X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מן הראוי היה לאפשר לפרופ' טרכטנברג להציג את משנתו בוועדה בצורה מסודרת. אך למרבה הצער, ראינו הופעה של שתי חברות כנסת וולגריות, יוליה שמאלוב-ברקוביץ' ומירי רגב, היורות כל רגע קריאת ביניים ומונעות ממנו לעשות זאת
▪  ▪  ▪
פרופ' טרכטנברג בוועדת הכספים [צילום: פלאש 90]

היינו עדים אמש להצגה של שתי חברות כנסת, שהתעקשו לאורך כל הדיון בוועדת הכספים והכלכלה, להראות לעם ישראל שהן נמצאות בגן ילדים.
פרופסור מנואל טרכטנברג הוזמן להציג את משנתו בפני חברי שתי הוועדות. אך בדיוני הוועדה היו שתי חברות כנסת - יוליה שמואלוב ברקוביץ ומירי רגב , ששכחו שקיימת תרבות דיון המחייבת להקשיב למי שאחראי לדוח. לאחר מכן יש מקום לדיון, בו כל אחד ישמיע את השגותיו.
לשם גילוי נאות אני מציג עצמי, כמי שמסכים עם דפני ליף, שבדוח הזה קיבלנו שיננית ולא טיפול שורש, אך דעתי כאן אינה חשובה. ודעתי היא גם אינה נושא הרשימה.
מן הראוי היה לאפשר במוסד כה מכובד כמו וועדת הכספים והכלכלה בכנסת, לאפשר לפרופסור מנואל טרכטנברג להציג את משנתו בוועדה בצורה מסודרת. אך למרבה הצע , ראינו הופעה של שתי חברות כנסת וולגאריות, היורות כל רגע קריאת ביניים ומונעות מפרופסור מנואל טרכטנברג להציג את משנתו בצורה מסודרת.
אני מוכן לקבל בהבנה התנהגות של ילד או ילדה, הצורחים בגן הילדים כדי לקבל תשומת לב. מה שראינו אתמול בדיונים על דוח ועדת טכטנברג הייתה צעקנות מחרישת אוזנים, רק כדי לקבל תשומת לב של הגננת, העונה לשם "תקשורת - מצלמות טלוויזיה". הילדה יוליה שמואלוב-ברקוביץ והילדה מירי רגב זכו לקבל מנות רבות של תשומת לב תקשורתית.
כצופה בערוץ הכנסת חשתי בושה, שאת מקום הדיון הענייני בנושא כה חשוב בחיינו תופסת לה מקום נכבד צרחנות, שאין בה מאום . שתי הצרחניות כנראה אימצו את הגישה, ככל שהן תצרחנה יותר, הן תתפוסנה יותר דקות של זרקורים ותשומת לב רבה יותר של מצלמות ערוץ הכנסת. ואכן הן השיגו את מבוקשן, המצלמות פינקו אותן יותר מכל חבר כנסת אחר שישב והקשיב לדברי המרצה .
כאדם שחולק על מסקנותיו של פרופסור מנואל טרכטנברג, חשתי עוצמת פער בין עוצמה אינטלקטואלית של דובר,שאינני מסכים איתו , ובין רדידות פופוליסטית של שתי צרחניות, המעוררות סלידה. הן לא הוסיפו כבוד לעצמן, ובוודאי שלא הוסיפו כבוד לכנסת.
דיון כה חשוב בחייה של החברה הישראלית אסור שיתנהל, כשהצרחנות והבוטות ממלאות תפקיד נכבד, כי הן מצטלמות יותר טוב. נכון , שתי הגברות רגב-ברקוביץ זכו להרבה דקות צילום בערוץ הכנסת, אבל הן זיכו אותנו בהרבה דקות של בושה , כיצד ואיך אנחנו - אזרחי מדינת ישראל - נראים.
ועוד הערה אחת. בגן הזה של אתמול שצולם בערוץ הכנסת ראינו גם את הילד הבריון בגן הילדים, בדמות סדרן הכנסת, התולש ממקומו את אחד מאנשי מחאת האוהלים. לסדרן היה נדמה, שנציג המחאה דיבר ללא נטילת רשות אחרי פרופסור יוסי מלכה. זה כבר מספיק כדי לתלוש את המשתתף מהדיון ולזרוק אותו החוצה. אבל כבוד יושב-ראש הישיבה החזיר את נציג מחאת האוהלים. הוא הבין שהייתה כאן התנהגות בריונית מיותרת.
