X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העיתונאי דן מרגלית מסנגר בצורה בולשביקית עד דתית על מערכת המשפט. הסתנוורותו ממערכת המשפט מתעלמת מכל החולאים של מערכת זו. לדידו, "העליונים ובני האור" צחים כשלג. החלטתי לכתוב לו מכתב
▪  ▪  ▪
דן מרגלית. מסנגר בצורה עיוורת על מערכת המשפט הישראלית [צילום: יותם פרום]

שלום דן,
כותב לך אזרח מן השורה, אזרח שאכפת לו ממה שקורה במדינה, בכל המובנים. מדוע אני פונה אליך? ובכן, לאחר שקראתי את ספרך "התפכחות" ולאחר שראיתי שאכן התפכחת חלקית מאי אלו אשליות וסמי-שלום מצד חבורת אוסלו, אני רוצה להגיד לך כי כאדם שבדרך-כלל קורא את טוריך אני לא מצליח להבין אותך! מדוע אתה מסנגר בצורה כה עיוורת על מערכת המשפט?
האם כל ביקורת על ה"נאורים" היא בגדר "מלחמה בשלטון החוק"? האם תצדיק כך גם את אותם "נאורים" מהאקדמיה אשר מגיבים על כל ביקורת מצד תנועת "אם תרצו" ואחרים - בקריאות ההבל על "מקארתיזם ופשיזם"? האם אינך מודע לפוליטיזציה הקיימת בבתי המשפט? האם אינך רואה את כל אותן תוכניות לימוד ומלגות מטעם הקרן החדשה לישראל (קרן להחרבת ישראל!) הניתנות לכל אותם שופטים לעתיד הלומדים על-פי תוכניות הקרן?
האם לאור פוליטיזציית היתר הקיימת באליטה המשפטית (עתירות מצד הימין נדחות - עתירות מצד הערבים והשמאל מתקבלות. בדוק סטטיסטית) לא ראוי היה כי תהיה שקיפות בבחירתם של שופטי העליון? מדוע יש שקיפות בכל המוסדות ובכל הדרגים, ורק ה"נאורים" הם "מורמים מעם" הפועלים כמעין אחוזה ומונרכיה פרטית העוברת בירושה?
העם הצביע ימין - האם לא ראוי כי גם לרצון העם יהיה ייצוג הוגן בבית המשפט העליון? האם העובדה כי "חבר ממנה חבר" וזאת לא על-פי כישורים אלא על-פי דעותיו הפוליטיות ה"נכונות" היא הליך תקין? האם השיטה הקיימת המבקשת לשמר את אחיזתו של השמאל בכל אותם מוקדי כוח (בתי משפט, אקדמיה, תקשורת, עולם עסקי, צה"ל וכולי) אינה דווקא זו הפוגעת בדמוקרטיה האמורה לייצג את העם ולא את המיעוט הרודני - כקיים במדינת ישראל? הייתכן מצב כה אבסורדי?
שווה בנפשך כי חברי הכנסת היו בוחרים ח"כים אחרים? שכחת מה עשו ליעקב נאמן? שכחת מה עשו לרפול? שכחת כיצד חפרו בארכיונים וחיפשו "מתחת לבלטות" חומרים נגד השופט דרורי (האברך והקופאית), וזאת כדי שחלילה לא ימונה "הנטע הזר והמוזר" לשופט בבית המשפט העליון? שכחת כיצד לחמו ברפורמות של פרידמן? שכחת כיצד מנעו את המינוי של סולברג (המתנחל הדתי) ליועץ המשפטי לממשלה? וזאת בתירוץ המוזר על "חוסר התאמה"? שכחת כיצד אותם "נאורים" נלחמים בכל מי שמנסה לבצע רפורמות? רפורמות שכתוצאה מהן יקטן עודף הכוח של ה"נאורים בעיני עצמם" שאיש לא בחר בהם?
מאידך-גיסא, את ה"עסקות המסריחות" הם יודעים לסגור בחדרי חדרים (ביניש ובעלה יחזקאל - בעזרתו של פוגלמן שקודם על כך... דנציגר ולחיאני, תאודור אור וההעסקה של אשתו של אחד המועמדים למשרת יועץ משפטי, האזנות הסתר הלא חוקיות של עדנה ארבל וניצב מזרחי לליברמן... ועוד כהנה וכהנה דוגמאות להתנהלות המאפיינת "אנשי אור" ו"בני אור" - (מונח בולשביקי טיפוסי)). עודף הכוח שאותם "נאורים", גודעי-ידיים ואנשי "הכל שפיט", אוחזים בידיהם, כוח אותו הם מסרבים לתת כמקובל לרשות הנבחרת והמבצעת - הוא הוא הבולשביזם הקלאסי בהתגלמותו!
כל אלה המגנים עליהם - אישים כאהוד ברק (עמותות), יעקב (תפרו לי תיק) נאמן - עושים זאת עקב חששם כי עקב "חוסר נאמנותם" למערכת, היא, המערכת ה"נאורה", עוד עלולה לבוא עימם חשבון בבוא היום.
