X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הסודות מאחורי המדפים

חנויות נוחות או אי-נוחות?

מרבית תחנות הדלק היום אינן סתם תחנות דלק אלא הפכו למרכזים מסחריים משגשגים. חנויות הנוחות שבתחומן מוכרות מוצרים מסוגים שונים במחירים מופקעים ומוגזמים. אם גם אתה חש אי-נוחות בחנות נוחות, אז נצל את כוחך כצרכן, נטוש אותה ולהבא הצטייד בכריך מהבית
▪  ▪  ▪
חנות נוחות או מטרד לכיס?
[צילום: איתמר לוין]

תחנות הדלק הפכו בשנים האחרונות למתחמים מסחריים לכל דבר ועניין. כל חברת דלק אימצה ומיתגה את נקודות המכירה שלה, תוך יתרון בולט ומשמעותי של חברת פז עם yellow. ראו תחנות הדלק כי טוב, והחלו לייקר את המוצרים לרמות בלתי סבירות, תוך הגדלה מסיבית של מגוון המוצרים, עד למצב שיש אנשים שללא כל בדיקה עורכים שם את קניות ההשלמה שלהם - חלב, גבינות, לחמיות, חטיפים, שתייה ולחמניות.
חנויות הנוחות נמצאות במצב שביר, שכן מצד אחד הן מתחו את מחירי הצרכן ללא גבול, ומנגד - הציבור רגיש יותר למחירים. ואם זה לא מספיק, הרי הורדת המרווחים על הדלק למעשה מאלצת את החברות לפנות לתחנות הנוחות ולייקר את מחירי המוצרים עוד ועוד.
מדוע בעצם אנו לא מגיבים? האם ציבור הנהגים חייב לשלם על פחית קטנה של קולה מחיר של 2 בקבוקי 1.5 ליטר? ברור שלא חייבים! אין כל סיבה לנוע ולזוז באי-נוחות ב"תחנות הנוחות" האלה.
תחנות הדלק הפכו למקומות יקרים, תרתי משמע - דלק יקר ומצרכים יקרים. אלא שאין חלופה נוכחית לדלק, אך ישנה חלופה למצרכים שבחנויות הנוחות שבתחומן והגיע הזמן להצביע ברכב ולא לפקוד אותן. פשוט כך!
גלי המחאה האחרונים מראים שלציבור הלקוחות/הנהגים יש כוח אותו הם יכולים לנצל ופשוט לא לקנות שם מוצרים יקרים. נכון, גם נקודות הנוחות נוהגות לפתות אותנו בחבילת סוללות בחמישה שקלים, אולם צרכן נבון וחכם מן הראוי שיקנה רק אותן ולא את שאר המוצרים! ובכלל, למה לא לקחת איתנו פרי לדרך במקום בורקס או כריך במחיר מופקע?!
אחת הדרכים של "תחנות הנוחות" להתמודד עם המצב היא הרחבת מגוון המוצרים, בעיקר מוצרי חשמל קטנים וסטים של כלי עבודה או מקדחות חשמליות, שם הן יכולות "לחגוג", שכן מחירן דומה או אפילו זול במקצת מרשתות ה"עשה זאת בעצמך" הממשיכות להפקיע מחירים ללקוחות בישראל.
אז מה אתם אומרים? האם גם אתם מרגישים אי-נוחות בחנויות הנוחות?!

תאריך:  06/10/2011   |   עודכן:  06/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חנויות נוחות או אי-נוחות?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אלה כן חנויות נוחות ...
נוח   |  7/10/11 01:34
2
תפסיק להתבכיין
yoni207  |  7/10/11 09:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: אבן יכולה להרוג    למי יש יותר כבוד לבתי הכנסת?    איפה שבועת הרופאים?    איפה הפסיכיאטרים?    לאום יהודי בלי דת? אין חיה כזאת    ולקינוח - פורת לא לבד. על כל אלה ברשימה שלפניכם
עו"ד נבון קצב
לכאב ליבי נמצא עם ישראל בתקופה זו במשבר ערכי עמוק של עיוותים חברתיים, של חוסר צדק, של התרחקות מיסודות התורה ושל עידוד "ערכים חברתיים" הזרים לה, תוך פעילות נמרצת של חלקים מתוך העם למסור חלקים מארץ ישראל ומירושלים לידי ישמעאל המבקש עדיין מלחמה. תקופה רעה עליה דיברו גם הנביאים ירמיהו ועמוס
דן אלון
התאגידים והממשלות המבקשים להיכנס אל המדיה החברתית מייצרים דינאמיקה שמתקבלת לעיתים בחום אצל באי המסיבה של המדיה החברתית, ולעיתים בקרירות ואפילו בנקמנות. מה שתעשה על-מנת להכנס אל המסיבה, חשוב לא פחות מאשר איך תנהג במשתתפיה כאשר כבר תהיה בתוכה. האם תצא בסוף הערב כמו דפני או כמו זהבית?
הרצל חקק
הרצל חקק מראיין את הרב אליהו חיים פנחסי רבה של קהילת עין חמד על משמעות הימים הנוראים, מה אומר לנו מושג הסליחה? כיצד ניתן לזכות בדין? מה משמעות תשרי בהוויה שלנו? ומה צופנת לנו השנה הבאה?
עו"ד גלעד נרקיס, עו"ד יוסי פפר
נראה כי המחאה הגדולה ביותר הייתה צריכה להתרחש במסדרונות הבנקים הגדולים, אשר מחזיקים בקשרים צולבים עם חברות גדולות במשק והן מעצמם העובדה שאין כמעט משק בית אחד (שלא לדבר על חברה) אשר אין לו חשבון בנק אחד לפחות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il