X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העולם הערבי מבקש באמצעות הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית להחליש את ישראל במרחב העוין שהיא נמצאת בו, על-מנת שתהיה אפשרות לאויבינו לממש את חזונם השטני ושאיפתם הכמוסה להעלים את ישראל מהמפה
▪  ▪  ▪
הכור בדימונה [צילום: פלאש 90]

מה רוצים הערבים ממדינת ישראל? האם יש בעולם הערבי תחושה שישראל הפכה פתאום לרחב וכל דיכפין יכול לבוא ולרכוב עליה? כנראה שכן. אחרת, לא ניתן להבין את היוזמה הערבית המבקשת לפתוח את שערי הכור בדימונה, מה שפעם היה מכונה בשם מפעל "הטקסטיל", לפקחי הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית.
היוזמה הערבית תידון ב-19 בספטמבר בכינוס השנתי של הסוכנות לאנרגיה אטומית בווינה. מטרת כל המהלך היא ללחוץ על כמה שיותר מדינות באו"ם להכיר במדינה הפלשתינית שתוכרז ב-21 בספטמבר.
ונניח שישראל אכן תסכים להפסיק עם מדיניות העמימות בנושא הגרעין, מה יקרה ביום שלמחרת? פתאום יגלו שלפי פרסומים זרים ישראל היא מדינה חזקה מאוד טילים אטומיים, וילחצו עלינו להשמיד חלק ניכר מהארסנל בתואנה של ניקוי העולם מנשק גרעיני כדי להפוך את כדור הארץ לירוק יותר. זה יהפוך את ישראל למדינה חלשה ופגיעה, וידרבן את מדינות האויב הפונדמנטליסטי-מוסלמי לתקוף אותנו ללא מורא שהוא בגדר שאיפה שאינה בת-מימוש מבחינתם כרגע.
מצרים הגישה הצעה דומה בשנה שעברה לוועדה וישראל, במאמץ דיפלומטי, הצליחה לטרפד אותה. העולם הערבי מבקש באמצעות הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית (סבא"א) להחליש את ישראל במרחב העוין שהיא נמצאת בו, על-מנת שתהיה אפשרות לעוינים האלה לממש את חזונם השטני ושאיפתם הכמוסה להעלים את ישראל מהמפה. שאם לא כך, מה איכפת לערבים שיש בידי ישראל, לפי פרסומים זרים, נשק אטומי? וכי יש מדינה ערבית שישראל איימה עליה אי-פעם בהפעלת נשק להשמדה המונית כלשהו? בדיוק ההפך. לא פעם ישראל אוימה על-ידי מדינות ערביות החל מסדאם חוסיין הזכור לרע, וכלה בגמד החומייניסטי במדינת האייתולות אחמדינג'אד.
לא, זו אינה טעות דפוס בהפעלה של נשק כזה לכיווננו. זו כרגע שאיפת העולם הערבי - מלחמת דת נגדנו, ומצפים מאיתנו לשתף פעולה ולחתום על האמנה שתוביל להשמדת מדינת ישראל בסופו של תהליך.
אסור לנתניהו להיכנע לגחמותיהם של המחרחרים נגדנו בשום פנים ואופן, גם אם זה ימשיך את הבידוד המדיני מצד מדינות "שוחרות שלום", לא משנים את מדיניות העמימות. במרחב הים תיכוני שבו אנו נמצאים, אסור להראות חולשה מאף סוג, כי כאן מבינים רק כוח. ככל שאתה חזק, ככה מעריכים אותך, פוחדים ממך ועושים לך כבוד. עובדה שתור הזהב של ישראל והתקופה בה המדינה הייתה בשיא הפופולריות שלה היה אחרי מלחמת ששת הימים, בה הובסו צבאות ערב בזה אחר זה, כשצה"ל שיחרר שטחים חיוניים לבטחון המדינה בצפון, בדרום ובמזרח.
יש תחושה שאנחנו בפתחה של מלחמה הסברתית וגם מלחמתית, ואסור שזה ייתן פתח לאויבינו לפגוע בחוסננו הלאומי. הכרזה חד-צדדית על מדינה פלשתינית צריכה להוביל לצעדים מעשיים כגון סיפוח יהודה ושומרון, והפסקת התמיכה הכספית מצד ישראל לרשות הפלשתינית. הגיע הזמן להוריד את הכפפות ולהראות שבעל הבית השתגע.

תאריך:  10/09/2011   |   עודכן:  11/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוד כמוס בהחלט
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
עולמה הוירטואלי של ציפי
אדל בנצילביץ   |  12/09/11 17:19
2
ביבי השעון מצלצל
אדל בנצילביץ  |  4/10/11 14:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף מישל דוד
הפוליטיקאי גונב את רצון העם, אונס את הדמוקרטיה ומרוקן אותה מכל תוכן    בסופו של דבר, הכל יגיע לבית המשפט, משם לבית המשפט העליון, שם יושבים קברניטי המדינה, שכולם "מבינים" טוב מאוד מה צריך לעשות...
עידן יוסף
הממשלה משתבחת במבצע פינוי עובדי שגרירות ישראל בקהיר ובני משפחותיהם, ש"מנע אסון", לאחר פריצת ההמון לשגרירות. האם מלכתחילה הייתה תבונה מדינית להשאיר את צוות השגרירות בקהיר?
איתמר לוין
קיים חוט מקשר ברור בין הבריונות הטורקית כלפי ישראל, ההתנפלות על שגרירותנו בקהיר ומעשי הרצח של 11/9: איסלאם קיצוני שאין כל אפשרות להידבר איתו ולהתפשר איתו. לא מדובר במאבק מדיני אלא במלחמת דת. כל עוד העולם לא יקלוט זאת, אין לו סיכוי לנצח במאבק בטרור
רועי אורן
במהלך שנות קיומה נוקטת ארצות-הברית עמדה בדלנית כאשר היא אינה מתייחסת למציאות שמחוצה לה. שני אירועים היסטוריים חשובים הכריחו אותה לעשות זאת - ההתקפה על פרל-הרבור והפיגוע במגדל התאומים
ניב עמית
הבגידה האחרונה של יחימוביץ' במחנה השמאל שטיפח אותה, היא רק האחרונה בשרשרת של נעיצות סכין בגבו של כל מי שהיא ניסתה והצליחה להשתמש בו לצרכיה, והפניית עורף מיידית לכל עניין צודק ברגע שנדמה לה כי הוא חדל מלשרת את טיפוסה הבלתי נלאה אל עמדות הכוח. היעדר חוט שדרה מוסרי מאפיין את כל התנהלותה. מגיע לנו טובה ממנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il