X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רמת החוב הכוללת של תשובה מגיעה ל-30 מיליארד שקלים או במילים אחרות - כ-3,500 שקל לכל תושב במדינת ישראל - כן, אלף דולר לכל גולגולת!
▪  ▪  ▪
יצחק תשובה. עדיין מהווה דמות להערצה? [צילום: פלאש 90]

יצחק תשובה, להלן הטייקון, הוא דמות מוכרת בעולם העסקי בישראל. בבעלותו חברת דלק, מאגרי גז, נדל"ן ובעיקר חובות רבים לציבור המשקיעים, אשר כספם נותב אליו, גם אם הם לא נשאלו על כך באופן אישי.
הציבור הישראלי, חובב הריאליטי, מדורי הרכילות וסיפורי הסינדרלה, אהב את יצחק תשובה ומצא בו דמות להערצה ולחיקוי שנים רבות. אך האם הציבור ימשיך ביחס זה גם לאחר שהוא ממאן להחזיר את חובותיו, או משאיר פינה זו באור עמום ולא ברור?
האם לציבור ישנה דרך גם להראות לתשובה שהוא כועס, על שלא הוזמן לחתונה המפוארת (שהוא מימן וכנראה גם שילם, אך לא זכה לאכול אפילו את האפריטיף?)? האם הציבור מוכן ובשל כעת למהלך זה, במיוחד לאחר המחאה החברתית?
נראה שאין קל מזה ודווקא כעת! השיטה פשוטה למדי - להימנע מתדלוק בתחנות של חברת "דלק". במדינה רוויה תחנות דלק, נראה שהדבר לא מסובך, שכן ישנן עוד חברות דלק ונראה שמה שנדרש זה קצת תשומת לב ואחדות, שמטרתן הרבה יותר רחבה מיצחק תשובה. המטרה היא להראות לכל טייקון שהלוואות צריך להחזיר, בזמן, ובלי תספורות ובלי חריגה מתנאי ההלוואה. מי שלוקח סיכון, חייב לעמוד במילה שלו, גם במימוש נכסים וגם אם מכירתם אינה בעיתוי המתאים לו.
המחאה היא נגד ההתנהלות של תשובה, אולם המסר רחב ונוגע לעוד בעלי הון שעשו את הונם משילוב של כישרון, מזל, עיתוי וגם מהכסף שלנו! הפסקת תדלוק בתחנות חברת דלק צריכה להיעשות על-ידי כל אחד מאיתנו, וזו תרומתנו הצנועה לביטחוננו האישי, שכן רמת החוב הכוללת של תשובה מגיעה ל-30 מיליארד שקלים או במילים אחרות - כ-3,500 שקל לכל תושב במדינת ישראל - כן, אלף דולר לכל גולגולת!
אולי ככה הציבור יבין שעל-מנת להחזיר או להבטיח שהחוב יוחזר, חייב כל אדם לראות כאילו תשובה חייב לו באופן אישי אלף דולר או כחמשת אלפים דולר למשפחתו הישירה בממוצע! אי-התדלוק בחברת דלק הוא המעט שאנו יכולים לעשות על-מנת להביע את מחאתנו ואולי לדאוג בכך באופן אישי למניעת החוב.

תאריך:  30/10/2011   |   עודכן:  30/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האם גם לכם חייב יצחק תשובה 1,000 דולר?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
תשובה חייב גם לי
the cool  |  31/10/11 22:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל נתן
יש מי שצוחק פה על כולנו    גונבים אותנו ומקימים מדינה בתוך מדינה    זה ייגמר כשנבין שאין כסף לנהל שתי מדינות
גורי גרוסמן
אין לציבור מושג ירוק האם יש לתקוף את אירן היום, בעוד שנה ואם בכלל? הציבור חף מכל ידע בנושא הגורלי הזה, ולכן אסור לציבור או לחתן פרס ישראל בתקשורת נחום ברנע, להעלות את הנושא העלום והרגיש הזה לדיון ציבורי
חן בן אליהו
המחאה החברתית איבדה גובה ועתה היא מאבדת כיוון. ליתר דיוק, היא מאבדת את כיוונה הכלל-ישראלי ופונה בגלוי וכצפוי אל מחוזות השמאל הפוליטי
איתן קלינסקי
לטעמו של איתן מזרחי, שי לחג זה ביטוי חומרי, שהוא בוודאי לא העיקר. כנראה, העיקר בעיניו הוא להמשיך בדפוסי העסקה לפיהם בחופשת קיץ וחג מורי היל"ה לא יקבלו שכר כיתר המורים
יהודה דרורי
האביב הערבי" מאופיין בכך שהפגנות המחאה בכיכרות של תוניס וקהיר לא היו למען חופש ודמוקרטיה אלא היו תולדה של המשבר הכלכלי בעולם יחד עם התפתחות האינטרנט. אנשים שם פתאום הבינו באיזה בוץ וסחי הם שוחים. לפיכך המחאות ברובן היו על-רקע כלכלי של אבטלה ומחסור. מצד שני המהומות בלוב, סוריה ותימן היו בעיקר על-רקע שבטי ללא קשר ישיר למה שקרה במדינות צפון אפריקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il