X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דר הרחוב מת. רצחו אותו. היכן ייקבר? מי יידע חייו? מי יזכור אותו? מי יתגעגע אליו? הגיעו לו חיים אחרים – טובים ויפים יותר, ארוכים יותר, ורודים יותר, עם דבש ותפוחים אר רק ערב ראש השנה (שבו אכל מרורים ושעות אחדות לאחריו כבר אל היה בין החיים) עוד נתון יבש לסטטיסטיקת המוות המבעיתה והמצמררת
▪  ▪  ▪

"דר רחוב" – כך הוא מוגדר – מראשון לציון נרצח בראש השנה בראשון לציון. באינטרנט היה כתוב שהוא נרצח בקטטה. אני רואה אותו, עלוב גוף ונפש, שיניו אכולות, מבטו כבוי, כוחו תש. אין לו טיפה של כוח, הוא לא בנוי לקטטות. טרף קל לרוצחים. ספק אם הוא התנגד. לא היה לו סיכוי. עלוב בחייו, עלוב במותו. מיד יגיד עליו קדיש? מי יישב עליו שבעה אין לו שם, אנונימי בחייו, בן בלי שם במותו.
הרחוב היה ביתו, לא היה לו בית. לא היו לו חיים, לבד מחייו העלובים, שנרצחו בראש השנה, מועדן של התחלות חדשות, של תקוות, של תפוחים ודבש.
וכך כתב אלי סיניור (ynet) בבוקרו של ראש השנה (28.9.11): "קטטה שנסיבותיה עדיין לא ברורות הובילה לפנות בוקר בחג (יום ה') למותו של גבר ולפציעתו של גבר נוסף, באזור התעשיה הישן בראשון לציון. המשטרה חושדת שבליינים היכו למוות את האיש, בסביבות גיל 40. שני בני אדם נעצרו בחשד למעורבות במקרה - אחד מהם קטין. בסביבות 5 בבוקר הראשון של תשע"ב התקבל במוקד המשטרתי מידע על שני גברים מחוסרי הכרה בחניון הצמוד לבתי עסק באזור התעשיה. כוחות מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו של אחד מהם, ופינו את האחר לבית החולים אסף הרופא בצריפין, כשמצבו מוגדר בינוני עד קשה". כרוניקה יבשה של מוות (ידוע מראש?).
אלוהים, מה הפתרון? לאסור שתייה? לאסור בילויים? להרוס מועדונים? לאסור סטאטוס של 'דרי רחוב'? איפה יגורו מי אין להם בית ואין להם כסף ואין להם עתיד ואין להם חיים? מי יגן עליהם מפני פורעים – בליינים שיכורים, שמסיימים בילוי רווי אלכוהול ואלימות לפנות בוקר, בדרכם, מתנודדים, לביתם? שאלות פתוחות כמו פצעים.
דר הרחוב מת. רצחו אותו. היכן ייקבר? מי יידע חייו? מי יזכור אותו? מי יתגעגע אליו? הגיעו לו חיים אחרים – טובים ויפים יותר, ארוכים יותר, ורודים יותר, עם דבש ותפוחים אר רק ערב ראש השנה (שבו אכל מרורים ושעות אחדות לאחריו כבר אל היה בין החיים) עוד נתון יבש לסטטיסטיקת המוות המבעיתה והמצמררת. ובעיני רוחי תולעת ארסית קודחת את התפוח ואוכלת אותו, עמוק בפנים, והדבש הכתום מאדים לפתע, מידלל, וניגר כדם, דמו השפוך של דר הרחוב שנרצח. יחי שמו (מה שמו) ויהי זיכרו ברוך (מי יזכור אותו?).

תאריך:  29/09/2011   |   עודכן:  30/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מותו של דר רחוב
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
מספיק לרחם על רוצחים. ל"ת
חיים תמורת חיים.  |  30/09/11 12:38
2
מאמר עצוב ונוגע ללב - שלא נדע  ל"ת
שגית אלוני  |  30/09/11 14:23
3
עיר קרונועים לאנשים שנסחטו עד
ירון זכאי 1  |  30/09/11 15:04
4
מאמר רגיש ומצפוני. ל"ת
תודה רבה  |  30/09/11 16:23
5
גם חייהם של הרוצחים מעתה בזבל.
רונית תמרי  |  30/09/11 16:29
6
זאת לא המדינה לה פיללנו.
אליהו חיים  |  30/09/11 21:52
7
מאמר עצוב וחשוב
נעמה גולני  |  1/10/11 09:24
8
מאמר יפה ונוגע ללב - יישר כוח
יואלה  |  1/10/11 18:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
דייר ואורח בו זמנית? זה אפשרי. תשאלו את דוד המלך    אוצר מתחת לאף    מקרא קודש    ולקינוח: לא הכל דבש - מדוע נקרא ראש השנה בשם זה?
ראובן לייב
לא צריך להיות נביא או אסטרולוג כדי להבין ששנת תשע"ב, הבאה עלינו לטובה, מתחילה את דרכה ברגל שמאל; השלום רק הולך ומתרחק, המצב הכלכלי על הפנים, במפלגות יש מהומת אלוהים, וברחוב מתחזק העולם התחתון
ד"ר סוזי קגן
תקופת החגים יכולה להיות תקופה מלחיצה ליחסים המשפחתיים בכלל ולזוגיות בפרט. השאלה הידועה - היכן אתם בחג? יכולה להפוך למלחיצה במיוחד. ד"ר סוזי קגן ממליצה על טיפים להתמודדות עם תקופת הלחץ בחגים
איתמר ברתור
השנה החולפת הייתה השנה שבה האזרח 'הקטן' הפסיק להיות קטן וגילה את כוחו. זוהי השנה שבה הכללים השתנו וכדאי לכולם להתרגל. סיכום שנת המחאה, ובחירה (לא) מפתיעה של איש השנה
נסים ישעיהו
ראש השנה אינו מציין משהו מיוחד בהיסטוריה של עם ישראל דווקא, שכן הוא נחוג לציון יום ההולדת של האנושות כולה    ראש השנה הוא יום בריאת אדם הראשון ביום השישי למעשה בראשית. אז למה זה יום ההולדת של העולם ולא קבעו את היום הראשון לבריאה כיום הולדת של העולם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il