כאשר אתה מזכיר את מנחם בגין, בני בגין, מיקי איתן, דן מרידור, רובי ריבלין, גדעון סער (פיטר את המדען הראשי גבי אביטל עקב לחץ ה"נאורים הליברליים, חסידי חופש הביטוי") אתה בעצם חוטא למטרה! כל אותם ח"כים הם אנשים שהם או נאיביים להחריד (קשה להאמין) או פחדנים (סביר יותר), או שפשוט המדובר בחבורה של חסרי אופי הפוחדים לשלוט באמת, וזאת כפי שהציבור מצפה מהליכוד לשלוט מאז שנת 77'!
והנה ברגע שקמו להן מספר הצעות חוק אשר מזוהות עם הימין, קמים ומזדעקים להם כל יפי-הנפש מהשמאל המייצגים את האליטות המפא"יניקיות הישנות, וזועקים להם "פשיזם", "מקארתיזם", "סתימת פיות" וכיו"ב. והרי המדובר בקנס בלבד (אפילו הליך פלילי אין כאן). כל מדינה נורמלית מגנה על ביטחונה וריבונותה כנגד אלה הרוצים לפגוע בה! שווה בנפשך כי קבוצה המזוהה עם אל-קאעידה תקום בארה"ב ותאמר כי יש להחרים את המוצרים במדינת טקסס בארה"ב, היות ששם כמות ה"רפובליקנים שונאי המוסלמים" גדולה מאוד. האם ארה"ב תאפשר זאת?
ובכלל, כיצד אתה מצפה שיעשו הסברה למדינת ישראל כאשר ביד אחת אנחנו מגנים את המחרימים ומצד שני אנחנו במו ידינו מאפשרים להם יחד עם כל שאר שונאי ישראל להחרים אותנו במסגרת מסע הדה-לגיטימציה נגד מדינת ישראל? מעמדנו בעולם ישתפר דווקא כאשר נזקוף את קומתנו ונתנהל על-פי "יהדות השרירים" ולא על-פי מנטליות של "יהודי מה יפית"!
ועוד דבר - היכן היו כל אותם יללנים בזמן שאריאל שרון המושחת (כדי לקבל את איתרוג התקשורת, וכדי לסכל את חקירותיו) רמס ברגל גסה את הדמוקרטיה, צפצף על משאל מתפקדי הליכוד, גנב מנדטים, הקים את מפלגת המושחתים קדימה, ואחר-כך עוד החריב את גוש קטיף? היכן נזעקו כל אותם "חרדים לדמוקרטיה" כאשר פגעו אז בזכויות האדם של "האחים הכתומים", הרסו את בתיהם, הרסו את מפעל החיים שלהם (חקלאות וכולי), גירשו אותם מבתיהם, ביצעו בהם טרנספר, הוציאו את מתיהם מהקברים וכולי וכולי? היכן היו כל היללנים כאשר על-מנת להעביר הסכם שנוי במחלוקת שיחדו ח"כ במיצובישי? והנה מה כל אלה לעומת קנס למחרימים??? מה כל אלה לעומת שקיפות ואיזון בהליכים המתנהלים בוועדות למינוי שופטים? זו צביעות, התחסדות וגלגול עיניים!
האבסורד הגיע לרמות כאלו עד שאפילו הצעת חוק שיזם ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו), המחייבת לנגן את המנון התקווה באוניברסיטאות, הפכה בעיני ה"נאורים" להצעת חוק "גזענית ופשיסטית". וכי "למה למדינת ישראל לנגן את ההמנון הלאומי ובכך להכעיס את הערבים?".
אותם "נאורים", אותם "אנשי אוסלו" גרמו להיחלשותה של מדינת ישראל ולהפיכתה ממדינה חזקה עם הניצחון הגדול של ששת הימים, מדינה שהעולם (כולל העולם הערבי) רוחש לה כבוד והערכה - למדינה הנוהגת ומתנהלת כאסקופה נדרסת ונרמסת אשר רק מתנצלת ומגמגמת על עצם זכותה להתקיים, ועל-ידי כך רק מזמינה עליה לחצים רבים יותר.
לאותם "נאורים" מפריעה מאוד העובדה כי ממשלה נבחרת מנסה לזקוף את קומתה של המדינה, מפריע להם כי הממשלה מנסה להחזיר את המדינה להיות מדינה עצמאית ונורמלית, בטוחה וגאה בעצמה - וכל זאת בניגוד לרצון ה"נאורים" הרוצים להשאירה כמדינה תלותית, מגמגמת ומבוהלת כמיטב המסורת של יהודי הגלות. בקצב הזה יטענו ה"נאורים" עוד מעט כי גם הכרזת העצמאות של דוד בן-גוריון הייתה "אקט פשיסטי, פרובוקטיבי, גזעני וחד-צדדי אשר לא היה במקומו ונועד לפגוע בערביי הארץ". מה לא יעשו ה"נאורים" של השמאל המטורף על-מנת להפוך את מדינת ישראל ממדינת מקלט לעם היהודי למדינת כל אזרחי, פליטי ומסתנני העולם כולו.
פסק הדין הנוכחי (אחחח, איזה טיימינג) הגורס כי המחבל מוסטפא דיראני רשאי לתבוע את מדינת ישראל, אכן "הוסיף הרבה אמון" בבג"צ. פלא שהתקשורת הישראלית מתעלמת מכך? מסתבר כי אפילו בקרב התקשורת השמאלנית יש גבול לסינגור על בג"צ.
תהיה בריא. ובתקווה כי תוציא את "התפכחות 2" בה תתפכח גם מ"שלטון הצחוק" ומהפוליטביורו של בג"צ.

