X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ארגון האומות המאוחדות כבר לא מכבד או עוקב אחר האמנה שלו; הוא עומד כיום לחלוטין נגד חופש וחירות. זהו ארגון מושחת, ומרבית חבריו הם בריונים, עריצים ופושעים. למה להיות חבר בארגון כזה? היא שאלה חיונית ביותר
▪  ▪  ▪
האו''ם. מקדם את הנאציזם [צילום: AP]

"יודאנפריי" - "חופשי מיהודים" - היה מונח נאצי שייעד שטח ללא נוכחות יהודית בתקופת השואה, והשואה הייתה הפשע הנוראי ביותר של קבוצת בני אדם אחת נגד קבוצת בני אדם אחרת. הפשע החמור ביותר נגד האנושות בהיסטוריה של העולם שביצעו הנאצים. המונח "יודאנריין" - "נקי מיהודים" - משמעותו ציון אזורים שבהם כל היהודים נרצחו או גורשו מהם.
מכיוון ש"יודאנפריי" מתייחס רק "לשחרר" שטח מכל אזרחיו היהודים, השתמשו גם במונח "יודנריין", שפשוטו כמשמעו "נקי מיהודים". למונח זה הייתה קונוטציה חזקה, שכל עקבות דם יהודי הוסרו כהסרת טומאה.
כשעריקאת, הנציג הערבי-"פלשתיני" של אש"ף והרש"פ (שניהם ישות אחת) בארה"ב, נשאל על המעמד החוקי של המיעוט היהודי במדינת העתיד של הארגון לשחרור פלשתין (אש"פ), "פלשתין" החזויה שלהם, הוא אמר: "אני מאמין שכצעד ראשון, אנחנו צריכים להיות מפורדים לגמרי". במילים אחרות, הערבים לא יאפשרו ליהודים לחיות בקרבם במדינה ערבית, אך היהודים מוכרחים לאפשר לערבים לגור ביניהם במדינת היהודים. איזו צביעות. אם כן, האם העולם יאפשר לישראל להפוך את הארץ שלה ל"ערבפריי" - "חופשייה מערבים" או ל"ערבריין" - "נקייה מערבים"? כשמדינות ברחבי העולם דנות בבקשה להקים מדינה פלשתינית, הן חייבות לקחת זאת בחשבון.
פירוש הדבר, שאבו מאזן (מחמוד עבאס) ואנשיו, הערבים הקוראים לעצמם "פלשתינים", מתכוונים לאמץ את הרעיון של מדינה יודאנריין-יודאנפריי, שהיא מדיניות הנאצים וכל ישות אנטישמית אחרת.
כל מדינה שהיא בעולם, שתומכת בהקמת מדינה שכזאת, מחזיקה באידיאולוגיה הנאצית. כל מדינה שהיא בעולם, שאינה מתנגדת למדיניות של קבוצת אנשים או ארגון - ואש"ף-רש"פ הם ארגון הקורא להשמדת המדינה היהודית, ישראל, ולהשמדת היהודים - היא פשוט שותפה לפשע זה וצריך להאשימה בבית המשפט הבינלאומי.
מדינה ערבית, וזו תהיה מדינה ערבית, חברה בליגה הערבית העוינת לישראל, נקייה מכל יהודים, היא התגלמות קיצונית של עוינות כלפי השכנה היהודית שלה. וכך, מראשיתה, תהיה במלחמה עם מדינת ישראל. בהיסטוריה של העולם, מעולם לא קרה שהעולם התיר הקמתה של מדינה עוינת ותוקפנית, וכזו תהיה "פלשתין". אלא אם כן יש תקן שונה לחלוטין כאשר היהודים מעורבים, ואז זה פשע כפול.
אסור לחלוטין להתיר ל"פלשתין" לקום! אסור לעולם התרבותי לאפשר לערבים, המכנים את עצמם "פלשתינים", להימלט עם גזענות נתעבת כזאת ועיקרון של השמדת עם שואתית.
ישראל רוצה לחיות בשלום עם שכנותיה; הערבים אף פעם לא רצו, וגם אף פעם לא ירצו שלום-אמת עם המדינה היהודית, ישראל; והם אומרים זאת בקול רם וברור, אבל מי מקשיב?
אולי זה הזמן עבור כל הישראלים ותומכיהם לרדת מהעננים ולשים סוף לדהירת העולם על מדינת ישראל.

תאריך:  16/09/2011   |   עודכן:  16/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברי ארגון האו"ם מקדמים מדיניות נאצית
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
גרמנריין, וגרמנפריי
חילופי אוכלוסיות  |  16/09/11 12:03
2
עלינו ללמוד משווייץ ולהתנתק
פלא יועץ  |  16/09/11 15:28
3
וזו מטרתם=לכן נשאו את פושעי או
קורןנאוה טבריה  |  17/09/11 05:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישי בירן
הסבר ברור לנושא "אפליית מחירים" - כלומר, האפשרות למכור מוצר מסוים לקהלים שונים במחירים שונים, וטכניקות מניעת ההנחות מקהל שיקנה גם אם המחיר גבוה
נסים ישעיהו
גויים רבים כבר רואים את האור הזורח עלינו והם אינם מסתירים את התפעלותם מהאור הזה. אחדים מהם ביקרו אצלנו לאחרונה, זכו לקיתונות של בוז ולעג מצד הנאורים בעיני עצמם שלנו וליחס ספקני משהו מצד היהודים
עו"ד יוסי דר
"עמיר פרץ בא מארץ אחרת... הוא מביא את החמולות"    "פרץ אגרסיבי ומרוקאי"    את הדברים אמרו לא אחרים מעמרם מצנע ויצחק הרצוג    ומה פרץ אמר? "הרצוג בעל אחיזה משמעותית במפלגה" ו"מצנע הלך עם אמונתו עד הסוף"    שד עדתי וחד-צדדי
איתן קלינסקי
דור מרים, שחווה את היציאה מעבדות לחירות, היה דור שגילה פתיחות. הביטוי המצמרר, הקובע ש"קול באישה ערווה", לא יכול היה להתקבל אז
עו"ד אברהם פכטר
תקנון האתיקה המקצועית של העיתונות מחייב עיתון, ערוץ טלוויזיה, מקומון, ירחון וכל כלי פרסום לפרסם התנצלות על פרסום שגוי, רשלני, פוגעני, שיש בו פגיעה בשמו הטוב של אדם    הוויכוח הוא - האם הבעלים, בעלי המאה, הם גם בעלי הדעה? איך ומתי לעשות זאת? מה אומרות תקנות האתיקה המקצועית?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il