X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ביבי מטיף מוסר לכל העולם, אך לא דאג במשך קרוב לשלוש שנים לכך שלא נהפוך לעם מנודה שלא יפנו לנו עורף באירופה בארה"ב וגם בארצות ערב שהיו איתנו בחוזי שלום, ולא השכיל לשמור על יחסים מעולים עם טורקיה. ביבי אוהב לנאום, כמו נציג ישראל באו"ם לשעבר, לפי שיטת היהודי בגטו - "כולם שונאים אותנו, כולם אשמים, רק לא ישראל ולא ראש הממשלה שלה"
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. רמה נמוכה של התנהלות מנהיגותית [צילום: פלאש 90]

שוב נראה את הזוג המאוהב עולה על מדגרות המטוס, כפות הידים שלהם מוברגות זו לזו, בסגנון של קמפיין בחירות אמריקני נצחי. שוב עליה למטוס הנראית כמו יציאת לחופשה, עוד סוג של קייטנה זוגית של בני הזוג במקום שביבי יעשה את בג'וב שלו כמו כל מדינאי אחראי שעושה את הג'וב שלו עליו הוא מקבל שכר, כבוד ותנאים מצויינים לחיים טובים.
ביבי מטיף מוסר לכל העולם, אך לא דאג במשך קרוב לשלוש שנים לכך שלא נהפוך לעם מנודה שלא יפנו לנו עורף באירופה בארה"ב וגם בארצות ערב שהיו איתנו בחוזי שלום ( שלום קר, אז מה? עכשיו זה על סף מלחמה) ולא השכיל לשמור על יחסים מעולים עם טורקיה. ביבי אוהב לנאום, כמו נציג ישראל באו"ם לשעבר לפי שיטת היהודי בגטו. "כולם שונאים אותנו, כולם אשמים רק לא ישראל ולא ראש הממשלה שלה."
כשנוח לו ביבי מבטיח הבטחות על שתי מדינות לשני עמים, אבל לא עושה כלום בעניין (כן, כן, הפלשתינים אשמים יוצא עכשיו בשנייה האחרונה לשאת נאום "הסברה" ושוב יספר על העם היהודי הסובל יותר מכולם, העם הנבחר שכולם שונאים אותו. שוב יתלונן על אובמה שהוא "לא בסדר". שוב יתיהר כי הכלכלה שלנו הכי טובה בעולם, כי המחאות אצלנו, הם הכי תרבותיות בעולם כאילו הוא יזם אותן, כאילו חשב בכלל לשנות משהו במבנה הרכוזיות של 19 המשפחות המחזיקות ב-40% מכלכלת ישראל. ביבי לא חשב על מעמד הביניים ולא על עניי ישראל. אם יצא משהו טוב לישראל מהוועדות שנולדו יהיה זה בזכות דפני ליף וחבריה וכל המסה של הישראלים שיצאה להפגנות ענק ואז ביבי אם עדיין יהי רה"מ ינכס את העניין לעצמו.
ראינו את ביבי יושב ליד הטלפון כשהכרמל נשרף, ו"הציל" את הכרמל בעזרת סופרטנקרים שנתרמו על יחידי ראשי ממשלות לעזרה לכיבוי השרפה. זו שיטת ביבי, שיטת שלא עושה שום דבר כתוכנית לעתיד אלא מכבה שרפות. גם עכשיו הוא נוסע לכבות שרפה שכולם יודעים שזה מאוחר מדי. מה לא עשה בקדנציה שלו לשמור על ישראל ועל מעמדה המכובד והבריא יחסית הוא רוצה לפתור בנאום מתלהם, בכייני ו"אמיץ" שיתאים לכמה מראשי איפא"ק.
כמו בכל מפעל הייטק, או מפעל תעשייתי "קלסי"בעבר ובהווה, מפטרים את המנכ"ל כאשר השורה התחתונה בחשבון החברה, רעה מאוד. ביבי עובד בשביל אבא שלו, בשביל שרה ובעיקר בשביל הכיסא שלו. בגלל העבודה הזו אנחנו במצב של כשלון. ביבי הוא הפוליטיקאי שהצליח לאבד את אמון כל המנהיגים בעולם, כולל מנהיגי מפלגות הימין החברים שלו. הוא שומר על מאזן אימה אישי, בעיקר עם ברק וליברמן זאת בזמן שכל כמה חודשים מתחלפים עובדי הלשכה שלו, הבורחים מהלשכה הזו כמו מאניה טובעת.
ביבי בנה לעצמו ולמשפחתו קריירה מוצלחת ובנה לנו מדינה שכל הפרמטרים שלה על סף סכנות ביטחוניות חמורות, חוסר ביטחון של כל האזרחים (חוץ מהמעריצים המושבעים שלא רואים ולא שומעים כמו בחצר הרב) בשלב זה הוא הביא אותנו לקצה!!.
בנאום שלו תעמוד שרה ותמחא כפיים והאמריקנים כמו שהצילו את אירופה מהכיבוש הנאצי ואת ישראל במקרים שונים - תעשה את מה שהיא יכולה כמעצמה מוחלשת "להציל" את ישראל מהפלשתינים.
מדיניות עלובה ולא רצינית, רמה נמוכה של התנהלות "מנהיגותית", לוזריות לא מכובדת ששוב נותנת לנו כישראלים הרגשה של מבוכה ובושה שלא לדבר על סכנה. ממש צחוק מהעבודה!.

