X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המסקנה מכל הסיפור שנמשך למעלה מחצי שנה, היא שבמקרים בהם אנו נדרשים לשלם לספקי שירותים סכומים שלא הוסכמו, סכומים שלא ברור מהיכן צצו, אל לנו לוותר. זו מלחמה מעייפת אך כל מקרה כזה המסתיים בהצלחה מקדם אותנו עוד צעד לקראת הבנת החברות שאסור להן לפעול בחשבונות לקוחותיהן כפי שהן רוצות
▪  ▪  ▪
סיפור שנמשך למעלה מחצי שנה
אורנג' והתפוז המכאני - השלב הבא
עמוס עמירן
מסכת ההתעללות של החברות באזרח הקטן נמשכת. לאחר שהבטיחו כי החשבון יסודר והחיוב הבא יהיה תקין, התגלה שוב כי שום דבר לא קרה. החיוב שוב לא נכון ואותה גביית יתר הייתה גם החודש. בדאי להמתין בסבלנות כי הנראה שיהיו עוד פרקי המשך
לרשימה המלאה

אורנג' והתפוז המכאני
עמוס עמירן
ההשוואה בין ההתעללות בצעירים חסרי הישע בסרט ה'תפוז המכאני' לבין מעשי ההתעללות של חברת אורנג' בלקוחותיה היא אולי קיצונית. אולם, על-פי התנהלות החברה המרחק בין השניים רק הולך ומתקצר
לרשימה המלאה

תאמינו או לא - זה קרה.
היום מצאתי בתיבת הדואר שלי פתק קטן המזמין אותי, בחגיגיות יתר, לסור לסניף הדואר הסמוך למקום מגורי על-מנת לקבל מכתב שנשלח אלי בדואר רשום. מכיוון שלמילואים אני כבר לא הולך (זה בגלל הגיל), הנחתי כי שוב יגיע דוח חניה על שמה של זוגתי שמדי פעם מכבדת את תקציבנו המשפחתי ברפורט. התלבשתי בבגדי חג וצעדתי לי בשמש הקופחת לבית הדואר.
בהגיעי לדואר, התבוננתי בכל אותם אנשים המחפשים מקום חניה ואני, שהגעתי רגלית, מזיע ומתנשף, לא צריך לעשות כמותם. נכנסתי לאולם הממוזג, לקחתי מספר (736!!!) והמתנתי לתורי. לאחר המתנה ממושכת, הגיע תורי. ניגשתי לאשנב וקיבלתי לידי מעטפה. לא תאמינו - זו הייתה מעטפה מאורנג' שכללה את החשבונית החדשה. אומנם לא היה ברור לי מדוע נשלחה החשבונית בדואר רשום שכן במשך חודשי ההתדיינות הארוכים עם אורנג' מעולם לא התלוננתי על כי החשבוניות אינן מגיעות למרות שהן נשלחות בדואר רגיל ולא בדואר רשום, אך בהצצה בשורה התחתונה, התמלאתי שמחה. המספר בשורה התחתונה היה מספר במינוס דהיינו, לא רק שהחודש אינני משלם מאומה, אורנג' ישלמו לי.
האמת שהופתעתי. במהלך החודש האחרון, שוחחו איתי טלפונית מספר אנשים משירות הלקוחות של אורנג' ולכולם הייתה בשורה - הכל הוסדר. כאשר ביקשתי לברר מה הוסדר ומה סכום ההחזר, הסתבר כי שוב טעו ולא ערכו את החישוב הנכון. לבסוף, הגיע השיחה המיוחלת מריקי מפניות הציבור של אורנג' ולראשונה, לאחר חודשים על חודשים של שיחות והתכתבויות, נתקלתי במישהי שידעה להקשיב ולאחר שהקשיבה, גם הבינה במה המדובר. לאחר שהיא בישרה לי כי הכל הוסדר, קיוויתי כי אכן כך יהיה ואכן, כנראה שכך קרה.
המסקנה מכל הסיפור שנמשך למעלה מחצי שנה, היא שבמקרים בהם אנו נדרשים לשלם לספקי שירותים סכומים שלא הוסכמו, סכומים שלא ברור מהיכן צצו, אל לנו לוותר. זו מלחמה מעייפת אך כל מקרה כזה המסתיים בהצלחה מקדם אותנו עוד צעד, ולו אף צעד קטן, לקראת הבנת החברות המספקות את השירותים שאסור להן לפעול בחשבונות לקוחותיהן כפי שהן רוצות. האישור שניתן להן לגבות סכומים כאלו או אחרים מתייחס אך ורק לסכומים שהוסכם עליהם בין הצדדים.
אינני יודע האם חיובים לא תקינים נובעים ממערכות מיחשוב לא מספיק טובות או שסתם מדובר בגבייה בשיטת "מצליח" (נחייב ואם הלקוח יצעק, ורובם הרי לא יבחינו בחיוב יתר, נחזיר). אני רוצה להאמין כי הסיבה הראשונה היא הנכונה, אם כי משום מה, מעולם לא גיליתי באורנג' או אצל כל ספק אחר טעות בחיוב לטובתי.
ועוד טיפ קטן - מסתבר כי באורנג', כאשר מתבצעת עסקה לפיה על אורנג' לזכות לקוח במשך 36 חודשי ההתחייבות שלו, מכל סיבה שהיא, הרי הזרמת הזיכוי מתייחסת רק ל-18 חודש ולאחר תקופה זו, היא נפסקת ובעצם על הלקוח לפנות ולבקש כי יזרימו את נתוני הזיכוי ל-18 חודש נוספים. אני מנחש כי רבים לא שמים לב לשינוי לאחר 18 החודשים הראשונים!
אני מקווה שהחיובים הבאים, לאחר הסדרתם וזיכוי בגין גביית היתר, יהיו תקינים וחוזר וקורא לכולם - אל תוותרו. אם מגיע לכם, תדרשו, תתעקשו ואולי גם תזכו.

