X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המדינה שולחת את משוחררי צה"ל הטריים לעבוד בעבודות נחותות, שולחת את המובטלים לעבודה בשכר מינימום וממעטת להכשיר את המובטלים ואת הצעירים ליזמות וקדמה במקצועות נדרשים בהם יוכלו להפוך לעצמאיים
▪  ▪  ▪
אי שוויון כלכלי וחברתי שמגדיל את הפערים

אחת התופעות הכואבות במשק הישראלי היא להיות "עבד של הבוס", לעבוד בתת תנאים אצל מישהו אחר או להיות עובד קבלן ולגרד את משכורת המינימום. תוסיפו לזה נתון כואב לפיו כ-50% מהאזרחים בישראל לא מגיעים למדרגת המס הראשונה ואת קולות המחאה ותבינו עד כמה המצב שלכם חמור!
כמובן שיש יוצאי דופן אבל תסכימו איתי שמדובר באי שוויון כלכלי וחברתי שמגדיל את הפערים, יוצר מעמד של רבבות שעוסקים בעבודה נחותה, חיים בסטטוס תקוע וסובלים בשל התפשרות וכניעה עם משכורות נמוכות עד כדי עוני.
למי שלא יודע ישראל מדורגת במקום הראשון בעולם בהעסקת עובדי קבלן, על-פי נתוני האגודה לזכויות האזרח נכון ל-2011, ולא מדובר במקור לגאווה. על-פי הנתונים הבלתי רשמיים ועל-פי הערכות , מספרם של עובדי הקבלן בישראל מהווה כ-10% ואף יותר מתוך כ-3 מיליון העובדים בארץ. אם נשווה את המספרים ניווכח שאנו עוקפים מדינות מפותחות ומתקדמות כמו בריטניה, יפאן, הולנד, צרפת, ארה"ב, גרמניה, איטליה ועוד.
לא זאת בלבד שהפערים הכלכלים והחברתיים רק הולכים וגדלים, נראה כי גם המדינה עסוקה בעניינה ולא ממש איכפת לה מהאזרח הקטן. המדינה, במקום לעודד את אזרחיה להפוך ליצירתיים, לעצמאים ולא לעבדים של מישהו אחר, אמורה לעודד פתיחת עסקים לפרטיים, הגדלת התוצר והגדלת ההכנסות. אבל פועלת בדרך הפוכה.
במקום להשקיע בדור העתיד, המדינה שולחת את משוחררי צה"ל הטריים לעבוד בעבודות נחותות, שולחת את המובטלים לעבודה בשכר מינימום וממעטת להכשיר את המובטלים ואת הצעירים ליזמות וקדמה במקצועות נדרשים בהם יוכלו להפוך לעצמאיים.
במקום שהמדינה תשלח אתכם או את הילדים שלכם לעבוד בתחנות דלק, להיות מלצרים או לעבוד בשמירה ובאבטחה - ואגב אני בהחלט חושב שכל עבודה מכבדת את בעליה וראויה - אני מזמין את אתם לעבור הכשרה אצלי וללמוד איך להקים עסקים, להשתכלל, לנהל חברות פרטיות ולפתוח בקריירה עצמאית שתעניק לכל אחד ואחת מכם את הכלים להגדיל את ההכנסה משמעותית.
זו אחת הסיבות לכך שבחרתי לעזור לשכירים רבים להשתחרר מהכלים של הבוסים שלהם ולהפוך לבעלי עסקים פרטיים. זו הסיבה שבחרתי ללמד צעירים, חיילים משוחררים, סטודנטים, עקרות בית ומובטלים לפקוח את העיניים, לגלות אומץ ולאתר הזדמנויות ואפשרויות לפתיחת סטארט אפ, להקמת עסק פרטי ולפתיחת חברה.

תאריך:  16/10/2011   |   עודכן:  17/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עבד של הבוס
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לא, לא ולא!! לא את כולם!!!!
עטרה שגב קלימי  |  16/10/11 15:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה כסיף
כאשר הגעתי לכיכר הקטנה מצאתי ערימה של כעשרה ספרים מונחים אחד על השני כמו גורי חתולים חצי עיוורים הממתינים לאימם שתשוב ותניקם. אספתים מיד אל המכונית. איפה נשים את כל הספרים האלה? הרי יש לנו אינציקלופדיה עברית מלאה. נכון, אמרתי, והנפתי את היד בביטול, "נמצא מקום, נסתדר"
דן אלון
אנו עדים יותר ויותר לעיסוק במספרים המרכיבים את תשלום הכופר של החברה הישראלית כהוכחת דמי הכתובה שלה עם הישראלים המרכיבים אותה. כשהחתן והכלה באים תחת החופה אנו מריעים לחתן המתחייב קבל עם ועדה לסכומים עצומים ומופרכים בעליל, וברגע הגירושין לפתע מתכווץ הלב והכיס. למה אנחנו מריעים למחויבות כשהיא נוצרת ומסתלקים ממנה כשהיא עומדת לפדיון?
פסח רויטמן
השינויים הפנים-ערביים אילצו את החמאס "לעבור צד" והמחיר היה שחרור גלעד שליט. אני מאמין שאם ה"חמאס" יקבע את מפקדתו הבינלאומית בקהיר יחולו בהתנהלותו שינויים רבים
צ'לו רוזנברג
השינוי בעולם הערבי והחשש לסגירת חלון ההזדמנויות לשחרר את שליט הוא טיעון המהווה עלבון לאינטליגנציה. ייקבע כאן שהרמטכ"ל לשעבר, גבי אשכנזי, ראש המוסד, מאיר דגן וראש השב"כ, יובל דיסקין, לא הם המחליטים ולא הם אשר צריכים להכשיר עסקה כזו או אחרת. הממשלה וראש הממשלה הם הריבון ועליהם חלה האחריות להחליט, תהיה עמדתם של ראשי מערכת הביטחון אשר תהיה
הרב אוהד אזרחי
השוללים את עסקת שליט מעדיפים את דרך החשד והפחד. המצדדים בה מעדיפים את האמון, ובסופו של דבר את האהבה. ואני אומר זאת אפילו שברור שהמתנגדים לעסקה סוברים שהם פועלים מאהבת האנשים שעוד לא נפגעו ועתידים חלילה להיפגע כתוצאה משחרור האסירים. אבל לא - זהו פחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il