X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למרות המחאה החברתית הרחבה בקיץ האחרון יש מי שממשיכים לעבוד עלינו בעיניים, לגזור עלינו קופונים שמנים ולירוק לנו בפנים; משום מה, אנחנו אומרים שיורד גשם...
▪  ▪  ▪
זרם חשמל המחאה כבה? [צילום: פלאש 90]

מי שמסתובב קצת בסופרמרקטים לאחרונה מגלה להפתעתו שאחרי שפגה השפעתה של המחאה החברתית וגל החרמות דעך מעט, מחירי המוצרים - שאותן חברות שנורא פחדו מהחרם החברתי - עלו בצורה משמעותית בעשרות אחוזים והאמירו למחיר הקודם ואף מעבר לכך. עובדים עלינו בעיניים והטייקונים, יחד עם האוצר, ממשיכים לגזור קופונים שמנים ויורקים לנו בפנים, ואנחנו אומרים שיורד גשם.
הקוטג', שהיה טריגר לגל המחאה הגדול שהיה כאן בקיץ, חזר להיות "מעדן גורמה" לעשירים, ובחלק מהרשתות חזר למחירו הקודם, ובחלק הוא עולה כ-5.90 שקלים. ישנן רשתות שמתנות קבלת מחיר שמלכתחילה היה אמור להיות זול כפי שהבטיחו בימי המחאה, בקניית מוצרים מהחנות בסך 100 שקלים.
פתאום תמו המחוות והמבצעים שהבטיחו לנו שיישארו לאורך זמן והמחאה כאילו לא הייתה מעולם ומה שהיה הוא שהיה. המלצות ועדת טרכטנברג טרם יושמו אפילו בחלקן וכבר התבשרנו שביום ראשון הקרוב מחירי החשמל הולכים לעלות בשיעור של כ-5%. אין גבול לחוצפה ולעזות המצח של החברה המונופוליסטית הזאת שנוהגת כראות עיניה בחשמל של כולנו והגיע הזמן שתהיה כאן חברה נוספת. סיבה לעלייה הצפויה במחיר היא הפסקת אספקת הגז ממצרים עקב חבלות בצינור הגז מצרים-ישראל, מה שגרם לעלייה במחירי הייצור.
איך שלא מסתכלים על זה, בסופו של יום אנחנו האזרחים צריכים לשלם את המחיר, והאבסורד הוא שעובדי חברת החשמל מקבלים חשמל חינם אין כסף לכל ימי חייהם על חשבוננו. ממש רחמנות עליהם. אני מצפה ששר האנרגיה והתשתיות ירים את הכפפה ויפסיק נוהג פסול זה לאלתר.
במאמרים קודמים הבעתי את דעתי שאני בעד המחאה החברתית שאולי תשפר קצת את חיי הרווחה שלנו ותהפוך את יוקר המחיה לסביר, אולם הייתה לי הסתייגות בשל הגרעין הקשה של אנשי שמאל אנרכיסטי המושכים בחוטים ומה שהם מייצגים. תמהני שהמחאה דילגה בקלילות על הבנקים שעושקים אותנו ללא רחם בעיקר בריביות.
אם המחאה הייתה חפה מגופי שמאל שרוכבים על הגל ומנצלים אותו לדחיפת אג'נדה אנטי-יהודית-שמאלנית-אנרכיסטית, וניסיונות שקופים להפיל את הממשלה על-ידי בקשות של פתיחת תקציב המדינה בצורה לא אחראית, אני בעצמי הייתי צועד בראש המוחים שחוזרים במוצ"ש לרחובות ולחרמות, אבל לצערי זה לא המצב, וחבל שכך.
אני מקווה שמישהו בחברות וברשתות השיווק, כמו גם במשרד האוצר, יבין שהעם התחשמל והזרם הזורם בעורקים ובגוף הולך לחשמל את המדינה.

תאריך:  26/10/2011   |   עודכן:  27/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
למה כשיורקים עלינו בפנים אנו אומרים שיורד גשם?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
התשובה פשוטה
סתם_1  |  27/10/11 14:40
2
תגובת הצבור יכולה להיות
שוחט ברוך  |  27/10/11 15:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף קנדלקר
הדבר היחידי שאני יכול להרוויח ממנו בנקודות הנצברות בכרטיס האשראי, זה קומקום חשמלי בהנחה של חמישה שקלים, זאת בתמורה למאה נקודות    העובדה שהקומקום מגיע בלי כבל ושניתן לאסוף אותו בקיוסק של בוריס בבית שאן, היא פחות חשובה
ראובן לייב
פדוי השבי הוא גיבור אמיתי. עמידתו האיתנה בשביו של הגרוע שבארגוני הטרור צריכה לזכות אותו באות שכזה, לא פחות, ואולי אפילו יותר, משזכאי לקבל אותו לוחם בשל הצטיינותו בשדה הקרב
מנחם ברוד
יש עוד ערך גדול ומהותי שנרמס בעסקה הזאת. במו-ידינו הפכנו את המרצחים השפלים והנתעבים ל'אסירים' ול'שבויים' לגיטימיים
עו"ד נועה חקלאי
הפקרת פצוע תאונת דרכים היא בפירוש מעשה אנטי חברתי ואנטי מוסרי    השופט חשין ב-2001: "מעשהו זה של הנוהג הבורח - פוגע בשורשי הסולידריות החברתית והאישית המינימאלית לקיומה של חברה תקינה"
מוטי קרפל
עסקת שליט היא תבוסה ישראלית. עם זאת, ייתכן שהרוח הגבית שהיא מספקת לחמאס תפיל את אבו-מאזן ואת אש"ף, ואיתם את התהליך המדיני, את אשליות השלום ואת רעיון שתי המדינות. מבט לטווח הארוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il