X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנשי התקשורת בישראל הם מתי מעט המסוכנים לנו ולמדינה – יותר מאשר כל שלטון מושחת! אלה מתי מעט שקובעים לנו את דרך חיינו, צורת מחשבותינו, ומחליטים במקומנו מה טוב ומה רע
▪  ▪  ▪
דפני ליף. ''הילדה התמימה''

כאשר הבעתי דעתי על העיתונאי שרון גל, שבסך-הכל ביצע את עבודתו והעז לשאול שאלות לגיטימיות אלמנטריות את דפני ליף (האם צריך להוסיף שהיא מנהיגת מחאת המחאה?!) – לא האמנתי שפשע התקשורת אינו מסתכם בהעלמת האמת בלבד מהציבור.
אתמול שודר בערוץ 10 הסרט על הכריזמטית הדגולה דפני ליף, החל ביום לפני צאתה לשדרות רטשילד. בשניות הראשונות עדיין הייתי שבוי ביוזמה הברוכה של התקשורת שהחליטה לגלות לנו את כל שלבי הדרך של "הילדה התמימה" דפני ליף במאבק הגדול - עד שהתפוצצתי בכעס וסגרתי את הטלוויזיה. זה לא היה ליווי של מחאה ציבורית, אלא יוזמה משותפת של גורמי תקשורת יחד עם...גורמי תקשורת.
כל החבורה הזו שבראשה דפני ליף היו מחוברות לתקשורת, וחבריהן למקצוע הם אלה שהתחילו לצלם את "התארגנות" המחאה רגע אחרי גיבוש הרעיון – ויחד שעטו לשדרות רוטשילד כדי להוציא לאור פרויקט תקשורתי ראשון מסוגו בישראל.
כעת אספר לכם (מה שרובכם יודע) מי הם אלה אנשי התקשורת בישראל. אלה מתי מעט שמסוכנים לנו ולמדינה – יותר מאשר כל שלטון מושחת! אלה מתי מעט שקובעים לנו את דרך חיינו, צורת מחשבותינו, ומחליטים במקומנו מה טוב ומה רע.
כדאי פעם אחת ולתמיד לפקוח עיניים ולהבין מה מקור הרעה האמיתית במדינת ישראל. זה לא מתחיל ונגמר בדיווחים של התקשורת. זה בעיקר במיון הסלקטיבי של הדמויות הקופצות אלינו מהמסך הקטן, ושמתי המעט הם שבחרו אותן בשבילנו. האם כל דמות ישראלית מעניינת, חשובה – ובעיקר עם מסרים חשובים - מגיעה לפריים טיים?! בשום פנים ואופן!
מכאן קל יהיה להסביר לציבור התמים את פרשת מרגול, כוכב נולד, ומשם ניתן לגלוש בשקט רועם להישרדות, הריצה למיליון, 1 נגד 100 וכולי. משחקים מכורים (תרתי משמע – מכור לסם), וכולנו מוחאים כפיים ומסמסים על חשבוננו למלא את קופות שרצי התקשורת שאחר-כך מחליטה בשבילנו במה נצפה ומה נאכל!
דברים קשים. אני יודע. אבל הייתי צריך את הסרט הזה על "בניית המחאה הגדולה בישראל" כדי להבין שכל יתר המחאות הצודקות לא פחות, מעולם לא התרוממו כי מישהו/ם בתקשורת "לא בא לו עליהם".
תאריך:  02/09/2011   |   עודכן:  02/09/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
גודל פשע התקשורת
תגובות  [ 10 ]מוצגות  [ 10 ] כתוב תגובה 
1
זו מניפולציה מחושבת של עורכים
דייקת באבחנה  |  2/09/11 16:52
2
צדק אמיתי=חיסול החונטה אשכנזית ל"ת
יהודי אותנטי  |  2/09/11 17:04
3
התקשורת ראויה להערכה
ארנון לוי  |  2/09/11 19:31
 
- תגיד אתה מטומטם לחלוטין? ל"ת
מתעב טימטום  |  2/09/11 20:22
4
דפני ליף היא לא ילדה תמימה
רונן גולדשטיין  |  3/09/11 02:04
 
- ואמא  ל"ת
שלך ?  |  3/09/11 02:58
5
דפני ליף האדומה=מריה החד"שה!-ה
קורןנאוה טבריה  |  3/09/11 06:49
6
דקטטורה תקשורתית פושעת +ערפ-
ישע  |  3/09/11 10:20
7
דרוש ערוץ חדשות כמו FOX ישראלי
כחמצן לנשימה  |  3/09/11 13:35
8
אפילו מתמטית הלך עלינו
נסים גבאי  |  3/09/11 18:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
"אין כל חדש תחת השמש", קבע החכם מכל אדם. אלא שלעיתים אין בכך נחמה גדולה: כאשר עיוותים חוזרים על עצמם, כאשר התקשורת ממשיכה למעול בתפקידה, כאשר הפוליטיקה ממשיכה לשלוט בחברות ממשלתיות    נחמת עניים: זה גם המצב אצל ידידתנו הגדולה שמעבר לים, וההוריקן בניו-יורק יוכיח
ציפי לידר
בשולי הכותרות: היכן האכיפה בתנועה?    כרטיס הביקור הפוליטי של לבני    והיכן הבושה של עו"ד שפטל?    לא, זו לא מודעת פרסום, זה מאמר מחאה    וגם: פרשת שרה נתניהו - עיתונות או מדור רכילות?    ולקינוח: מילון מרגול
יורם דורי
הוועידה נועדה להציג בפני העולם בכלל ועמי האזור בפרט את העובדה כי למרות המצב המדיני והאילוצים החיצוניים, מתקיים שיתוף פעולה בתחומי הביטחון, המסחר ותעסוקת עובדים פלשתינים בישראל    הוועידה תהווה מקפצה נוספת בעבודה משותפת עם שכנינו
יהודה טרואן
התפטרות של מעל 1,000 מתמחים היא מהלך דרמטי וייחודי משום צירוף של עומק התסכול, העלבון והמצוקה של העובדים עד כדי מוכנות להסתכן בעזיבת המקצוע    האחריות מחייבת את שרי האוצר והבריאות לנהוג כבר עכשיו כבוד עם הרופאים המתמחים ולפתוח עמם באפיקי הידברות
אפרים הלפרין
כאשר לא היה מקום להתערבות הבג"צ – הוא התערב. כעת, לאחר שברור שהתהליך שהוביל הבג"צ החל כישלון חרוץ, וכי אין בתי חולים ביום א' - נס הבג"צ על נפשו, "העתירה מוצתה". והחולים? שיקפצו!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il