X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
נוכח האלימות והפגיעות בבתי הספר כבר בחטיבות הביניים ובתיכונים, על שר החינוך להורות לכל מערכת החינוך לנצל משפט זה להסברת "כולם שווים בפני החוק" משום שעליה מוטלת האחריות הכבדה של חינוך הנוער
▪  ▪  ▪
הלקח שחשוב שיילמד: כולם - אבל כולם - שווים בפני החוק [צילום: פלאש 90]

תם פסטיבל משה קצב (תודה לאל). עתה מוטלת החובה על שר החינוך גדעון סער לנצל פרשה מבישה זו למטרות חינוך ולהפיק ממנה תועלת חינוכית הכרחית. על שר החינוך להורות למורי ולמנהלי כל מערכת החינוך לדבר ולהסביר לתלמידים - כבר משכבת הביניים - כי החוק הוא חוק, ולא חשוב אם אתה נשיא, מנהל בית ספר או תלמיד שאביו מנהל את בית הספר, או קצין במשטרה. חוק הוא חוק וכולם שווים בפניו.
לכן, על התלמידים להפנים שהטרדה מינית ואפילו מילולית או הטרדה באינטרנט היא עבירה על החוק, והדבר חל על כל בגיר וכל תלמיד. כל העובר על חוק זה ייחקר במשטרה ואף ייענש לפי הכרעת בית המשפט המתאים. הדבר נכון גם לגבי אלימות פיזית או מילולית, חרמות וכולי הפוגעים בזולת.
החובה לציית לחוק אינה חלה רק על התלמידים אלא גם על המורים שעליהם מוטלת החובה להנחיל חוק זה בכיתותיהם ובחצר בית הספר (למה אין תורנות מורים בחצר בזמן ההפסקות?). כן יש להסביר לתלמידים שהם אינם צריכים להתבייש ולהתלונן, לספר (מה שנקרא "להלשין") על מעשים כאלה.
לשים לב ועין על תלמידים שנפגעו
כאן שוב חלה חובה על המחנכים לעודד ולתמוך בתלמידים שנפגעו או עדים למקרים כאלה לבוא ולדבר. המחנכים חייבים לתמוך בנפגעים ולא להניח לנפשם (אם זה באינטרנט - "זה לא קרה בבית ספרנו לכן לא מוטלת עלינו אחריות". לא!). על המורים לחנך ולא להיות פקידים להוראה, המפנים את המתלונן או מבקש השירות למחלקה אחרת בנימוק "זה לא באחריות מחלקתנו", מבלי לנפנף את הפונה לאיזו מחלקה אחרת. על המורים להתחיל להיות פדגוגים, מחנכים, ולכבד את מקום עבודתם ולא לבוא לכיתה כאילו שזה עונש.
אסור לגדעון סער להתעלם ממשפט קצב אלא להפיק ממנו תועלת לטובת התלמידים ולטובת עם ישראל בכלל (התלמידים יהפכו לבוגרים בריונים), כי אי-אפשר להתעלם מהאלימות ומהפגיעות המיניות בין תלמידי בתי הספר התיכוניים ואפילו חטיבות הביניים.
אתה הבנת את זה, מר סער?

תאריך:  11/11/2011   |   עודכן:  11/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לנצל את משפט קצב למטרות חינוכיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס דאי
זה התחיל בפסוק התנ"כי "קול באישה ערווה" האוסר לשמוע שירת נשים והמשיך בחרמות של רבנים, עד מצב שבו אסרו לשמוע קול של אישה    אני עדיין לא שמעתי ערווה מדברת...
איתמר לוין
הרבה בריונים מסתובבים ביחסי העבודה שלהם: החל מעופר עיני, עבור בעובדי המונופולים המאיימים להשבית את המשק וכלה ברופאים המתמחים    שי שני ויעקב מרגי נהגו בבריונות - זה באיגוד הכדורסל וזה במשרד הדתות    ומתי יתחילו לטפל בבריונים החונים על המדרכה?
אלעזר לוין
16 טעויות בהרצאה בת 35 דקות של הרב ישראל לאו    מה מקור השם "ליל הבדולח", וכמה חנויות נשרפו באותו לילה?    "הפרעות אורגנו על-ידי החבורה של ראהם"    "ארה"ב לא עשתה דבר נגד גרמניה עד פרל הארבור"
הרב אבישי אפרגון
גל המהפכות האדיר צריך לעורר אותנו להכרה בכך שנמצאים אנו ב"זמן השיא" של הגאולה, להודאה על נסי ה' וחסדיו, כולל גם על הנסים הפרטיים שעשרות אלפים חווים אותם ולהוספה בתורה ובמצוות, בתפילה ובביטחון בה' ע"מ שהאירועים יביאו איתם רק ברכה לעם ישראל ולאנושות כולה
צ'לו רוזנברג
אם כוונת ראשי המדינה הייתה להפחיד את האירנים או לעורר את המעצמות ליטול יוזמה, אין כלל ודאות שמטרה זו הושגה. התגובות שהגיעו מוושינגטון היו צוננות למדי ורוסיה וסין הודיעו מפורשות שלא תתרנה שום מתקפה. לכן, נכון לשאול האם התרגיל של ישראל, היה מועיל לאינטרס הישראלי או לא? נדמה שהתשובה ברורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il