X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כאז בימי התנ"ך כך גם בימינו אנו, ידם של בני ישראל מושטת לבני ישמעאל לשלום אמיתי, כפי שהושיט אותה ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו ב"נאום בר-אילן" ושוב גם בנאומו האחרון באו"ם היא הושבה כאמור ריקם
▪  ▪  ▪
נאום נתניהו באו''ם. נאום הקורא לעשיית שלום [צילום: AP]
סמל אש"ף. ישראל אינה קיימת במזרח התיכון

"אֲנִי-שָׁלוֹם, וְכִי אֲדַבֵּר; הֵמָּה, לַמִּלְחָמָה" (תהילים ק"כ, ז).
הנאום שנשא אבו-מאזן, יו"ר אש"ף ומולו הנאום שנשא בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל, ביום שישי (כ"ד אלול תשע"א , 23 ספטמבר 2011), בפני אומות העולם בעצרת הכללית של האו"ם בניו-יורק, בישיבה שדנה בהכרזתם החד-צדדית של הפלשתינים על מדינה פלשתינית, מחזירים אותנו אחורה במנהרת הזמן אל פרק ק"כ בתהילים, בספר הקדוש ביותר לעם ישראל הוא ספר התנ"ך, שהוא גם מקור זכותנו המוסרית וההיסטורית כעם יהודי על הארץ. ישראל.
תהלים ק"כ:
א שִׁיר, הַמַּעֲלוֹת:
אֶל-יְהוָה, בַּצָּרָתָה לִּי - קָרָאתִי, וַיַּעֲנֵנִי.
ב יְהוָה - הַצִּילָה נַפְשִׁי, מִשְּׂפַת-שֶׁקֶר: מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה.
ג מַה-יִּתֵּן לְךָ, וּמַה-יֹּסִיף לָךְ - לָשׁוֹן רְמִיָּה.
ד חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים; עִם, גַּחֲלֵי רְתָמִים.
ה אוֹיָה-לִי, כִּי-גַרְתִּי מֶשֶׁךְ; שָׁכַנְתִּי, עִם-אָהֳלֵי קֵדָר.
ו רַבַּת, שָׁכְנָה-לָּהּ נַפְשִׁי - עִם, שׂוֹנֵא שָׁלוֹם.
ז אֲנִי-שָׁלוֹם, וְכִי אֲדַבֵּר; הֵמָּה, לַמִּלְחָמָה.
במזמור זה שבספר תהילים מתאונן בעל המזמור על השכנות הרעה בין בני ישראל לבין בני ישמעאל. קדר הוא אחד מבניו של ישמעאל. אותו ישמעאל שילדה הגר המצריה, שפחת שרה לאברהם אבינו (בראשית כ"ה , י"ב - י"ג).
מזמור זה בספר תהילים מספר על השכנות הרעה והקשה שסובלים בני ישראל מבני ישמעאל המתוארים במזמור זה כשונאי שלום, המדברים שפת שקר ולשון רמיה, כאשר בשעה שבני ישראל קוראים באוזניהם קריאת שלום, המה בני ישמעאל מכינים עצמם למלחמה.
וכאז בימי התנ"ך כך גם בימינו אנו, לא השתנה כך למרבה הצער דבר, ומי שהאזין לנאומו של אבו מאזן יו"ר אש"ף, האזין לשפת השקר וללשון הרמיה. לנאום הסתה ומלחמה של מי שעומד היום בראש הארגון הפלשתיני שכך נראה שלא זנח ולו לרגע את "תורת השלבים של אש"ף", אותה תורת שלבים הקוראת להשמדת ישראל. כאשר האמצעי הוא החלשתה הצבאית והמדינית, תוך קבלת עוד ועוד שטחים מארץ ישראל והפיכתם לבסיסי מלחמה.
אש"ף (הארגון לשחרור פלשתין) הינו למי שזכרונו בגד בו ארגון טרור האחראי לרציחתם בדם קר של מאות ואלפי יהודים חפים מפשע שכל חטאם שהיו יהודים. אש"ף שאבו מאזן הוא סגנו ויורשו של הארכי רוצח ערפאת שעמד בראשו, הוקם כבר בשנת 1964, שנים לפני שפרצה כלל מלחמת ששת הימים בשנת 1967, בה שוחררה בירתנו הקדושה ירושלים ואוחדה מחדש ושלאחריה נבנתה מחדש התיישבות היהודית ביהודה ובשומרון.
