X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הייתה בשבוע שעבר הצדקה מושלמת גם על-פי כל חוק בינלאומי כתוב או לא כתוב, להלום בחמאס, אך ממשלת ישראל חוששת מכל מה שזז בעולם. היא רק שכחה שיש אוכלוסיה שחיה בפחד בדרום. בקרוב הפחד יגיע גם למרכז הארץ. כרונולוגיה של חוסר מנהיגות ונחישות
▪  ▪  ▪
הכנופיות בעזה קובעות את סדר היום בישראל [צילום: פלאש 90]

סביב שולחן הממשלה יושבים או חסרי הבנה או מנותקים מהמציאות או תמימים או פחדנים. לא משנה בדיוק מה ההגדרה שאולי היא תערובת של כל הנ"ל, אבל התוצאה רעה מאוד. תגובה ההססנית מול ההתקפה שבאה מעזה וגם על שיגור הרקטות שבא בעקבותיה, מאותת שוב לחמאס שישראל לא מסוגלת להתמודד אתו. הצהרות תקיפות יש למכביר והיו גם הפעם. ראש הממשלה התייצב להודעה קצרה מול המיקרופונים ומי שהאזין לו היה יכול להבין שעזה הולכת לחטוף משהו שהיא לא תשכח לעולם. אבל מה שקרה הוא שוב תקיפות לא יעילות של מטוסי חיל האויר.
עכשיו הודלף כאילו הממשלה הייתה קרובה להורות על מבצע קרקעי גדול. למה? מדוע לסכן חיילים במבצע קרקעי כאשר חיל האויר והארטילריה של צה"ל יכולים לטפל בחמאס ביעילות רבה מאוד אם רק יורידו מהם את ה"אזיקים" שקשורים לחשש של כל מנהיגינו מהאו"ם / מארה"ב / מאירופה / מרוסיה / מסין וממצרים ולמעשה מכל מה שזז בעולם.
יש לצה"ל בנק מטרות גדול בעזה. כמה פגיעות ישירות במטרות האלה יביאו את החמאס על ברכיו לבקש הפסקת אש. אבל סביב שולחן הממשלה גובר החשש מ"תגובת העולם" על הדאגה למאות אלפי התושבים בדרום שמבלים ימים שלמים בממדים. בימים הקרובים תפתח שנת הלימודים ואז החמאס בכלל יחזיק את ישראל באברים רגישים.
הייתה בשבוע שעבר הצדקה מושלמת גם על-פי כל חוק בינלאומי כתוב או לא כתוב, להלום בחמאס בצורה כזו שהוא יחשוש לנשום בלי אישור ישראל. במקום זאת ישראל התגלתה במלוא חולשתה. את מועד הפסקת האש קבע החמאס. גם אחריה הוא המשיך לטפטף רקטות ופצצות מרגמה. "מנהיגינו "שלא ראויים לתואר הזה בשום תחום, גרמו להעלמות שאריות ההרתעה של צה"ל.
בנימין נתניהו ואהוד ברק היו חיילים קרביים אבל הפוליטיקה עשתה אותם רכרוכיים. אם זה היה פוגע רק בתדמית שלהם ניחא. אבל זה פוגע בביטחון של תושבי הדרום ובקרוב מאוד גם בביטחון של תושבי מרכז הארץ.
ההפוגה בתגובה של צה"ל שמועדה נקבע על-ידי שלטון הכנופיות בעזה מאפשרת להן למגן את אזורי השיגור ולשכלל את רמת ההרג של הרקטות מתוצרת עצמית או אלו שהתקבלו בעזה באדיבות טהרן.
רק אתמול אמר שוב אבו מאזן כי לעולם לא יכיר בישראל כבמדינה יהודית. הממשלה, במקום לומר שזהו, נגמרו הדיבורים על הסכם עם הפלשתינים, כי אין דיבור עם מי שרוצה להשמיד אותך ולא מוכן להכיר בקיומך, ממשיכה לבלבל לעולם את השכל עם כל מיני רמזים על נכונות למשא-ומתן.
לא פלא שלארה"ב ולאירופה נמאס. הם מבינים ששלום עם מה שמכונה העם הפלשתיני לא יהיה . ממשלת ישראל ממשיכה לשחק בנדמה לי . לו זה היה מסתכם בכך ניחא. אבל בדרך הכנופיות בעזה קובעות את סדר היום בישראל וזה גובה ויגבה קורבנות.

תאריך:  28/08/2011   |   עודכן:  28/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ממשלה משותקת מפחד
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
צודק
אשקלונית  |  28/08/11 11:44
 
- ביבי ראש הדג המסריח
הדג המסריח  |  28/08/11 23:12
2
הממשלה רפת אונים(אימפוטנטית)
תל אביבי  |  28/08/11 12:34
3
אתה כמעט צודק.
efis  |  28/08/11 20:05
4
העיתון לאנטישמים ופלשתינאצים "
קורןנאוה טבריה  |  29/08/11 06:19
5
מה לעשות?
שמואל-ד  |  29/08/11 07:19
6
במקרה הזה הממשלה צודקת .
ישמעאל  |  29/08/11 08:27
 
- יש צדק בדבריך ל"ת
מיכאל ב  |  29/08/11 09:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בועז ארד
ב"מדריך למאבק במאהל" של הארגון מיסודה של הקרן החדשה לישראל נחשפת האג'נדה של השמאל    ממש לא ברור מדוע אזרח יקום בבוקר, ירגיש כי הוא עם ויתחיל להפגין נגד חוק שבכלל לא קשור למצוקותיו
שלי יחימוביץ'
לאחר שהראיון עמה ("מיס מיינסטרים", הארץ, 19.8.11) עורר בשבוע החולף הדים רבים במערכת הפוליטית ובתקשורת, מבקשת שלי יחימוביץ' להשיב למבקרים: "סדר היום הקיים הוא צר וחסר מעוף"
רן חרמש
אירועי העם הדורש צדק חברתי הם אירועים מרגשים, שהתחוללו בעיתוי אומלל. אילו קרו מספר חדשים לפני הבחירות, היו מביאים שינוי. כיום, ללא עורף פוליטי ותוך התבססות על התלהבות ורצון ליצור שינוי מהותי, מדובר בתופעה שסופה כשלון
יובל ברנדשטטר
אסור לתת לרושם של השתלטות אידיאולוגיה קומוניסטית על המחאה לטשטש את העובדה כי מעמד הביניים אכן חש נלחץ ומנוצל    יש להכיר הכרה מלאה לצורכי מס בהוצאות טיפול בילדים, כנגד הכנסה מעבודה, הכל מעל השולחן, הכל כחוק
הרב יאשיהו יוסף פינטו
כשיורקים על האדם, החוכמה הגדולה היא לא לנצח באותה שעה את המלחמה, אלא לחכות לזמן הנכון לנצחה    שנאות וכעסים הם עצת היצר הרע ולא עצת השם    אם יש כעס, השם לא נמצא עם האדם, משום שכל הכועס הוא כעובד עבודה זרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il