X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם מתפקדי העבודה רוצים שמפלגתם תהיה אלטרנטיבה לשלטון הליכוד - המשימה הראשונה שלהם היא להחליף את קדימה כמפלגה הגדולה של גוש השמאל. כדי שזה יקרה, עליהם להצביע ליחימוביץ'. פתק לפרץ = פתק לקדימה הלכתי לארכיון...
▪  ▪  ▪
שלי יחימוביץ'. טובה לדמוקרטיה [צילום: פלאש 90]

בדמוקרטיה בריאה צריך שתי מפלגות גדולות. האחת אמורה להיות המפלגה הראשית בקואליציה, והשנייה אמורה להיות אלטרנטיבה לשלטון. נכון להיום, קדימה משמשת אלטרנטיבה - למרות שהיא (לא) מציעה שום-דבר.
האלטרנטיבה הטבעית לליכוד צריכה להיות מפלגת העבודה. לא רק בגלל ההיסטוריה, אלא משום שמחיקת קדימה תהיה תיקון של תקלה מוסרית בה חבורת גנבי מנדטים, חגגה את פירות הגניבה לאורך שנים - מבלי שהשאירה חותם. ההפך - קדימה תיזכר לדיראון עולם כמפלגה שהותירה חורבן מדיני שאת סופו מי ישורנו.
עמיר פרץ משחק מלוכלך. הוא יגיד שאין לו ברירה, מפני שבמשחק נקי אין לו סיכוי. הקביעה שלו לפיה "מי שמצביע לשלי מצביע לביבי", מכוילת לשונאי ביבי במפלגה ובתקשורת. זה מזכיר את סיסמת הבחירות של ציפי לבני: "זה או ציפי או ביבי". אין משהו אחר. הסיסמה של לבני עבדה - ורוקנה את העבודה ומרצ ממנדטים.
אם בוחנים לעומק את הסיסמה עליה פרץ שם יהבו, מגיעים למסקנה שהיא נכונה, כמו הסיסמה: "מי שמצביע לפרץ, מצביע ללבני". מנקודת המבט של מפלגת העבודה, הליכוד הוא היריב האידיאולוגי, וקדימה היא היריב הפוליטי. רוצה לומר: מאגר הקולות הטבעי של העבודה נמצא ברובו המכריע בקדימה.
אם מתפקדי העבודה רוצים שמפלגתם תהיה אלטרנטיבה לשלטון הליכוד - המשימה הראשונה שלהם היא להחליף את קדימה כמפלגה הגדולה של גוש השמאל. כדי שזה יקרה, עליהם להצביע ליחימוביץ'. פתק לפרץ = פתק לקדימה. זה כל-כך ברור, שצריך להיות מטומטם כדי לא להבין.
פרץ מעדיף להיות מנהיג של מפלגת נישה (יוסי שריד נתן הגדרה אחרת: מפלגת גומחה), מאשר להיות מספר שתיים של מפלגה גדולה. הכישלון שלו מעט נשכח, אבל הוא מצוי בארכיונים. ברגע המתאים - יקבלו צרכני התקשורת את פרץ של וינוגרד.
תחת הכותרת "כך הפך עמיר פרץ לאבא אבן", הביע מתי גולן פליאה על הבלטת אנשיו את מנהיגם כ"מנהיג מדיני" (גלובס, 18.9.11). "לא נראה לי שאדם חברתי יכול להפוך בן לילה לאבא אבן", כתב גולן. הוא נזכר באבא אבן - ואני דווקא נזכרתי בראש ממשלת "ששת הימים" לוי אשכול. אנשי פרץ צריכים לשווק אותו כ"יורשו" של אשכול. מכל נבחרי הציבור, פרץ הוא היחידי שניחן באותה יכולת גמגום במצבי לחץ.
מאז שהתראיינה לגידי וייץ בהארץ, אומרים לנו שיחימוביץ' אוהדת מתנחלים. זה נכון בדיוק כמו שהיא נגד ההתנחלויות. תמורת הסכם שלום, היא תתמוך במתווה קלינטון שמכיל בתוכו הורדת התנחלויות מבודדות. מבחנתם של השונאים - זה לא מספיק. הם רוצים לראות יהודים נעקרים בלי קשר לשלום - אפילו שהתענוג הזה יביא יותר טרור.
שורה תחתונה: שלי יחימוביץ' טובה למפלגת העבודה - תביא יותר מנדטים. שלי יחימוביץ' טובה לדמוקרטיה - שזקוקה לאלטרנטיבה אידיאולוגית. הצביעו שלי יחימוביץ'...

