X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
רשתות המזון יוצאות במבצעים לקראת החגים - 50% הנחה, קופונים של 20 שקלים, החזרי נקודות, מתנות ועוד - אז מדוע בסופן של הקניות לחג אנחנו נאנחים בעיקר? האם זה בגלל ה"הנחות"?
▪  ▪  ▪
יש הנחה או יש אנחה? [צילום: AP]

הנחות או אנחות? - זו השאלה אשר הולכת ומתגברת לפני החגים ובמיוחד לקראת החג הקרוב. הרשתות יוצאות במבצעים של 50% הנחה ועוד 20% על היתרה, ועוד קופון של 20 שקל שתקף לתקופה מוגדרת, ועוד החזר של נקודות השוות 15 שקל, ועוד מתנת יום הולדת... אז מדוע אנו בסופו של דבר בעיקר נאנחים? האם האנחות הן בגלל ההנחות? או בגלל קביעת מחירי צרכן גבוהים ותלושים מכל מציאות, אשר גם אחרי כל ההנחות הם יקרים מאוד?
רשתות המוצרים לבית זיהו כבר לפני שנים, שהעם היושב בציון בשכונת "קומבינה" וברחוב "מבצע לחג", אוהב להרגיש שהוא קיבל הרבה הנחות ומקדיש להן את עיקר זמנו ומרצו, ואילו לשורה התחתונה של עלות המוצר, אחרי כל הבולשיט, הוא מקדיש פחות זמן ואפילו לא יודע כמה באמת עלה לו המוצר. מנגד, הוא יכול לדקלם לך כמה הנחה הוא קיבל "ואיך הוא דפק את הרשת".
קניית טקסטיל לבית לדוגמה, לקראת החג, הופכת להכנה טובה לקראת בחינות קבלה להנדסה, לאור ריבוי הנעלמים, ההנחות, הזיכויים, אשר לאחר הורדת כולם משאירה אותך עם מחיר מופקע של מאה שקל ומעלה למגבת גוף סבירה בגודל רגיל, קרי 70 על 130 ס"מ, במקרה הטוב ובמקרה אחר מגבת ש"התכווצה" לגודל לא סטנדרטי של 68 על 125 ס"מ באחת מרשתות טקסטיל הבית הידועות והיקרות בישראל.
נשאלת השאלה, מדוע מגבת טובה אשר עלותה ליבואן מגיעה גג ל-40 שקלים כולל מע"מ, צריכה להימכר לאחר כל ההנחות במחיר של 115-100 שקל? שהרי בסך-הכל מדובר כאן על מגבת, אשר הסיכון בייבוא שלה נמוך ביותר ושואף לאפס? נכון, הקניונים והציבור עובדים גם בשביל עלויות הפרסום ועזריאלי, אבל מדוע לחנוק אותנו? ועוד לקרוא לזה הנחות ומבצעים לחג!
קניית מצעים, זה בכלל מבצע ואופרציה, שכן כאן רבים המסרים על גבי האריזה, רובם חסרי חשיבות וחלקם מטעים, שכן התמונה וצבעיה על הקרטון לא תמיד תואמים את המוצר וגווניו, לצד היעדר מידע חשוב לצרכן כמו צפיפות הבד, שיעור ההתכווצות, אופן סגירת הציפה וגובה המכפלת, שלא לדבר על המחירים המוגזמים המגיעים למאות שקלים לרכישת סט מצעים זוגי.
דווקא רשתות הפארם מנצלות את חוסר ההיגיון ורמת המחיר המופקעת של המצעים, ומציעות לרוכשים מעל סכום מסוים אופציה סבירה לרכישה של סט מצעים במחיר סביר והגיוני של כ-100 שקלים.
חג שמח!

תאריך:  16/09/2011   |   עודכן:  16/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסודות מאחורי המדפים: אנחות לחג!
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
יושבי האוהלים משקרים כאשר הם טוענים שאין להם לאן לחזור    האם מצביעי העבודה באמת חושבים שיחימוביץ ופרץ ראויים להנהיג אותה?    ערוץ 10 וקבוצת הארץ לא אומרים את האמת    אבי לוזון מסתבך בהצהרות סותרות    ומי שמאמין לסיפורים של שאול אולמרט - שיקום
נסים גבאי
לא נלך עוד כשבראש המחאה בלתי ראויים ושבירים. הגיע הזמן להפנים שסיסמאות נבובות להפלת הטייקונים איננה בדיוק מטרה, וכי צריך להחליף את הדיסקט השחוק שכבר הזינו אותו בכל כך הרבה באגים – במחשב חדש שאינו נכנע בשום מחיר לאף דמות ציבורית
איתן קלינסקי
כואב שהקצנה לאומנית והקצנה דתית מקבלות אחיזה בצבא הגנה לישראל. מול אותם חוגרים שקבעו שקול באישה ערווה. מול אותם קצינים, אלופים, רבנים ורבים המגלים הבנה ללבם של החוגרים, אני שולח אותם אל הרבבות שהאזינו ברטט לשירתה, לנאומה, לדבריה של דבורה
אברהם הללי
השיבה לארץ וישיבת קבע נחקקו בתורת ישראל מימים ימימה. החובה לשמור עליה מפני צר ואויב ולגלות אכפתיות וסולידריות הדדיות כי האויב המסוכן מכל היא האדישות
ראובן לייב
הטייקונים, ולהבדיל אלף-אלפי-הבדלות ארגוני הפשע, עושים בארץ הזאת כבתוך שלהם; מהתלים ברשויותיה, עובדים על אזרחיה ומגלגלים כספים שמנים ללא פיקוח. במקום להציב להם גבולות ולערוב לכספי הציבור - מעדיפים שם למעלה לעצום עיניים ולא להתעסק איתם. פחד אלוהים!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il