רק חבל שכבוד היושב-ראש לא ידע להתנצל בפני נציג מחאת האוהלים שנתלש ממקומו והוחזר. ועוד הפעם לא נראינו יפה, אנחנו עם ישראל, בחלקים רבים של הישיבה בנושא דוח ועדת טכטנברג.

תאריך:  05/10/2011   |   עודכן:  05/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גן ילדים בוועדת הכספים
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
םני הדור כפני הכלב
פני הדור  |  5/10/11 10:15
2
לא לשכוח מרץ שלחה את ברקוביץ
ישראל בן ישראל  |  5/10/11 10:42
3
קיבלנו מה שמגיע לנו
מסכימה איתך  |  5/10/11 16:10
4
והם המנהיגים!?
צפורה בנאי  |  5/10/11 23:36
5
יש יותר גרועים מה
אריאל י.   |  6/10/11 11:56
6
יוליה שמואלוב ברקוביץ זו בדיחה
גן ילדים  |  8/10/11 12:01
7
אחווה בין יהודים לערבים
שלום בן שלום   |  8/10/11 15:34
8
גן ילזים זו מחמאה
נד נד נד נד רדעלה  |  9/10/11 08:47
9
לא רק הן
אורי.\\\\.. .  |  13/10/11 04:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב איציקוביץ
ההתנפלות על תקציב הביטחון היא עניין בזוי מהיותה ריקנית דמגוגית וללא תוחלת. בהתבוננות על התקציב הביטחוני, יש גם למשל לבחון את ההוצאות להכנות להתמודדויות השונות העתידיות. האם לוותר על חלק מהן? על אילו? בכמה? מי יעשה זאת?. האם הכסף "שהלך" מתקציב הביטחון לאתגר החברתי, יחזור, בשעת משבר ביטחוני, לביטחון? אז מדוע להתנפל על תקציב הביטחון?
שירית בן-ישראל
העם רוצה יחס, גם העובדים רוצים יחס, הם רוצים דיאלוג, רוצים שמאחורי הסלוגן "העובדים הם השותפים" יהיה בשר ורצוי איכותי. מנהלים לא הפנימו עדיין, כפי שמוכיחה פרשת תנובה ויתר המונופולים שהפסיקו לתקשר עם הלקוחות ברגע המשבר הכי קריטי בתולדותיהם ובתולדות החברה הישראלית, שתקשורת בכל שלב, במיוחד בשעת משבר, הינה הכלי האולטימטיבי להנעה, גיוס ורתימת ההון האנושי
הרב אליהו קאופמן
ה"זמר הנשי" איננו תחליף או חיזוק לאימון צבאי או לתרגול אש ומשימות אחרות. זוהי פשוט כפיה חילונית. "זמר הנשים" היא פשוט עוד צורה להפוך את חובשי הכיפות לחילוניים שבדרך
דניאל גיגי
ועדת טרכטנברג מקדמת מדיניות מתמשכת של חיסול מדינת הרווחה ויצירת מדינה חלשה שלא יכולה לספק לאזרחים את הצרכים הבסיסיים, שמגיעים להם. הטענה שהמדינה הולכת וגדלה והופכת לבזבזנית יותר, כפי שכתוב בדוח הוועדה, היא טענה שקרית שאסור לקבל כמובנת מאליה. אף אחד לא יכול להחליף את המדינה בהספקת שירותי הבריאות, החינוך, והרווחה ואנחנו חייבים לדאוג לכך שההפרטה והפגיעה בשירותים אלה תיפסק
טליה פישמן
פעם ג'ימי אוליבר היה מתגאה בזה שבסוף השבוע הוא מכין לחם עם הבנות הגדולות שלו. עכשיו יש לו אנשים שאחראיים על לוח הזמנים שלו, וזה לא תמיד מאפשר לו להיות עם המשפחה. מצד אחד אני רוצה לשמוע, ג'יימי, על מה שהכנת לג'ולס לארוחת ערב ומצד שני אולי אל תספר לי ורק תשקיע את האנרגיה הזו בג'ולס?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il