תאריך:  08/09/2011   |   עודכן:  11/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אורנג' והתפוז המכאני - שלב הסיום (בינתיים)
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף קנדלקר
דירה חדשה בעיר בפריפריה כמו דימונה היא חלום לא ממומש לזוג צעיר. תקראו את השורה הזו טוב-טוב. לא רק דימונה - גם לוד, אור יהודה וערים אחרות מסביב לתל אביב. עיר בפריפריה לזוג ששניהם עובדים לא אפשרית. זה לא מפריע לנבחרינו לצאת נגד המפגינים ולשלוח אותם לפריפריה כפתרון לבעיית הדיור
ד"ר מוטי גולן
על האדם לפשפש במעשיו, לבצע "בדק-בית", רוחני וגשמי כאחד, ובעיקר לחפש את הדרך הנכונה והנכוחה אשר "יבור לו האדם", לעשות תשובה    וגם: על חשיבותה העצומה של מצוות השבת אבידה
נרי אבנרי
לא כל מה ששמענו מעמיר פרץ ראוי להתייחסות חיובית. למרות האמור, היו לו גם כמה רעיונות והמלצות נכונות. הלכתי לארכיון, ומצאתי את ההמלצה הכי חשובה...
גיל נתן
חשבתם פעם כמה חברים יש לכם באמת? כמה חברים נאמנים יש לכם? הנאמנות של היום היא רק במקום שבו יש לצד השני תועלת. אם יש לי תועלת - אני נאמן. וגם כאן, הנאמנות היא לרגע, הנאמנות בת חלוף. אז כדאי שנפנים שלמונח נאמנות יש היום משמעות שונה מזו עליה גדלנו והתחנכנו. רוצה לומר, נאמנות = תועלת אישית וזו לא בושה לצעוק זאת בקול
הרב ישראל רוזן
איומי ראש ממשלת טורקיה הם גחמה אישית שסופה לחלוף. כל כניעה לגחמה זו, ואפילו התנצלות בלשון דיפלומטית, תגרור כניעות על גבי כניעות והכאות נוספות על קדקדנו, כדרכו של עולם הפשע המכה על ראשם של החלשים, המוכים והמושפלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il