X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אפשר להרוג יהודים, הרי הם ירוצו ל"הסכם שלום" ול"הפסקת אש" בכל מצב - ויותר מכך - יעבירו דלק, כסף, גז, חשמל, מים, תשתיות הנדסיות אחרות כדי לאושש את כנופיות הטרור ולחזקן אפילו בזמן מלחמה...
▪  ▪  ▪

עשרות רקטות משוגרות אל מרכזי האוכלוסיה בערי ישראל - ואף פוגעות, פוצעות, הורגות - (למרות שאין הבדל בין פוגעות או מחטיאות מבחינת הכוונה וההתרסה, הפעולה והפגיעה בריבונות) - ותגובת מדינת ישראל מאופקת עד כדי גיחוך, כדי למנוע הסלמה.
האויב - רואה, קולט, מנתח נכון את המצב ומסיק מסקנות פשוטות ונכונות: אפשר להרוג יהודים, הרי הם ירוצו ל"הסכם שלום" ול"הפסקת אש" בכל מצב - ויותר מכך - יעבירו דלק, כסף, גז, חשמל, מים, תשתיות הנדסיות אחרות כדי לאושש את כנופיות הטרור ולחזקן אפילו בזמן מלחמה... כנופיות הטרור לא סופרות את הנפגעים אצלם, ואנו לא תופשים זאת. שם נהנים מהאיפוק הישראלי, ומהצהרות השמאל הקיצוני כמו מהימין שבשלטון כי מדינת ישראל לא מעוניינת בהסלמה...
יש לי הצעה אופרטיבית למנהיגי המדינה: גם אם אינכם מעוניינים בהסלמה, מסיבות שאיתכם, אל תגלו את זה לראשי כנופיות הטרור!
ועוד משהו: לא חשוב האם אתם מעוניינים או לא מעוניינים בהסלמה - דרוש, כחובה קיומית ולא רק במסגרת שמירה על הכבוד - להתעשת ולהסלים, לאור הפגיעה החמורה בריבונות מדינת ישראל לאחר הנסיגה המטופשת במסגרת ההינתקות וההצהרות כי הנסיגה תביא לרגיעה ולשלום, כי כבר לא יהיו להם, לכאורה, סיבות לשיגור טילים ורקטות, כי הרי הם קיבלו במסגרת ההינתקות את כל השטח להם הם טוענים, כי אם בכל זאת יעשו מעשה לאחר ההינתקות האווילית - הם יחטפו והם יודעים זאת...
ובכן, לא.
התירוצים הנ"ל הם בדיוק עיקרי מדיניות קיצוני השמאל והתקשורת המובילה חשיבה קולקטיבית אצל המאזינים והצופים, אזרחי ישראל, ומדיניות זו מפספסת את העיקר, שוגה בחלומות באספמיה על מזרח תיכון חדש, לא, יש מזרח תיכון אחר, ראו את הרציחות בסוריה כדי להבין, ושם לא רוצחים אויבים אלא זה את זה. וכך בסגנון דומה ביתר מדינות ערב - גם לפני המהפכות וגם אחריהן - תימן, לוב, מצרים, ועוד. לא כך.
תתעשתו, תקראו את המפה, תסתכלו על מה שקורה, ותסיקו מסקנות שיגרמו למצב חדש במזרח תיכון ישן - כפי שהיה בעבר, כאשר רבין אמר כי רק ינסו לאחוז בנשק חם, אז... ועד אז.
צריך להביט אל מה שקורה כאן במבט פרספקטיבי מבחינת מיקום. תחשבו מה היה קורה לו הייתה מתקיימת פרובוקציה כזו, הפוצעת והורגת אזרחים באקראי, באוסטריה או בסוריה. (כאשר הפרובוקטורים נחותים - ולא כשאי-אפשר להגיב בגלל מאזני כוח ואימה.) מה היה קורה אילו היו פוגעים בערי ארה"ב, לא צריך לנחש - פגעו, והייתה תגובה של מלחמה בת שנים עד לחיסול הראש, מלחמה שטרם הסתיימה.
תתעשתו. התגובה המחויבת בוא תבוא, אלא שאם תתאפקו - היא תבוא לאחר עוד כמה הרוגים, פגיעות, החטאות, השפלות - וכל אלה הם כתגובה וכפועל יוצא של ההינתקות.
צריך לשנות את הגישה למרצחי האויב ולהבין:
אין להם, לכאורה, שום טענה לגבי עזה שכן הייתה הינתקות מוחלטת.
הם משגרים רקטות אל מרכזי אוכלוסיה כדי להרוג יהודים.
הם מקבלים עידוד מההתאפקות הישראלית.
הם לא סופרים את ההרוגים אצלם כפי שאנחנו סופרים.
הם מחפשים את השבוי החטוף הבא כדי לשחרר שפוטים על רצח וטרור.
הם כלל לא יראים מהכלא הישראלי, אותו הם מנהלים - ולא השב"ס, אשר עורך עם הכלואים הסכמים ובהם הסדר כי אין חקירות יחידים ללא נוכחות מנהיגיהם שבכלא, ואין חלוקת משחות שיניים ופריטים חיוניים אחרים ליחידים - אלא, כדרישת מנהיגי הטרור שבכלא - נתינת הפריטים במרוכז למנהיגים כדי לאפשר להם שליטה, התעללות, שפיטה פנימית וכל זאת בידיעה, בחסות ובתמיכת השב"ס. כן, מהפחד מן ההסלמה. כך בכלא וכך מחוצה לו. כבר מזמן הפך הכלא לאוניברסיטה ולמועדון ספורט.
לכאורה, אין קשר. אך יש קשר, והקשר הוא בדיוק נושא המאמר - הרצון המוצהר של הממשלה למניעת הסלמה. תתעשתו, תסלימו. "עת מלחמה ועת שלום" [קהלת ג', ה'] - זו העת למלחמה, שנקבעה על-ידי כנופיות הטרור וכך גם איבדנו את יתרון ההפתעה.