פורסם במקור: ארכיונרי
תאריך:  19/09/2011   |   עודכן:  19/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבא (אוברי) אבן (איבן)  אברהים צרצור  אברהם הירשזון  אברהם זילברברג  אהוד רצאבי  אהרן אבוחצירא  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אורית זוארץ / Orit Zuaretz  אורית נוקד  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אחמד א-ד`אהר  אטילה שומפלבי  אילן ליבוביץ'  אילן שלגי  איתן לבני (בנוזוביץ')  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר אבטבי  אלכס מילר  אסתרינה טרטמן  אפרים תבורי  אתי לבני  בנימין אבניאל (גטשטיין)  ג'ון אדוארדס  גידי וייץ  גילה פינקלשטיין  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דוד מנע  דן  גרטלר  דן מרידור / Dan Meridor  דניאל הרשקוביץ  דניאל-יצחק לוי  דרור זייגרמן  הארץ / Haaretz  הרצל שפיר  ויצמן שירי  חיים אמסלם  חמאד אבו-רביעה  חנא סוייד  טובה אילן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יהודה-מאיר אברמוביץ'  יואב מני  יוליה שמאלוב-ברקוביץ'  יוסי שריד  יוסף שגל  יוסף שפרינצק  יורם מרציאנו  יחזקאל זכאי  יעקב כהן  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  יצחק בן - ישראל  יצחק ברמן  יצחק זיגר  יצחק זיו  ישראל ישעיהו-שרעבי  כרמל שאמה-הכהן  לביב חוסיין אבו-רוכן  לימור לבנת / Limor  Livnat  מאיר זורע (זארודינסקי)  מאיר תלמי  מאיר-דוד לוונשטיין  מאשה לובלסקי  מוטי ששון  מחמוד א-נאשף  מיכאל פואה  מיכאל רצון  מיכל ליברמן-גילון  מיקי לוי / Mickey  Levy  מלי פולישוק-בלוך  מנחם אליעזר מוזס  מרדכי זר  מרטין שלאף  משה זלמן פייגלין  משה מוץ מטלון  מתי גולן  מתנחלים  נדב פרי  נחום ניר-רפאלקס  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סופיה רון-מוריה  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עבאס זכור  עבאס זקור  עבדול-עזיז זועבי  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עינת וילף  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמירה דותן  עמרי שרון  ערי ז'בוטינסקי  פנחס לבון (לוביאנקר)  פניה (פאינה) קירשנבאום  פריג`א זוארץ  ציון פיניאן  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קדיש לוז (לוזינסקי)  ראובן ברקת (בורשטיין)  רוביק דנילוביץ'  רוחמה אברהם בלילא  רון בריימן  רוני בר-און  רחל אדטו  רן בנימיני  שלום זיסמן  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שלמה לביא (לבקוביץ')  שמואל תמיר כצנלסון  שרון שלום  תאופיק זיאד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למען הדמוקרטיה - הצביעו שלי יחימוביץ'
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
שוב כמעשה בלעם אבל אני מסכימה!
פועה  |  19/09/11 17:31
2
לדעתי שלי תהיה ראש ממשלה
סתם_1  |  19/09/11 18:01
 
- היית מתה!-יש לה סיכוי להיות שר ל"ת
שרת התשקורת  |  19/09/11 19:44
 
- אין לה פרצוף של ראש ממשלה
קוסם  |  20/09/11 15:19
 
- הבחירה היא בין צרעת לעגבת.
אליהו חיים  |  20/09/11 21:59
 
- הצחקת את העגבת היא מנצחת בגדול
פרעוש  |  21/09/11 08:26
3
משוכנעת פרץ לא ראוי למנהיג
שושפרי  |  19/09/11 19:10
 
- צודקת שושפרי
עמיר פרץ  |  20/09/11 05:46
4
דוד לוי המפא"יניק. שגעון גדלות ל"ת
רחב מהמסעדה  |  19/09/11 21:35
5
אני המטומטם שלא מבין.
אהוד פרלסמן  |  19/09/11 22:22
6
הערבים בעד פרץ-הם יודעים למה
יוני שדה  |  19/09/11 23:28
7
שרלטנות זה לא מנהיגות
צביקה ובר  |  21/09/11 06:27
8
אבנרי בעד עזמי בשארה ?
גיל ארז  |  21/09/11 17:38
9
נרי בלעם, הפעם הזאת ברכת ברך!
פועה  |  22/09/11 10:02
10
אבנרי חסיד "הדמוקרטיה"
זיוה .א.  |  22/09/11 13:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפאל בוכניק
בשם "חוש הצדק" המפותח שלו חובט תומס פרידמן בכל הזדמנות בראש הממשלה נתניהו, אינו בוחל בניסוחים בוטים המתאפיינים בגישה מוטה וחד-צדדית, שכפי הנראה אין הוא מסווה אותה
עו"ד תמר פינקוס
בשל ריבוי בעסקות צרכניות המתבצעות לקראת החגים להלן מספר עצות לצרכנות נבונה
הלל ויס
נתניהו אינו יכול להנהיג ספינה נטרפת. הקדושה המפוקפקת של השלטון וגם של המדינה כערך אינה מאפשרת לנמושות "הבית היהודי" לקפוץ אל סירת ההצלה, אלא כרגיל לבוא למיגרון לאחר החורבן האחרון ולפני החורבן הבא, ולנחם ולאיים שאם עוד פעם אחת זה יקרה אז תראו מה שנעשה. ככה, כרגיל, לשקר ערב ראש השנה מבלי להרגיש כלל שמשקרים
גרשון אקשטיין
ראש ממשלת טורקיה תוקף את ישראל בהצהרותיו הפומביות וגורם להמון מצרי, עזתי וירדני להשתלהב נגד ישראל. ה"שמינייה" החליטה לא להגיב לאיומי ארדואן ולא מבינה כי האיפוק לא ישקיט את ה"גורילה". כאן נכנס אביגדור ליברמן...
ראובן לייב
הגיעה העת שרק רופא-עיניים ולא אופטומטריסט יוסמך לבדוק את ראייתו של מי שמבקש את חידושו של רישיון הנהיגה שלו. אחרי ככלות הכל אין לאופטומטריסט לא הידע ולא הכישורים שיש לרופא כדי לאבחן ליקויי-ראייה רפואיים וגם לא כדי לטפל בהם. אבל במציאות הישראלית מוקנית, משום מה, דווקא לו הסמכות לאשר או לפסול את ראייתו של הנבדק. עבודה בעיניים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il