות האמיתיות" של העולם וה"פשעים" הללו של ישראל שקולים כנגד כל הפשעים של כל אומות העולם בכל הדורות. לא מאמינים? תציצו באמצעי התקשורת...

תאריך:  12/08/2011   |   עודכן:  12/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פנטזיה של אדם מוסרי מאוד
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מילים כדורבנם :) ל"ת
cid  |  12/08/11 17:00
2
הרשה לי לצטט בהקשר זה
סתם_1  |  13/08/11 13:01
3
אתה מזכיר לי ילד בן 3
אלטע קאקער  |  15/08/11 12:15
 
- ילד קטן בן 3
אחד שמבין  |  5/02/12 10:48
 
- הבעיה עם אלטער קאקער
מיכאל ב  |  16/02/12 07:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם (פריצי) פריד
מהדורת-אבל עצובה לסיום תשעה באב: על וילה קטנה בסביון; ישיבה חסידית באפריקה; הלכות דת בלונדון וקרב העצמות הגדול של מאה שערים
יובל לובנשטיין
חברות קונצרן אי.די.בי עושות כסף מהכסף שלנו, הציבור    האם אין לנו מילה? הרי גם אנו שותפים בחברות הציבוריות ולבטח בהלוואות הניתנות להן!
נסים ישעיהו
אנחנו אומנם בארץ ישראל אבל עדיין בגלות. ארץ ישראל לא פעלה עלינו להוציא את הגלות מתוכנו. אצל רבים מאתנו, "מה יאמרו הגויים" זה קנה המידה היחיד לקבוע אם מהלך מסוים הוא נכון או לא נכון וזו גלות מנטלית קשה ביותר
ירון כהן
ביטוח רכב, ביטוח בריאות פרטי וביטוח נסיעות לחו"ל הם שלושת הביטוחים הנפוצים ביותר    מהו ביטוח מקיף ומהו ביטוח חובה לרכב?    מדוע מומלץ לרכוש ביטוח בריאות עבור כל בני המשפחה?    כמה עולים טיפולים רפואיים בחו"ל?
אריקה קוברי
בארץ ישראל נמנע מהאדם לקבוע את גורלו. על כן לא נותר לו, אלא לגייס את משאביו הכספיים והנפשיים ולקנות כרטיס בכיוון אחד לשווייץ, בה תמורת סכום נכבד אפשר להשיג מוות מכובד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il