X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האוהלים יחלפו עם הרוח, העגלות ייכנסו למחסן בגשם הראשון, המרד הרציני היחיד העומד על הפרק הוא מרד הרופאים המתמחים באליטות הרפואיות והמשפטיות
▪  ▪  ▪
הסנונית המבשרת את בוא האביב [צילום: פלאש 90]

מרד הרופאים באליטיות הרפואיות והמשפטיות הוא המרד האמיתי הראשון בישראל באליטות ש בו מקריבים המורדים את "חייהם" (המקצועיים) ואת פרנסת משפחותיהם הצעירות, ולכן הם גם מאוד רציניים וגם מאד סביר שהם צודקים.
מה הם צריכים הרופאים הצעירים האלה את המקצוע הזה? - הרי כל אחד מהם יכול להיות איש היי-טק עם משכורות שמנות, פי כמה וכמה ממה שירוויחו בסקטור הציבורי. הם ידעו זאת מראש, אך האידיאולוגיה דחפה אותם לרפואה, והשבר האידיאולגי, הראייה האמיתית שכל מי שיש לו אדיאולגיה הוא פראייר ענק, היא זו שתעיף אותם המקצוע ותייצב אותם כלכלית.
מהו כל סיפור הרופאים? - זה סיפור של איגוד מקצועי, שבור ומפולג, שאין לו כל יכולת לאחוז באינטרסים הנוגדים של מרכיביו, אשר קבוצה ממנו שולטת בו מכוח בחירות כלשהן, ומאז מרגישים כל הסקטורים שמחוץ לגבולות השמנת שהם מקופחים, שאיש לא מתחשב בצרכיהם. פתאום מתערב בית המשפט העליון OUT OF NO WHERE לנוכח עתירה תמוהה ומוזרה של איזה עורך דין אשר על-פי מטרת "עתירתו" הוא נראה כשליחה של ההסתדרות הרפואית, ובית המשפט מתכנס ודן, ומכוון את הרופאים יותר ויותר לפינה אחת, תוך שהוא דוחק בפועל את המתמחים לפינה אחרת.
בית המשפט חושב שידו בכל, ויד כל בו, אבל המתמחים יותר חזקים, הם הולכים הבייתה, הם יעקרו לחו"ל הם יעבדו בתעשיה, ואת הרפואה הגוססת הם ישאירו לחולים.
אני רוצה לחזור למרינה הרצליה, מרינה בה נגזלו על-ידי שלטון מושחת ברמותיו השונות, אדמות חוף שנועדו לחדרי מלון, ונמכרו כדירות למגורים. מצאנו שם בין הדיירים גם שופטים וגם רופאים, מעשירי הארץ.
אליטת השיפוט והרפואה. הם פוגשים אלה את אלה בקונצרטים, ובתיאטראות, בדירות פאר במרינה, הם חושבים באורח דומה, הם פועלים דומה, הם ה"בוסים" ואנחנו האספספוף.
אבל הרופאים הצעירים הם אולי הסנונית המבשרת את בוא האביב, סנונית האומרת שלום לאליטות, אליטות המרגישות כמו אלוהים בשמים, השולטות בחיינו הקובעות מי יחיה ומי ימות, מי ינוח ומי ינוע, מי יעשר ומי יעני, מי ישפל, ומי ירום – והם לא קנו את מעמדם בזכות, הם השתלטו עליו, קבעו חוקים משלהם, ותורה משלהם, ועתה "הנוער" קורא עליהם תיגר.
עלו והצליחו רופאים צעירים, בכל מקצוע שבו תעסקו, ובכל מדינה שתגורו, תמיד תדעו שאתם מקור הלהבה, אתם הם שפרצתם את מחסום האילטות השתלטניות והצבועות, של 60 שנות קיום המדינה, וזכות זו תישמר לכם לעד.

תאריך:  31/08/2011   |   עודכן:  01/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרד המתמחים באליטות
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
שכחת איזה שנים שלשה מתמחים
בני בנקר  |  31/08/11 12:53
 
- 1000 המתפטרים לא כאלה
ה.א  |  31/08/11 13:33
 
- תקן אותי אם אני טועה,האם מרבית
בני בנקר  |  31/08/11 19:24
 
- אין מתמחים בפריפריה
איש עצוב  |  31/08/11 23:31
 
- מסקנות מצוצות מהאצבע.מי שחושב
בני בנקר  |  1/09/11 08:30
 
- ככה זה כשבג"צ מנהל מדינה.... ל"ת
איש עצוב  |  1/09/11 10:57
2
אבל תגיד, אפריים
סתם_1  |  2/09/11 00:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
אדמו"רי השמאל הקיצוני פתחו במסע הכפשות נגד המועמדת המובילה לראשות העבודה, רק מחמת ציוניותה
דן אלון
הלוויה ראשונה - שם המנוחה: המחוקקת - כנסת ישראל. סיבת הפטירה: אלצהיימר מלווה בשיטיון    הלוויה שנייה - שם המנוחה: המבצעת – ממשלת ישראל. סיבת הפטירה: אוטם שריר הלב    הלוויה שלישית - שם המנוחה: השופטת - מערכת המשפט. סיבת הפטירה: תסמונת הכשל החיסוני    הלוויה רביעית - שם המנוחה: מדאם תקשורת. סיבת הפטירה: מחלות מין    החתונה - שם הכלה: צדק, שם החתן: חברתי
יהודה דרורי
תמיד תמהתי על אותן נשים אצלנו, חלקן אימהות לחיילים אשר תומכות ב"זכויות" הפלשתינים להרגנו, לגרשנו ולנשלנו מעל אדמתנו. מה שיותר מגוחך ומתועב בכל יפות-הנפש הללו הוא היותן תומכות בתרבות ובדת אשר דיכוי נשים הוא חלק נפוץ מאוד בפרקטיקה היומיומית שלהן
שולמית קיסרי
אנחנו נידונים איפה בזמן הקרוב, ובעזרת עורכי דין מפולפלים נוסח ששי גז ומרעיו לשמוע את זעקות מגיני מרגול על מר גורלה, על תומתה ועל העלילות שמעלילים עליה, לא חשוב שיש הקלטות, עדיין זה נחשב לעלילה עדתית
דן שיאון
אחד הדברים המטרידים בכל הסיפור הוא הקלות הבלתי נסבלת שבה אפשר היום במדינה, לקרוע אדם לגזרים ולהחריב את עולמו מבלי שמישהו יחלץ לעזרה. צריך רק לקוות, שיהיה למרגלית צנעני ולפרקליטה הכוח ללכת עם המשפט עד הסוף ולא להיכנע, כדי שתיחשף הצביעות ותוסר החרפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il