X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
גם עכשיו, לאחר שכל ניסיונות החפות הסתיימו, יקנן בי הספק שעד שיגיע משה קצב לבית הסוהר אולי יקרה נס, קומבינה, הפתעה סידור כלשהו ומי יודע מה. הרי עולמנו הוא לא מקום בטוח, וכמי שנושאת גנים יהודיים מזה דורות, למה שאאמין?
▪  ▪  ▪
משה קצב. איפה ואיפה בין אזרחי ישראל [צילום: פלאש 90]

לפני שנים רבות אמר לי עורך דין מנוסה אחד, שלמרות שכתוב בבתי המשפט באותיות גדולות על הקיר "צדק צדק תרדוף", בית המשפט הוא רק בית משפט ואל לי להשלות את נפשי שזה בית הצדק.
מאז התבוננתי בבתי המשפט, כמו אזרח רגיל, מבלי שיש לי ידע מיוחד על עריכת דין, ענייני שופטים ופיתולי החוק, בודקת לפעמים אם זה בית המשפט או בית הצדק. משפט קצב היה לי מוקד התעניינות משך השנים הארוכות שהתנהל, כמו סרט רע, עם עליות וירידות, פרקים של טלנובלה זולה, דרמה מקוממת ( כל אחד מסיבות אחרות אלה שחשבו שהוא צדיק, ואלה שחשבו שהוא אנס מלוכלך).
מבחינתי ומבחינתם של אזרחים ישראלים רבים, הנשיא לשעבר שעלה לכס הנשיאות בקומבינה, בייש את עצמו ומשפחתו ואת כל מדינת ישראל, פגע בנשים שעבדו תחתיו, ניצל את מרותו, עשה סקנדלים בבית המשפט האשים את כל העולם, הצהיר על חפותו המהוללת, העליב את כל העולם, ערך לנו משפט בלתי נגמר, עם עורכי דין ממולחים ומפולפלים שזכו לכבוד ויקר בשל השימוש המתוחכם שלהם בסחיבת המשפט לשנים והוספת ערעור לחודשים.
מהיותי זה שנים רבות בעולם העיתונות הישראלית, שמעתי אגב, רכילויות על איש ליכוד, המטפס בסולם ההיררכיה הפוליטית כבר לפני עשרות שנים. משה קצב היה נושא לסיפורים, בין עיתונאים לבין עצמם, על התנהגות סדרתית במשרדים שעמד בראשם, בהם, מדי בוקר היה מגיע לעבודה, תופש בשדיים של המזכירות, מנסה לנשקן, דוחף ידיים מתחת לחצאיות וכדומה. אז, לא הייתה כמעט שום אישה שהעזה לפנות למשטרה או לעיתונות על נושאים "כאלה". היה ברור שאף אחד לא יאמין לה במשוואה של מילה שלו מול מילה שלה. הבושה הייתה ענקית ובלתי מקובלת והדעה הרווחת שלא כדאי להתעסק עם "זה" ועדיף לשתוק.
במילים אחרות נשים היה חסרות זכויות ולא היה שום חוק שיוכלו להיעזר בו. כל עורך דין יעץ להן לרדת מהעניין כי יזכו רק לבוז והשפלה!!!!!. גם העיתונות העלימה עין בפרט בעניין של "מפורסמים" או / ו חברי מפלגות וחשובים אחרים.
לא מאמינים? הייתם מאמינים שעכשיו, שנת 2011 לא ירשו בצבא לאישה לשיר לפני חיילים? (כי זה מגרה מינית), הייתם מאמינים שנשים וגברים יושבים לחוד באוטובוסים ובכלל כל הקמפיין של "קול באישה ערווה", והשפלת נשים בחסות "ההלכה". זה קורה עכשיו אז תארו לכם את ענייני המין המעוותים מבחינת "מעמד האישה" שלפני שלשים ארבעים שנה בישראל!.
לשום אישה לא היה סיכוי בבית משפט ישראלי להאשים גבר ביחסים מגונים, אונס, הטרדה אם הגבר היה ממעמד "עליון", כמו איש צבא בכיר, חבר כנסת, שופט, מרצה בכיר, מנהל בכיר ועוד ועוד.
כאשר ראיתי לפני חמישה חדשים כי הנשיא לשעבר קצב שגזר דינו נקבע לשבע שנים בבית הסוהר, הולך הבייתה לרעייתו, ילדיו למיטתו להרגליו הקבועים, במקום ללכת לכלא, זאת כי עורכי הדין קיוו שבקומבינה משפטית מסוימת יהפכו את הקערה על פיה - נחרדתי.
האם גזר הדין יצא לפועל?
כאמור הידע המשפטי שלי האפסי לא העניק לי שום ביטחון (וכמוני לעוד מיליוני ישראלים כולל עורכי דין) כי גזר הדין הזה יצא לפועל. עם המזל של קצב, עורכי הדין שלו ועולם הצדק הכללי, חששתי כי האיש יתחמק מעונש. נראה היה לי כי קצב ימשיך לחיות את חייו השקטים כמי שמצוי בשלב הפנסיה בחייו ומנצל את השכר המצוין שהוא מקבל כנשיא לשעבר ואת אהדת השכנים שלו שמאמינים בחפותו מאז ומעולם.
גם עכשיו, יקנן בי הספק עד שיגיע משה קצב לבית הסוהר שאולי יקרה נס , קומבינה, הפתעה סידור כלשהו ומי יודע מה. הרי עולמנו הוא לא מקום בטוח וכמי שנושאת גנים יהודים מזה דורות למה שאאמין?
בתולדות התקדימים המשפטיים בעולם ובארץ, נראה לי שלא היו הרבה נשיאים - אנסים או /ו נשיאים שנשפטו למאסר ממושך על אונס. בטוח שלא היו נאשמים באונס, נשיאים או לא, שזכו שאחרי שנשפטו, ללכת הביתה לחדשים ארוכים. גם עכשיו, לאחר שכל ניסיונות החפות הסתיימו עדיין יש לנשיא לשעבר עוד חודש חופש בבית. זו פרבילגיה לא מובנת ולא צודקת. על מה בעצם? זהו בפרוש מצב של איפה ואיפה בין אזרח לאזרח בישראל!.

