X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מתחילים להרגיש שדברים טובים מתחילים לקרום עור וגידים במדינה הזאת. שאף אחד לא יתבלבל לרגע: זה לא בגלל הנבחרים בציון, או בגלל מסת השרים בממשלה, אלא בגלל העם המיוחד אשר התקבץ כאן וחרד תרתי משמע לגורלו ולעתידו
▪  ▪  ▪
מדפים במרכול. ''למה אצלנו המחירים רק עולים?'' [צילום: פלאש 90]

המדפים הם הראשונים להרגיש. הם כמו חלק מהכלבים אשר התברכו בחוש מיוחד אשר מסוגל להרגיש ברעידות אדמה ואו בזעזועים בכדור עוד לפני כולם.
האם זה בגלל שחרורו של גלעד שליט? או ועדת טרכטנברג? או הוועדה לטיפול בריכוזיות? לא הכול כל כך ברור ואולי זה גם לא כל כך משנה.
מרגישים ריח של שינוי באוויר, ריח של התחלה חדשה, ריח של תקווה לעתיד טוב יותר.
מתחילים להרגיש שדברים טובים מתחילים לקרום עור וגידים במדינה הזאת ולרגע שאף אחד לא יתבלבל: זה לא בגלל הנבחרים בציון, או בגלל מסת השרים בממשלה, אלא בגלל העם המיוחד אשר התקבץ כאן וחרד תרתי משמע לגורלו ולעתידו, וצדק מי שאמר ש"אין לנו ארץ אחרת".
העם המיוחד הזה הביא את מקבלי ההחלטות להביא למסילה אשר מתפקידה להזיז את הרכבת, אשר "תסדיר" את נושא הריכוזיות, להקטנת חלקם ומעורבותם של המונופולים והקרטלים בישראל כדוגמת מפעלי המלט נשר, נייר חדרה, רשתות שיווק המזון, חריגה מהסכמים עם הממונה על ההגבלים (שופרסל וקלאב מרקט) תקשורת, נמלי ישראל ועוד.
טוב יעשו מקבלי ההחלטות אם יגדירו בעלי תפקידים רגישים בשירות הציבורי, להם יש לקבוע תקופות צינון ארוכות כמו 3 שנים ומעלה, אשר במסגרתן ימשיכו לקבל שכר בסיסי מהמדינה ולא יעברו למחרת לעבודה אצל הטייקונים ובעלי השררה.
המדפים מתחילים גם להרגיש קל יותר בזמן האחרון, משום שנטל המחירים היקרים מתחיל לרדת מהם, למרות שיש מדפים אשר טוענים שזו התחלה טובה, אולם יש עוד הרבה מה לעשות.
ישנם לא מעט מדפים ממורמרים ואפילו יש מדפים שנעלבו שאף אחד לא מסתכל עליהם, כמו המדפים של הבשר והדגים ואפילו המדפים של הקפואים והגלידות.
"מה, אנחנו לא שווים?", שאלו המדפים של הקפואים. למה אצלנו המחירים רק עולים ואף פעם לא יורדים, למעט הטמפרטורה? גם מדפי הירקות והפירות מתקנאים קצת במדפים של חלק ממקרר החלב: "למה? מה, הם הכי חשובים ? למה אצלנו רק מעמיסים סחורה ואצלנו המחירים רק נראים זולים. אבל זה בגלל שהלקוחות לא יודעים בכמה קונים אותנו. הם לא יודעים שהמחיר האמיתי שלנו הוא פחות מחצי ולפעמים שליש מהמחיר שהם משלמים!"
אז מי אמר וצדק... שיש לנו ארץ נהדרת!

תאריך:  14/10/2011   |   עודכן:  14/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסודות מאחורי המדפים: האם מתחילים לראות שינוי?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
שכחו אותי 778-
efis  |  15/10/11 15:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי שרגיל
קסטנר, מראשי הגולה ההונגרית שניהל מו"מ עם אייכמן לפני שתפסו אותו, הואשם בפסק דינו של בית המשפט כי מכר את נשמתו לשטן. למי מכרו ממשלת ישראל ונתניהו העומד בראשה?
עפר דרורי
האם ניתן לקצץ בתקציב הביטחון? בוודאי. האם הקיצוץ יקרה ב"שומנים"? בסבירות גבוהה שלא. אם כך, נשארנו במצב ללא מוצא
נבון קצב
מדינת ישראל משלמת היום ועוד תשלם בעתיד ביוקר על אווילותה המדינית והביטחונית שנמשכת שנים רבות, שהיא גם פועל יוצא של ריקבונה החברתי-ציבורי וחוסר הצדק המתפשט לכאב ליבי לכל תחומי החיים שלנו    פרשת שליט היא עדות והוכחה נוספת שישראל של ימינו התדרדרה למצב שאויבינו מרגישים בחולשתה, שהיא כנראה אינה יותר מ"נמר של נייר"
יוסי איתן
אף שמגמות ההשתלבות בצבא ובעבודה הינן בעלייה - עדיין אין בשינוי הנוכחי כדי להוות שינוי אמיתי כל זמן שאין מנהיגות יוזמת הרואה נכוחה את המציאות ונוטלת אחריות
גורי גרוסמן
בעוד שבעסקות העבר שחררנו טרוריסטים פלשתינים תמורת קומץ חיילים חיים ואף מתים, הרי שהפעם ממשלת ישראל נכנעה בצורה מבישה בהסכימה לשחרר גם ערבים אזרחי ישראל    בכך יצרנו באיוולתנו תקדים חמור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il