X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שהחליט שבלב שכונה ערבית הסובלת ממצוקת דיור קשה של תושבים ערבים, יש להקצות את המגרש היחיד הפנוי רק ליהודים, הוא אדם שחשוב לו לשחק בגפרורים בלי לתת את הדעת לתוצאות ההרסניות
▪  ▪  ▪
רון חולדאי. מצטיין באמירות חסרות משמעות

רון חולדאי הוא ראש עיריית תל אביב יפו. כראש עיר יש לו אחריות לוועדות המאשרות בנייה בעיר הזו. כראש עיר הוא מודע למצוקת דיור שקיימת בקרב האוכלוסיה הערבית ביפו , כשם שהוא מודע גם למצוקת הדיור של ציבור יהודי. אך כראש עיר הוא חייב לתת דעתו לרקמת החיים בעיר, אותה הוא מנהל בתוקף היותו נושא בתואר ראש העיר.
מי שהחליט שפתרון מצוקת הדיור של ציבור יהודי חובשי כיפות ייפתר דווקא בלב שכונה ערבית - הוא אדם האוהב לשחק בגפרורים ובאש. מי שהחליט שבלב שכונה ערבית הסובלת ממצוקת דיור קשה של תושבים ערבים, יש להקצות את המגרש היחיד הפנוי רק ליהודים, ואך ורק ליהודים - הוא אדם שחשוב לו לשחק בגפרורים בלי לתת את הדעת לתוצאות ההרסניות.
המחליטן הזה עונה לשם רון חולדאי. הוא לא היה מאשר לקבלן ערבי לבנות בית דירות בלב רמת אביב, שיהיה מיועד אך ורק לאוכלוסיה ערבית, כדי לפתור מצוקת דיור של ערבים אזרחי מדינת ישראל. אבל בלב שכונת עג'מי ביפו זה נראה בעיניו "הגיוני", "צודק", ו"מסייע לפיתוחה של העיר" לאשר לחברה קבלנית לבנות בניינים אך ורק ליהודים.
המחליטן הזה רון חולדאי מצטיין באמירות חסרות משמעות על אחוות עמים ועל דו קיום . אמירות אלו הן שמימיות אין בהן ממש, כל המילים במישוריות הארצית נאמרו בוועדות של העירייה, שהחליטו ואישרו תוכניות בנייה, שכל מטרתן להדיר את ערביי יפו.
רון חולדאי מודע למצוקת הדיור של האוכלוסיה הערבית ביפו. לא מבקשים ממנו שיבנה להן דירות, למרות שזה בהחלט רצוי. הוא רק מתבקש להעניק אישורי בנייה. רון חולדאי החליט שבמקום אישורי בנייה ועוד מרכז קהילתי לאוכלוסיה הערבית , הדבר החשוב ביותר הוא הקמת ישיבה ובניני מגורים רק למשפחות יהודיות .
כל הכבוד לרון חולדאי. הוא אוהב לשחק בגפרורים. רצוי שישחק בביתו, ולא ישתף את כולנו במשחק המטורף הזה. אני מציע, שראש עירית ירושלים יפתור מצוקת דיור של תושבים ערביים בירושלים באמצעות החלטה לבנות בנינים אך ורק לערבים בלב מאה שערים. כך ניתן לרקמת החיים בישראל להתנהל על מי מנוחות.
רון חולדאי במודע החליט להעלות את החיים ביפו על שירטון, כאשר הטה כתף לבקשת חוגים דתיים לקבלת זיכיון לחברת בנייה לבנות בניינים אך ורק ליהודים בלב שכונה ערבית, שמתמודדת עם מצוקת דיור קשה.
כראש עיר רון חולדאי אחראי לצבעים בהם נצבעת העיר. הוא הצליח לצבוע אותה במלים יפות של דו קיום, שאין בהן מאומה. מה שיש זה רק גווני מלל עקר.
בוועדות המתאימות רון חולדאי, ראש עירית תל אביב-יפו, צובע את העיר בצבעי , שיש בהם חומר נפץ של משטמת ימין קיצוני, המביע את סלידתו הגלויה מתושבי יפו הערבים.
את הטירוף הזה יש לעצור, ומיד!.

תאריך:  12/10/2011   |   עודכן:  12/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חולדאי משחק בגפרורים
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
שלום בין ערבים ליהודים
שלום 1   |  12/10/11 12:37
2
תודה על התגובה ל"ת
לשלום 1  |  12/10/11 14:22
3
תל אביב יפו עיר אחת
א.פוליססט  |  12/10/11 18:30
 
- נלך בדרכך יחד לגיהנום. ל"ת
ל-א. פוליססט  |  13/10/11 09:30
 
- נלך בדרכך יחד לאבדון
ל-א. פוליססט  |  13/10/11 09:36
4
אין לערב בין אוכלוסיות
איש עצוב  |  13/10/11 00:04
5
חולדאי הצית גפרור
xr  |  13/10/11 19:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס דאי
ראש הממשלה בנימין נתניהו זוכה לקיים מצוות פדיון שבויים, והחייל החטוף גלעד שליט ישוב בקרוב לביתו לאחר יותר מחמש שנים בשבי החמאס. ברוך הבא, ילד שלנו, ברוך הבא
טל הריס
עם מספיק אומץ וכנות, אנו יכולים לפעול במקביל לסיים את הסכסוך עם הפלשתינים עוד השנה. אומנם פרשנים יבטלו את האפשרות הזאת כבלתי-אפשרית, אולם איזה פרשן היה צופה שהממשלה הקפיטליסטית בתולדות ישראל תאמץ דוח פרוגרסיבי כמו זה שחובר על-ידי ועדת טרכטנברג?
שולמית קיסרי
תודה לביבי, על המנהיגות, על ההקשבה לדעות שהשתנו במוסדות הביטחון, הקשבה למציאות מסוימת, לרגש, לסולידריות, לחיים, לחשיבה לא פנאטית ולא היסטרית
אורי גנני
אני קורא לכל אזרחי המדינה להתעורר ובמסגרת חשבון הנפש אותו כולנו עושים במלאת 38 שנים למלחמת יום הכיפורים לצאת נגד התסריט "הקונספציה חוזרת" ולהתלכד סביב עמותת "מגן לעורף" הנאבקת לשילוב מערכות לייזר בהגנת המדינה
רפי פרידמן
"מי יחיה ומי ימות" - אמרנו בחרדה אך לפני ימים ספורים בפני חורץ הגורלות, אלא שעם הפלת הפור בישיבת ממשלה פופוליסטית, רדודה ועכשווית - השאלות האלה עלולות למצוא את תשובותיהן הרבה יותר מהר מכפי שמישהו בטעות הרהר בבית הכנסת בינו לבין לעצמו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il