תאריך:  10/11/2011   |   עודכן:  10/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צדק שנעשה וגם נראה
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אי צדק נעשה וגם נראה ל"ת
לאוביקטיבים בלבד  |  10/11/11 14:50
2
טענת ההדחקה נגד קצב=שקר+הזיות!
ע_הראל  |  10/11/11 18:30
3
עובדה
יואל ק  |  11/11/11 09:31
 
- חוסר הבנה שלך
ש.ק.  |  11/11/11 12:08
 
- לש.ק
יואל ק   |  11/11/11 21:02
 
- תגובה
ש.ק.  |  11/11/11 23:45
 
- לש.ק
יואל ק  |  12/11/11 09:36
4
לא בכל יום מורשע נשיא באונס!
פרעוש  |  14/11/11 19:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף דוריאל
הגנה על זכות העובד לקבל שכר הוגן הוא תפקיד לגיטימי של כל ארגון עובדים. התערבות בסידורים מנהליים של העסקתו - זה עניין אחר. את זה הייתה חייבת להבין נשיאת ביה"ד לעבודה נילי ארד עם פתיחת המשפט, ולתת לעסקני ההסתדרות לרדת מהעץ הגבוה של שביתה כללית ללא הגבלת זמן
עופר ליברמן
בימים אלו אנו נלחמים בחזית אחת, חזית הטרור, רקטות שנורות עלינו מדי יום. אל תאלצו אותנו להיאבק בחזית נוספת המאיימת על הקיום שלנו בנגב ועל עבודתנו בתחום החקלאות. מהי בקשתי מכם? לאפשר לי להיות חקלאי גאה
דניאל גיגי
על כולנו לתמוך במאבק הצודק של ההסתדרות, גם כי מדובר במאבק צודק וגם כי ארגוני העובדים בישראל נמצאים בצומת דרכים חשוב    ההסתדרות היא המעוז האחרון של התומכים במדינת הרווחה    בארה"ב בעלי ההון ונציגיהם הרפובליקנים כמעט הצליחו לחסל לחלוטין את ארגוני העובדים ולכן גם את מדינת הרווחה - אסור שבישראל יקרה דבר דומה
משה חסדאי
מדובר במחלה נפשית כרונית, מסוכנת וקטלנית של יהודים שונאי יהדות ויהודים, שונאי מדינת ישראל כמדינת היהודים, שונאי המתנחלים והדתיים כממשיכי הזהות היהודית. אלה יהודים ששנאתם העצמית היא ניסיון חולני להתגבר על טראומת השואה וטראומות מלחמות ישראל והטרור המדיני והצבאי הערבי
איתמר לוין
הקו הבלתי-שגרתי שבחר בית המשפט העליון בערעור קצב, השטויות שעשה קצב לאורך כל הדרך, מני מזוז שדיבר יותר מדי, התקשורת שתמשיך בשלה, ופירושו של ג'ובראן לדבריהם של שופטי המחוזי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il