הסכם אוסלו שנחתם בשנת 1993 היה זה שנתן את ההכרה והחסות הבינלאומית לאש"ף והוא זה אשר הניח את היסודות לנאומו של אבו מאזן ולמהלך החד-צדדי שננקט באו"ם בדרך לכינונה של יישות טרור ערבית בין הים לירדן.
ואם רצינו עדות נוספת לכך שאותו אש"ף שלא הכיר אז בעת חתימת הסכם אוסלו בשנת 1993 ואינו מוכן להכיר גם היום בשנת 2011 אפילו לא בזכותו הבסיסית של העם היהודי למדינה יהודית משלו בארץ ישראל ושפניו גם היום אינם לשלום אמיתי ולסיום הסכסוך רב השנים, אלא רק להשגת מדינה כאמצעי ושלב נוסף בתורת השלבים של אש"ף בדרך לחיסולה של ישראל, הרי שניתן למצוא עדות זו גם בסמליל (בלוגו) של משלחת אש"ף לאו"ם, אותו לוגו המעיד אלף מונים שבעיני אש"ף גם היום מדינת ישראל אינה קיימת כלל במזרח התיכון. כאמור ניתן לראות שבלוגו של אש"ף נמצאת כאמור רק מדינת פלשתין אשר משתרעת מהים ועד לירדן.
וכאז בימי התנ"ך כך גם בימינו אנו, על עם ישראל להמשיך ולהושיט יד לשלום אמיתי לכל שכן המבקש לחיות עימנו בשכנות טובה ובשלום אמת ויחד עם זאת להמשיך ולהחזיק בחרב הברזל ובמגן הדויד ולהיות מוכן תמיד למלחמה.
והיה ותיכפה חלילה שוב על ישראל ועל צבאה מלחמת הגנה נוספת, יש רק לקוות שיימצאו ב"ה גם היום כאז בימי התנ"ך אותם מנהיגים ולוחמים אמיצים בעם ישראל, אשר יידעו לסיים מלחמה זו עם מחיר כבד מנשוא לאוייבנו, מחיר אשר הפעם יכלול בתוכו גם שינויים דמוגרפיים וגאוגרפיים מרחיקי לכת אשר ייעצבו מחדש את מפת האזור כולו ואשר בשום אופן לא יאפשרו חזרה לאותה נקודת מוצא שהייתה ערב פרוץ המלחמה. השם עוז לעמו ייתן השם ייברך את עמו בשלום.

תאריך:  25/09/2011   |   עודכן:  26/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נאום מלחמה מול נאום שלום
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
עידוד רב שואב האויב מי דקטטורה
ישע  |  25/09/11 12:32
2
גול עצמי של נבחרת ישראל לאו"ם
סובול עידן  |  25/09/11 16:48
3
עולם הפוך של שמאלנים
רונן גולדשטיין  |  25/09/11 17:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    געגועים עזים למעשי קין, הפקרות בכבישים, לא לומדים לקח ומתעללים בנוסעים    תכלה שנה וקללותיה; תחל שנה וברכותיה. שנה טובה
יוסף דוריאל
לשמחה על "נאום פרו-ישראלי" באו"ם לא היה מקום מבחינה מהותית, וגם מבחינת שירות הדוב שזה נתן לאובמה, בהצגתו המיותרת כחד-צדדי. הוא בסך-הכל הופיע כ"מבוגר האחראי" באסיפה של חבורת מוסתים כרוניים. ישראל עצמה חייבת לעשות מיד שיעורי-בית על המצב החדש שנוצר
פסח רויטמן
אם שיעור הצמיחה קטן, שיעור הצריכה קטן, שיעור ההשקעה קטן, היצוא קטן, כיצד האבטלה אינה גדלה?. בסיכומו של דבר מדובר פה באחיזת עיניים של ממשל אובמה, של האיחוד האירופאי ושל תחזית בנק ישראל לגבי ההתפתחויות בכלכלת ישראל
שלמה ברום, שמעון שטיין
ביום שאחרי המהלכים באו"ם יסתבר לציבור הפלשתיני, כמו גם לציבור בארצות ערב האחרות, שדבר ממשי לא השתנה, והמציאות בגדה המערבית וברצועת עזה נותרה ללא שינוי
איתן קלינסקי
עד לכתיבת שורות אלו לא ראינו במאהל ברחוב משה דיין אפילו פח אשפה אחד קטנטן, שהעמידה העירייה לרשות תושבי המאהל, כדבריו של ראש העיר. אז כבר אמרתי שלא יפה לשקר, ועוד לתת לשקר תהודה תקשורתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il