תאריך:  11/10/2011   |   עודכן:  12/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דן מרגלית - למי הוא נאמן?
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
היכן בדיוק הבעייה שלך
בן תורה  |  12/10/11 14:50
 
- אני מבין אותך בן תורה
פנחס  |  12/10/11 20:19
 
- מרגלית לא אשם ביבי הסמרטוט אשם
ביבי הסמרטוט  |  12/10/11 22:18
 
- הצביעות של בן התורה גדולה משל
רחב הידועה מיריחו  |  12/10/11 22:21
2
עו"ד פלדמן אמר שלגשת למשפט
סדום ועמורה  |  12/10/11 17:58
3
מה אתה מתפלא ?
יוסי מ  |  12/10/11 18:19
4
דן מרגלית אדם טיפש וזו הבעיה
הגדולה שלו   |  12/10/11 18:26
 
- הוא לא טיפש, הוא חנפן מיקצועי.
אליהו חיים  |  13/10/11 09:22
5
אם אתה חושב שביבי הוא ימין
יש לך טעות גדולה.  |  12/10/11 18:32
6
גם כך מרגלית נתון להתקפות מ..
גילוי נאות  |  12/10/11 18:41
7
מה זה חולאים - אולי חוליים?!!!
מיכל מירושלים  |  12/10/11 22:01
8
מאשיות העיתונות בארץ.
א. אגדתי  |  12/10/11 22:04
9
מערכת המשפט בישראל - אסון ל"ת
נחום שחף  |  12/10/11 22:56
10
מרגלית מלקק לבג"צ מאנטרס אישי
מב"י  |  12/10/11 23:32
 
- קישקוש
יוא"ב  |  13/10/11 09:11
11
המעיד על עצמה כמתפכח
איש עצוב  |  12/10/11 23:57
12
מרגיז לראות שמרגלית "לא רואה"
מאנטש  |  13/10/11 00:09
13
הדוגמה שאתה מביא להתנגדות
ע"ש  |  13/10/11 08:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אילה חסון-נשר
עיתונאי ותיק ומנוסה נפל בפח עם פרסומו את הפרשה. הקרב שהוא מנהל מאז מעורר אי-נוחות קשה בעיקר בשל טענתו שהוא בקיא בתיק החקירה    היום כבר אפשר לומר שהרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי לא צדיק    סימן שאלה כבד עדיין מרחף באוויר: מי באמת פיברק את המסמך?
דוד מרחב
מטרת ההפגנה האחרונה ביפו בתגובה לריסוס קברים מוסלמיים בעיר היא להציג כגזענים את היהודים השולטים בערים מעורבות בגבולות ישראל    גרסת הבתא של מתקפת הדה-לגיטימציה החדשה לא מתמקדת במה שקורה בתוך יהודה ושומרון. המטרה היא אפוא יפו וחיפה
מנחם רהט
התסכול וחוסר-האונים נוכח התחושה של יהודים, שמדינתם נלחמת בהם ומתירה את דמם מול אויביה, מובילים לפעולות תג מחיר ולהשתמטות מופגנת משירות בצבא ההגנה לישראל
אלדד יניב
החופש של 120 הבטלנים ממשכן הכנסת קרב לסיומו    למה בטלנים? כי הם עובדים שלושה ימים בשבוע, שמונה חודשים בשנה בלבד    החורף יביא את הסוף להפקרות הזו, ולנעליהם המיניאטוריות יגלשו בקרוב בקלילות עשרות צעירות וצעירים שייבחרו לכנסת ה-19
איתמר לוין
מנהיגי המחאה החברתית וראשי המתמחים הם צעירים וחסרי ניסיון, ולכן פועלים בצורה ילדותית. הם רוצים שכל דרישותיהם ייענו כאן ועכשיו, תוך התעלמות מן הסביבה ומן המשמעויות. התנהגות כזו כבר הביאה על עם ישראל את האסון הגדול ביותר בתולדותיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il