X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אסון הביאו עלינו יצחק רבין ואדריכלי אוסלו ואמת זו אסור שתישכח. מדי שנה ובכל ימי השנה התקשורת הישראלית מעלה על נס את דמותו של רבין כמי שיש לשמר את מורשתו למען הדורות הבאים. אנכי עבדכם בעד השימור ויהא מאמרי זה תרומתי הצנועה
▪  ▪  ▪
הסכם אוסלו. אסון לעם ישראל [צילום: אבי אוחיון/לע´´מ]

לפני שניםרבות נעשה מעשה נבלה בישראל. באותם ימים חברה קבוצת המורכבת מפוליטיקאים ישראלים ועוזריהם אל גדולי השונאים שקמו לעם היהודי בדורנו ובמעשה תרמית, בניגוד לחוק ומאחורי גבה של ממשלה נבחרת ניהלה משא-ומתן עם רוצחים ומחבלים - במטרה להביאם לשכון בקרבנו.
קצרה היריעה מלפרט את השתלשלות העניינים כולה. נזכיר אך בקיצור שבמשא-ומתן חשאי, בשיתוף מדינות זרות, במחשכים ורחוק מהעין הציבורית נרקמה מזימת אוסלו. בשלב היציאה של המזימה מן הארון כבר הייתה זו בשלה ומוגמרת, הונחה לפתחו של יצחק רבין וזה האחרון בשילוב ידיים עם שמעון פרס, מי שהוא עצמו כינה בעבר כחתרן בלתי נלאה, חצו את הרוביקון ואמצו את ההסכם המתגבש.
הצבע הירוק של מדשאות הבית הלבן לא הצליח להסתיר את החרפה עת לחץ ראש ממשלת ישראל את ידי גדול הרוצחים בדורנו ובעוד עיני ההוזים בהקיץ דומעות מאושר (או שמא מעושר...?) רגשה הארץ וסערה תחת מחאות ה"קיצונים" מהימין.
אלה הפגינו נגד יבוא הרוצחים לארץ, התחננו לבל יינתנו להם רובים, מחו על העוול המוסרי וביכו את השכול הקרב ובא. בכל הזדמנות זלזל רבין במתנגדי ההסכם, לעג להיותם "פחדני השלום" ולימים אף הצהיר חגיגית כי "לא היו קטיושות מעזה ולא יהיו קטיושות מעזה". התוצאות הרות האסון לא אחרו לבוא.
המחבלים הרוצחים בהנהגת ערפאת יימח שמו פשטו על הארץ כולה במעשי טרור ורצח חסרי תקדים,זה ברצותם להמשיך את התנופה של אוסלו ולחסל אחת ולתמיד את הבעיה היהודית בארץ ישראל. תאוות הרצח הנאצית בה ניחנו לא פסחה על איש. משפחות נטבחו בבית בשנתן, נוסעים תמימים נקטלו בדרכים, אנשי עמל, תיירים, ילדים,נשים זקנים התפוצצו לרסיסים באוטובוסים. ילדים בתחפושות פורים, צעירים במסיבות ומסובים בליל הסדר היו לבשר התותחים של קנוניית אוסלו.
העם היושב בציון הוכה בשכול, יתמות ויגון ואין מושיע. רבין וחבר מרעיו הכריזו חזור והכרז כי הנרצחים הינם "קרבנות השלום" ובביטוי שקרי, נבוב, שפל והזוי זה הגבירו עוד יותר את הייאוש. שמעון פרס פטר את הרוצח ערפאת פעם אחר פעם מאחריות לפשעים אותם בצעו שלוחיו בשמו על-פי הוראותיו ובמימונו באמירה: "ערפאת עושה טעויות"..אוי לאוזניים שכך שמעו.
הפרעות והרציחות לא פסקו אך זה לא הפריע לצמד (ה"חתרן"- שמעון ביחד עם "אני אנווט"-רבין) להמשיך וללמד זכות על הרוצחים כולם. "קשה להם"..."זהו תהליך ארוך ומסובך"..."צריך לעזור להם במחוות"..."יש לתת להם עוד נשק כדי להילחם בטרור"...וכיוצא באלה אמירות תלושות מכל מציאות ובצידן מחיר- דמם המופקר של יהודים רבים.