תאריך:  19/09/2011   |   עודכן:  20/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביבי עושה צחוק מעבודה
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
מה הפלא?גב' מרכוס מפיליפינים-
ראספוטין בן מדביד  |  19/09/11 12:33
 
- את מטומטמת ממש כמו המגיב הזה ל"ת
מה נכנס בך?  |  20/09/11 08:40
2
ביבי לא יכול
סתם_1  |  19/09/11 12:52
3
מאמר פשוט מטומטם...לכי תבשלי
בורות פוליטית  |  19/09/11 13:02
 
- אכן אתה בור פוליטי אמיתי...
מישל  |  19/09/11 14:02
 
- המגיב הקודם היה עדין מידי אליך ל"ת
טימטומך הפוליטי  |  19/09/11 22:28
4
מאמר מטופש לחלוטין
אורי בן  |  19/09/11 15:01
5
מאמר פטטי ברמה נמוכה מתאים  ל"ת
להרגלה של הכותבת   |  19/09/11 20:04
6
מאמר נפיחתי ביותר....
בוקי סרוקי  |  19/09/11 20:31
 
- בלוף
באום  |  19/09/11 21:02
7
עורף זה דבר יפה
באום  |  19/09/11 20:57
8
מאמר בולשביקי שקרי ומתנשא
רונן גולדשטיין  |  19/09/11 23:56
9
קשה להאמין שהכותבת חיה בישראל
מנותקת מן המציאות  |  20/09/11 00:29
10
הלו גברת קיסרי הצבועה
רונן גולדשטיין  |  20/09/11 05:22
11
הכיעור שלך משתקף במאמר העלוב ל"ת
איש המרכז  |  20/09/11 13:58
12
כל העלובים שמלקקים לביבי
איפכא מסתברא  |  20/09/11 14:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בלפור חקק
כל אדם חווֶה בכל שנה לידה מחודשת כאדם, התחדשות רוחנית. כדי לחדש את עצמנו, אנו מתנקים ממה שהיה, משליכים ומסירים את הסִיגים שהיו    אז - "בן אדם, מה לך נרדם"?
עו"ד אברהם פכטר
הסוגייה הזו עולה לעיתים קרובות לשיח ציבורי עקרוני. במיוחד, קיימת בעיה עקרונית אתית ומקצועית כאשר הבעלים הוא דומיננטי, בעל כוח והשפעה, ומפעיל את השפעתו וקשריו    האם צריך חוק להגביל את זכות הבעלות על עיתון בישראל בידי אזרח ישראלי בלבד?
איתן קלינסקי
ציזלינג, כאחד מעמודי התווך של תנועת העבודה טרם קום המדינה ובשנותיה הראשונות, שילב את עוצמת ארון הספרים היהודי עם תפישת חייו הסוציאליסטית. זאת אחת הסברות המסבירה מדוע היה היחיד בתנועת העבודה שהעז לצאת בגלוי ולהתעמת עם בן-גוריון בנושא השואה וההצלה במציאות של הנהגה במלכוד
מתי דוד
במהלך שלושת העשורים האחרונים, קצב הצמיחה הממוצע השנתי היה 9%-10% - צמיחה שגרמה לשינויים ברוב תחומי החיים, בחברה הסינית, בעיקר בחברה העירונית-תעשייתית אבל גם בחלקים של החברה הכפרית-החקלאית. סין הפכה לכלכלה השלישית בגודלה בעולם ולשוק צרכנים ענק
יאיר דקל
"החלטתי לסיים את חיי. אני רוצה למות בכבוד וגם לא ליפול לנטל על המשפחה. לא צריך לנסוע לשווייץ לשם כך" - החלטה אחרונה של גדול מהחיים    "אנחנו מתקרבים למועד שבו תשבו ותגידו עלי את הדברים הטובים. אז עשו את זה עכשיו וספרו לי זכרונות"...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il