X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
על-פי רוב, המושג 'שירות לקוחות' מעורר ברובנו תחושה של מיאוס וסלידה. אני מבקש לשתף אתכם בשירות לקוחות שעורר בי השתאות ופליאה
▪  ▪  ▪
קפה עלית. ריח אבקה אהובה

זה היה שיעור מרענן. שונה וייחודי. זה היה שיעור מפתיע. מחדש ומרגש. תחילתו – בריח עכור, שונה, מחשיד. אני מכיר את הארומה. את הניחוח. יותר מאשר ריח אדי הקפה אני אוהב את ריח האבקה.
מזה שנים אני שותה קפה שחור של עלית. כאשר אני מנסר את השקית (אנא, האם אי-אפשר לספק את הקפה בשקית, אשר פתיחתה לא תהיה כרוכה בפציעה?) אני פוגש את הריח הטוב והמרגיע. ריח של שגרת בוקר. קפה ועיתון.
העלמה מהעבר השני
לפני זמן קטן, כהרגלי, קניתי שקית קפה טורקי. פתחתי אותה ועשיתי מה שאני נוהג לעשות כשאני פותח שקיות של קפה. הרחתי. הנחיריים לא הטעו אותי – זה לא הריח הטוב והמוכר. היה זה ריח רע וזר. תערובת בלתי מזוהה, שאולי התערבבו בה שאריות אבקתיות של קפה מסוג אחר.
חיפשתי מוצא. קראתי את האותיות הקטנות על השקית. התברר לי שרשום עליה מספר טלפון של שירות לקוחות. התקשרתי. מהעבר השני, הלא צפוי, השיבה לי פקידה נהדרת. סלחי לי עלמתי אבל שכחתי את שמך. לפני שהשלמתי את דבריי היא קטעה אותי בנימוס וביקשה ממני פרטים מזהים. היא אמרה שהיא מודה לי – הייאמן כי ייתכן? – שפניתי אל החברה. היא הבטיחה לי שיישלח לי פיצוי.
לא קיבלתי. לא התלוננתי. בסך-הכל דיווחתי על שקית אחת, אקראית, אשר ריח הקפה שעלה ממנה עורר בי חשד כי הקפה אינו טרי. היא לא שאלה. לא חפרה. היא רק ביקשה לדעת היכן קניתי את השקית.
חברת מופת
שכחתי. עברתי לסדר היום. המשכתי לשתות קפה. ולפתע, כעבור ימים אחדים, הגיעה מעטפה בדואר. פתחתי ונדהמתי. אני מבקש לשתף אתכם בתדהמתי. אביא דבר בשם כותבו. גם אם לא אביא בכך גאולה לעולם, בוודאי אביא אליו בשורה מרעננת. וכך נכתב במכתב (סימוכין 2001033066) שעליו היה חתום "צוות שירות צרכנים שטראוס-גרופ":
  • אברהם שלום רב,
    תודה לך על שהקדשת מזמנך ופנית אלינו בנוגע למוצר קפה טורקי.
    אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה לך.
    פנייתך חשוב לנו, העברנו אותה לידיעת וטיפול צוות אבטחת איכות בכדי שנוכל ללמוד ולהשתפר באופן מתמיד.
    חברת שטראוס פועלת לפי הסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר ונמשיך לעשות הכול על-מנת להבטיח את הנאתך ממוצרינו.
    כתודה על פנייתך אנו מצרפים בזה תווי שי בשווי 30 ש"ח לרכישת מוצרי שטראוס ומוצרי עלית להנאתך.
    נשמח לעמוד לרשותך גם בעתיד.
כך, בתמצית, מזוקק ההבדל בין חברות שהן אינן דוגמה לבין חברה שהיא מופת.
אין מילים.

תאריך:  17/11/2011   |   עודכן:  17/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מעשה פשוט ויפה ביום של קפה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
יפה ומרגש שיש מי שיודע להוקיר
רונית לביא  |  17/11/11 18:46
2
ביגדיל-מכרו מוצר פגום והתנצלו
שייייקה  |  17/11/11 18:57
3
כך זה היה פעם
סתם_1  |  17/11/11 19:51
4
כוחה של מילה טובה
גיל נתן  |  18/11/11 08:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
אברהם שרון
יש לקוחות היורים על אביבית, נציגת שירות של חברת סלולאר, את החצים המורעלים שהביאו עימם מהבית, אבל החיוך שלה הוא מעין 'כיפת ברזל' המיירטת אותם במעופם. השקט שלה, חיוכה, סבלנותה, האופן שבו היא נכונה לספוג את העלבונות מעצימים את זעמם. אני רואה אותה מנהלת איתם שיג ושיח ומתבייש. אני רוצה להקדים את תורי, להתערב, לבקש ממנה סליחה ולהגיד לה שלא כל הלקוחות שלה הם כאלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il