X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
האו"ם הוא גוף בינלאומי מסוכן שאסור לתמוך בו כלכלית או להיות חלק מהרמאות, הערמומיות וההונאה שלו. הגיע הזמן להודות שצריך היה לפרק את האו"ם מזמן. אם לא פירוק אז לפחות שכל מדינה המכבדת את עצמה צריכה לפרוש ממנו
▪  ▪  ▪
ארגון האומות המאוחדות. מקדש לצביעות ולקלון [צילום: AP]

האו"ם הוא בית המקדש של צביעות וקלון. כשלוקחים זאת בחשבון, קבלת הפנים שנתנו השבוע חברי האו"ם למחמוד עבאס ובנימין נתניהו, אינה מותירה ספק לאיזה כיוון העולם הולך. חברי גוף זה שהוקם כדי להגן על זכויות האדם ולהפיג מלחמות, תומך בטרוריסטים ומקדם מלחמות.
מחמוד עבאס אינו נשיא של מדינה ואין לו חברות באו"ם; הוא המנהיג של ארגון הטרור הרצחני-שואתי, האירגון לשחרור פלשתין (אש"ף) ששינה את שמו, בשנת 1993, לרשות הפלשתינית (רש"פ). עם כניסתו לאולם האו"ם לשאת את נאומו, הוא קיבל תשואות בעמידה - על כך שהביע שנאה רבה לישראל והתוך התעלמות וזלזול בארה"ב. בעבור כל שקר וכל טיעון מרמה שהוא אמר במהלך נאומו, והיו רבים כאלה, הוא קיבל שבחים ומחיאות כפיים באולם.
מצד שני, עם כניסתו לאולם לשאת את נאומו, בנימין נתניהו, ראש הממשלה של המדינה היהודית, ישראל, החברה באו"ם, אף אחד לא קם לתת לו תשואות. ובמהלך נאומו של אמת, הוא קיבל רק כמה מחיאות כפיים, בעיקר מהמשלחת הישראלית ותומכי ישראל שמילאו את מרפסת המבקרים של האולם.
וכדי להכעיס יותר, חברי האו"ם בירכו ונתנו במה ומיקרופון לרוצח, טרוריסט, מכחיש השואה, משוגע שואתי, נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'אד, כאילו שהוא מנהיג לגיטימי. מטורף זה נשא נאום שטנה ומעליב נגד ארצות הברית, ישראל והמערב על אדמת אמריקה. במקום שכולם יעזבו את האולם בזמן נאומו, רבים מחברי האו"ם נשארו באולם "ליהנות" מהרטוריקה של טיפש מגונה זה. והנציג העירקי, מדינה שבה ארצות הברית מוציאה מיליארדי דולרים כדי "לבנות אומה", מחא כפיים בהתלהבות על הנאום הזוועתי הזה. וישנה ועידת דרבן של האו"ם, המשולמת על-ידי משלמי המיסים, הפלטפורמה ממנה חברי האו"ם, הגזענים, קנאים ומלאי השנאה מאשימים רק את ישראל שהיא מדינה גזענית.
כעת מתברר כי הבית הלבן, הפייסן של עריצים ועריצויות, הפעיל לחץ עצום על נתניהו וסתם את פיו לא להעלות על סדר היום ולהציע לחתוך את התמיכה הכספית לרשות הפלשתינית בגין התעלמותה, השפלתה ופירוק כל ההסכמים שהם חתמו עם ישראל בבית הלבן.
האמת היא כי הרשות הפלשתינית משפילה את ארצות הברית שנותנת לה תמיכה כלכלית ופוליטית בשפע. לכן, הגיע הזמן שהרשות הפלשתינית תשלם את המחיר עבור העקשנות וחוסת ההפשרה שלה, ובגידתה באלה שתמכו בה עד כה.
האמת היא כי הרשות זנחה את הסכמי אוסלו, מפת הדרכים וכל הסכם אחר שהיא חתמה עם ישראל לפני שנים. כעת הם שינו את הגושפנקה על ביטולם של כל ההסכמים הללו. הגיע הזמן שישראל תגרום לערבים, המכנים את עצמם "פלשתינים" לשלם על התנהגותם. הגיע הזמן ליישם ריבונות ישראלית ביהודה ושומרון ולהגיד לערבים האלה - אתם רוצים מדינה של זעם שנאה, טרור ומלחמה? אתם יכול לקבל אותה אבל לא כאן, לא בסלון של מדינת ישראל.
מדיניות החוץ המסוכנת של ברק חוסיין אובמה גרמה נזק עצום לישראל. זה גם הזמן לומר למר הנאיביות המוטעה, עם כל הכבוד לך, ישראל לא תשלם את שכר הלימוד עבור הטעויות שלך.
ארגון האומות המאוחדות הוא חסר ערך, חסר יעילות, פיל לבן שעומד כנגד כל מה שהוא הוקם - להגן על זכויות האדם ולוודא שיש שלום בעולם. רוב חבריו הם מחרחרי מלחמה, מתעוללים בזכויות האדם וגומרים ומבצעים טרור.
חברי האו"ם המושחתים יכולים לנבוח כמה שהם רוצים, אבל ארצות הברית לא חייבת או צריכה ללטף אותם או לאהוב אותם על ההתנהגות שלהם.
שום דבר לא מאחד את ארגון האומות המאוחדות. זה הזמן לקחת פטישי אויר ולשחרר את הבניין שבו מתגורר האו"ם מיסודותיו ולתת לו לצוף לתוך הנהר המזרחי, שעל הגדה שלו הוא עומד, ומי שירים אותו, יכול לשלם עבור בור ספיגה עושה הצרות הזאת.
הגיע הזמן להודות שצריך היה לפרק את האו"ם מזמן. אם לא פירוק אז כל מדינה המכבדת את עצמה צריכה לפרוש ממנו עכשיו.

