X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשנים האחרונות אנו עדים לכניסה חסרת תקדים של מסתנני עבודה אפריקנים לישראל. אם זו תימשך, עלולה היא לפגוע קשות בצביונה היהודי של המדינה ואף לסכן את חיי היהודים החיים בה
▪  ▪  ▪
לא בשבילו [צילום: פלאש 90]

בשנים האחרונות אנחנו עדים לטפטוף מתמשך של פליטי עבודה מאפריקה אשר באים לחיות ולעבוד כאן על חשבוננו, משתלטים לאט-לאט ובביטחון על אזורים שלמים שלנו, תוך פגיעה מתמדת בתושבי האזור היהודים. ניתן לראות את המחזות הנוראים הללו באילת, בדרום תל אביב ובכל חלקה אחרת שהם מתיישבים בה. דבר זה בעייתי ואסור שיימשך ממספר סיבות:
לטווח הקצר: התיישבות בחלקים של אוכלוסיה שגם ככה קשה לה (כדוגמת דרום תל אביב) ו"התעלקות" עליה; פגיעה קשה בציבור היהודי אשר גר במקומות שהם מתיישבים בהם בגלל שהם חושבים את עצמם ל"בעלי הבית", הם עושים מה שבא להם ומתעללים בתושבי המקום, בין אם על-ידי הקמת רעש, מעשים מגונים בפומבי ועוד. לפעמים, כאשר תושבי המקום מתלוננים, הם מזלזלים בהם עוד יותר ופוגעים בהם. ישנם מקומות שהתושבים מפחדים להיכנס אליהם בגלל ההשתלטות העוינת.
לטווח הארוך: הבעיה הכי חמורה שעלולה לנבוע מהשארת המסתננים כאן ומהמשך כניסת מסתננים חדשים למדינה היא המשך השתלטות על שטחים של המדינה ופגיעה בצביון היהודי של המדינה, פגיעה ברוב היהודי וחיסול המדינה כמדינה יהודית.
ראינו את הבעיות שנובעות ועלולות לנבוע בגלל ההכנסה השיטתית של המסתננים ארצה, אבל השאלה שאמורה להישאל היא האם הכל אבוד או שבאמת יש לנו מה לעשות בנדון? האם הגיע הזמן להרים ידיים ולהסכים למדינת כל אזרחיה או להמשיך להיאבק למען המשך קיומה של המדינה בצביון יהודי? התשובה פשוטה מאוד: אסור לנו להרים ידיים, רק החלשים עושים זאת ואנחנו ממש אבל ממש לא כאלו (למרות שיש גופים שמנסים ללמד אותנו אחרת). ואכן ישנו פתרון גם למסתננים הנוכחיים וגם לאלו שעוד מתכננים להגיע.
הפתרונות המיידיים לבעיה: הוצאת מסתנני העבודה הבלתי חוקיים למחנות מעבר למסתננים; שליחת כל המסתננים ממחנות המעבר חזרה לארצותיהם.
הפתרונות לטווח הארוך: האצת הבנייה של גדר הגבול בין ישראל למצרים; עיגון בחוק את העונשים להגירה בלתי חוקית - שהייה בכלא (ללא הטבות אסירים מעבר לזכויות הבסיסיות) עד לסילוק מוחלט מהמדינה.
חלקים מכם יגידו "אבל רגע, כל מה שרשום כאן טוב ויפה, אך הם לא מסתנני עבודה, הם סך הכל פליטי מלחמה". אז זהו, שלא. קודם כל, המלחמה הסתיימה. שנית, הם אף פעם לא היו פליטי מלחמה. פליט מלחמה מפסיק להיות פליט ברגע שהוא מגיע למדינה הראשונה שלא נמצאת במלחמה. למדינה הזאת קוראים מצרים. העובדה שהם לא נעצרו שם והגיעו לישראל, מצביעה על כך שהם לא באמת חיפשו מקלט, הם חיפשו חיים רווחיים יותר ועבודה טובה יותר, ואת כל זה הם ניסו להשיג אצלנו, על חשבון האנשים החלשים שלנו, האוכלוסיות שלנו שגם ככה קשה להן, ובסופו של דבר על חשבון כולנו.
אסכם בקצרה: מדינת ישראל היא מדינתו של העם היהודי ואיננו פתוחים לכל הגירה ובטח ובטח שלא להגירות מהסוג הזה. אסור לנו לתת כלים לחיסול הצביון היהודי. אסור לנו להביא לכל אדם הרוצה לעבוד כאן אישור להיכנס. אסור לנו גם לתת לאף אדם להתעלל באוכלוסיה המקומית. זאת המדינה שלנו ועלינו לשמור עליה בשבילנו ובשביל ילדינו, שגם להם תהיה מדינה יהודית, מדינה משלהם, מדינה שהם יוכלו לקרוא לה הבית, שיוכלו ללכת ברחובות שלה בראש מורם וללא דאגות או פחדים. עלינו להגיד בקול ברור: זאת היא מדינתנו ושלנו היא תישאר.