תאריך:  30/10/2011   |   עודכן:  30/10/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תתעשתו, תסלימו
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תומכים בטרור
בן יהודה  |  30/10/11 19:25
2
תשתגעו, תשתוללו, כך נבריא..... ל"ת
אק  |  31/10/11 06:28
 
- I assume AK stands for
TeaPartyPatriot  |  31/10/11 10:26
3
העם רוצה ביבי
סתם_1  |  1/11/11 12:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מתי דוד
השליחות העיתונאית אינה גוברת על האינטרס הביטחוני הלאומי    "החיילת האידיאולוגית" של השמאל האנרכיסטי לכלא
רפי פרידמן
אנו ניצבים בפניכם היום ומתחננים על נפשנו: היו עמנו! אל תעזבו אותנו ואת ארץ-ישראל המדממת, הזקוקה לכם! אוהבים אתכם ומצפים להיענותכם!
דן אלון
אמור מעתה, בסגנון לואי (רוטשילד) ה-14, "המאבק זה אני". לכולם הזכות לאכול, כל עוד הם אוכלים רק מכף ידי שלי. רוצה להיאבק בצרעת סומאלית נדירה, או בהורדת אחוזי הריביות במימון משכנתאות בדיר-אל-בלאח? ברוך הבא בצל קורתנו. העיקר שתהיה רוטשילדי. כל ניסיון שנועד להרחיב את מעגל השליטה על גל המחאות, נתקל מיד בחומה בצורה ולוחמנית. אטימות חברתית במסווה של מהפכה חברתית, בגירסה המזכירה יותר את מארי אנטואנט מאשר את ז'אן ד'ארק
אורי גנני
מה עוד צריך לקרות? אלו מטרות צריכות להיפגע וכמה אנשים צריכים להיהרג לפני שמערכת הביטחון תתעשת ותחליט להביא לעוטף עזה את מערכת ה"נאוטילוס"?
ראובן לייב
השנה האקדמאית באוניברסיטאות נפתחת כשמדעי הרוח נדחקים בהן יותר ויותר לקרן זווית, על חשבונם של המדעים השימושיים. את מקומו של הסטודנט, בעל הדמיון העשיר והמפותח, תופס עכשיו רובוט-על-שתיים, שאינו אלא סרגל-חישוב מהלך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il