תאריך:  27/09/2011   |   עודכן:  27/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היה צריך לפרק את האו"ם מזמן
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אוי, אם זה לא היה כל כך עצוב..
סתם_1  |  27/09/11 15:18
2
האו"ם-אסופה של אוכלי נבלות
גרינגו  |  27/09/11 16:25
3
יש כאלה שקוראים בלשים או את
ספיינר  |  27/09/11 16:29
4
אכן-מדינות רבות
שומעות לעצתך,  |  27/09/11 16:34
5
אי כבוד הסכמים.מורשת מוחמד
מ.אלקרייאף  |  27/09/11 18:01
6
ישמור השם מה"פובליציסטים"הללו. ל"ת
המום  |  27/09/11 18:45
 
- היטבת לתאר את עצמך-המום ל"ת
יוני שדה  |  29/09/11 13:55
7
באו"ם יש שליטה מוחלטת של המוסל
יהושע קוצינסקי  |  27/09/11 18:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל גיגי
שינוי אחד חשוב, שיכול לשנות את היחס של הפוליטיקאים לירושלים, הוא העברת הסניפים המרכזיים של המפלגות הגדולות לירושלים. אין שום הגיון בכך שהמפלגות הגדולות שמצהירות כל הזמן על המחויבות שלהן לירושלים, ועל הרצון לבנות ולהשקיע בעיר, מקימות את המטות המרכזיים שלהן במקומות אחרים רק בגלל שיקולים אלקטוראליים כאלה או אחרים
ראובן לייב
המלצות ועדת טרכטנברג רק מצדיקות את חידוש המאבק לצדק חברתי, והפעם עוד ביתר שאת. אחרי ככלות הכל אין בהן כדי לפתור, כהוא זה, את מצוקות מעמד הביניים. בלית ברירה נגזר על פעילי המחאה לחזור אל האוהלים שלהם וגם לצאת ולהפגין עד שיצא עשן לבן מן הארובה
אפרים הלפרין
טרכטנברג מגיש מסקנות מושכלות, למרבה השמחה בג"צ לא התערב בענייניו. גם הנשיא אובמה הגיש מסקנות מושכלות, למרבה השמחה בג"צ לא התערב גם בעניינו. אך הגיעה העת למעשים, זמן הפשלת שרוולים ויציאה של עם מלוכד לעבודה
ד"ר עודד עמיחי
חרף הצלחותיה של מערכת כיפת ברזל ביירוט רקטות גראד שנורו על באר שבע ואשקלון בעימותים האחרונים בדרום (אפריל ואוגוסט 2011), יעילותה בחזית המזרחית, המצויה בסמוך למרכזי האוכלוסיה הצפופים ביותר בישראל, תהיה מוגבלת
רפי לאופרט
דוח ועדת טרכטנברג אינו סוף פסוק אלא רק תחילת ה"ויה דולורוזה" של היישום, ויזדקק לתמיכה ציבורית חזקה ושוטפת. קעקוע הדוח לא רק שלא יוליד פתרונות טובים יותר, הוא יהרוס את מרבית הסיכויים שמעלה דוח זה, ויוריד את "המחאה" מהפסים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il