המספרים היו מזעזעים. במשך שנים ספורות קרוב לאלפיים נרצחים ואלפים רבים של פצועים בגוף ובנפש - כולם עד האחרון שבהם "קרבנות השלום". את פירות הבאושים של מעשי ידי "אני אנווט-רבין" אוכלים אנו מרורים עד היום. הפצעים לא הגלידו ודם הקרבנות זועק ותובע כי ייעשה צדק. האסון הצרוב בתודעה הלאומית, הנזקים הקשים לחוסן האומה, להרתעה וליכולתנו לשרוד במרחב שרירים וקיימים עד עצם היום הזה.
אסון הביאו עלינו יצחק רבין ואדריכלי אוסלו ואמת זו אסור שתישכח!!. מדי שנה ובכל ימי השנה התקשורת הישראלית שליושרה והגינותה יצא מוניטין, והיא מעלה על נס את דמותו של רבין כמי שיש לשמר את מורשתו למען הדורות הבאים. אנכי עבדכם בעד השימור ויהא מאמרי זה תרומתי הצנועה.

תאריך:  05/10/2011   |   עודכן:  05/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשך שימור מורשת רבין
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
פסטיבל רבין רצח מתמשך
פרופ' יצחק סגל  |  5/10/11 16:49
2
לא לכל אחד יש מורשת
אלטע קאקער  |  6/10/11 03:56
3
כותב העיתונאי האיטלקי ג'יוליו
פלא יועץ  |  6/10/11 08:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם פכטר
יש למגר ומהר את התופעה של בריוני "תג מחיר" - המביאים נזק עצום לתדמית ישראל ולממשלת ישראל. השב"כ נמנם וצה"ל והמשטרה ביש"ע פישלו עד עתה בטיפול בנוער הגבעות ובספחיהם שמהם יצאו קומץ מבעירי השטנה תחת מסווה של "תג מחיר"
איתן קלינסקי
מן הראוי היה לאפשר לפרופ' טרכטנברג להציג את משנתו בוועדה בצורה מסודרת. אך למרבה הצער, ראינו הופעה של שתי חברות כנסת וולגריות, יוליה שמאלוב-ברקוביץ' ומירי רגב, היורות כל רגע קריאת ביניים ומונעות ממנו לעשות זאת
יעקב איציקוביץ
ההתנפלות על תקציב הביטחון היא עניין בזוי מהיותה ריקנית דמגוגית וללא תוחלת. בהתבוננות על התקציב הביטחוני, יש גם למשל לבחון את ההוצאות להכנות להתמודדויות השונות העתידיות. האם לוותר על חלק מהן? על אילו? בכמה? מי יעשה זאת?. האם הכסף "שהלך" מתקציב הביטחון לאתגר החברתי, יחזור, בשעת משבר ביטחוני, לביטחון? אז מדוע להתנפל על תקציב הביטחון?
שירית בן-ישראל
העם רוצה יחס, גם העובדים רוצים יחס, הם רוצים דיאלוג, רוצים שמאחורי הסלוגן "העובדים הם השותפים" יהיה בשר ורצוי איכותי. מנהלים לא הפנימו עדיין, כפי שמוכיחה פרשת תנובה ויתר המונופולים שהפסיקו לתקשר עם הלקוחות ברגע המשבר הכי קריטי בתולדותיהם ובתולדות החברה הישראלית, שתקשורת בכל שלב, במיוחד בשעת משבר, הינה הכלי האולטימטיבי להנעה, גיוס ורתימת ההון האנושי
הרב אליהו קאופמן
ה"זמר הנשי" איננו תחליף או חיזוק לאימון צבאי או לתרגול אש ומשימות אחרות. זוהי פשוט כפיה חילונית. "זמר הנשים" היא פשוט עוד צורה להפוך את חובשי הכיפות לחילוניים שבדרך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il