הכותב הוא באר שבעי, פעיל בקבוצה הרשמית של צעירי הליכוד, בפורום כלכלה ורווחה בליכוד, בפורום לשמירה על הרוב היהודי בליכוד, בפורום חברי ליכוד למען ירושלים, בפורום חברי ליכוד למען איכות הסביבה, בפורום מתפקדי ליכוד חופשיים, בפורום המשפטי בליכוד ובפורום האמנים והיוצר.
תאריך:  28/08/2011   |   עודכן:  29/08/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא למסתננים נבנתה המדינה
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
הבעיה כלכלית בעיקרה
אלון פלג  |  29/08/11 15:41
 
- מסכים שהבעיה כלכלית
ליאור רזניק  |  29/08/11 19:16
2
יש עוד פתרון כנסו
אריק'22  |  29/08/11 22:15
 
- כול בעלי העסקים מעסיקים סודנים
אלון פלג  |  30/08/11 17:26
3
הערות המחבר
ליאור רזניק  |  21/10/11 21:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענת פרסמן
הכנת תוכנית עסקית חודשית היא בבחינת כלי ניהולי ממעלה ראשונה לעסק. התוכנית מגבירה את השליטה בעסק, מעלה את גרף ההכנסות, עלויות התפעול וההוצאות. מוסר ההשכל שלה הוא: שליטה = הכנסה
ענת פרסמן
קידום אתרים באינטרנט חשוב בכל תחום למען הצלחת העסק. גם בתפיסות בנושא שהשתנו. אם בעבר פסיכולוגים, עורכי דין או רופאים לא פרסמו ואף חל עליהם איסור אתי או חוקי לפרסם, היום גם מנתחי לב מתחרים ביניהם על שלושת המקומות הראשונים בעמוד הראשון בגוגל
איתן קלינסקי
בתביעה לא להיות נתונים לחסדי גורל מצביע איינשטיין על חולי בכלכלה הקפיטליסטית, המחייבת אותנו לשינוי שיטה מן המסד ועד הטפחות. התוצאה, מבהיר המדען, היא אוליגרכיה של הון פרטי, שאת כוחה לא יכולים להגביל אפילו המוסדות הדמוקרטיים של החברה הדמוקרטית
יובל לובנשטיין
האם נראה לכם שיצחק תשובה ימהר להיפרד ממניות הגז אשר ברשותו? ממש לא, אולם האם לנו יש דרך לשכנע אותו לעשות זאת? התשובה היא בפירוש כן
נרי אבנרי
בקדנציה הקודמת הביט עמיר פרץ על המצוקות החברתיות דרך משקפת חסומה. היחידי שהבין באמת מהי מצוקה חברתית, היה שר האוצר הירשזון. אלא שיד קפיטליסטית זדונית הרחיקה אותו מהקופה (בטרם יבולע לה)    הלכתי לארכיון...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il