X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אתה, מר נתניהו, יחד עם ימניים בעלי נטיות שמאלניות כמו בגין, מרידור וריבלין, מעזים להטיל וטו על מלאכת הקודש שלנו להרס בית המשפט המשוקץ השומר על זכויות האזרחים? בושו והיכלמו. זו לא המסורת של הליכוד, לא של חירות, לא של מנחם בגין ולא של ז'בוטינסקי
▪  ▪  ▪
נתניהו. מקבל אזהרות [צילום: AP]
בדיקת נאמנות
האם אין צורך לבחון את נאמנותו של מר נתניהו למדינת ישראל? הרי בשביל מה הקימונו ממשלה אם לא כדי להרוס את הסדרים ה"שמאלניים" מבית היוצר של עוכרי ישראל שקוממו מדינה ונלחמו עליה?

איציק וולף
ח"כ יעקב כץ: "נעשה וידוא הריגה לסניוריטי"

נו, אז מה תגידו עתה, הטריו אלקין-לוין-דנון, בעקבות התנגדותו הנחרצת של ראש הממשלה לתת את ידו, רחמנא לצלן, להפיכת בית המשפט העליון למרכז מפלגה, שבו תמורת אתננים שמנים מקבלים ג'ובים עוד יותר שמנים? מה יגיד על כך שר החוץ של הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון העלולה להפוך, במצוותו ובמצוות חבריו הליברליים, לדמוקרטיה הנהוגה אצל אחמדינג'אד?
ומה עם חבר הקואליציה, יעקב כץ, הקרוי בפי חבריו כצל'ה, ליברל ידוע ואוהב בית המשפט העליון מושבע, אשר הכריז שהצעת החוק המתקדמת שלו, "חוק גרוניס", היא וידוא הריגה של השיטה לבחירת נשיא בית המשפט העליון הנהוגה מאז קום המדינה? תגידו מילה טובה על טוהר הביטוי, וידוא הריגה, ממש מטאפורה מתאימה לאירוע רב-הנפגעים שמר כץ הוא משושביניו.
לא המסורת של הליכוד
נחזור לטריו ונשאל האם אין צורך לבחון את נאמנותו של מר נתניהו למדינת ישראל? הרי בשביל מה הקימונו ממשלה אם לא כדי להרוס את הסדרים ה"שמאלניים" מבית היוצר של עוכרי ישראל שקוממו מדינה ונלחמו עליה?
ואתה, מר נתניהו, יחד עם ימניים בעלי נטיות שמאלניות כמו בגין, מרידור, ריבלין, אתם מעזים להטיל וטו על מלאכת הקודש שלנו להרס בית המשפט המשוקץ השומר על זכויות האזרחים? בושו והיכלמו. זו לא המסורת של הליכוד, לא של חירות, לא של מנחם בגין ולא של ז'בוטינסקי. אנו, בני מסדר חוטובלי, הנאמנים היחידים לארץ ישראל ולעתיד העם היהודי, נשבעים לא לנוח ולא לשקוט עד שכל דרישותינו ימולאו. ומה בעצם דרישותיכם? דיקטטורה!
אדוני ראש הממשלה, הרי הוזהרת: "לקראת פתיחת מושב החורף אחרי החגים, חשוב שראש הממשלה יידע, שחברי הקואליציה שלו לא יישארו נאמנים לממשלה שפועלת נגד יהודים, ונגד הערכים שבשמם נבחרה". ומי אמרה זאת אם לא הח"כית ציפי חוטובלי.
והנה ידיעה שהגיעה זה עתה, בסיום כתיבת המאמר: "לשכת ראש הממשלה ביקשה מיוזם הצעת החוק להגבלת התרומות לארגוני השמאל, ח"כ אופיר אקוניס, לשנות את נוסח החוק. זאת, לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, מתח עליו ביקורת חריפה". נו, עוד שמאלן.

תאריך:  18/11/2011   |   עודכן:  18/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שפוט לי ואשפוט לך
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
הכתיבה האירונית לא תשנה
ע. הנביא  |  18/11/11 15:06
2
כן בדיוק
פנחס   |  18/11/11 23:58
3
לצ'לו
יואל ק   |  19/11/11 08:07
 
- תגובה
צ'לו   |  19/11/11 10:54
4
ד"ר צ'לו: כששופטי העליון
YיורםY  |  19/11/11 11:58
5
האם אתה חושב שמי שעמד בראש
אזרח הוגן  |  19/11/11 13:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
האם השתגעו לגמרי בממשלת ישראל? הזלזול ברופאים הוא תמונת מצב של זלזול באזרחים, בכל האזרחים, בכל בני האדם מכל דת, מין וגזע, החיים בגבולות (הלא מוגדרים) של מדינת ישראל
אבנר יופי
הייתכן כי הפיצוץ בבסיס משמרות המהפכה נבע מתקלה בעת שהוצגה לבכירים מיחידות הטילים הרכבת ראש נפץ גרעיני?    האם לאירן יש יכולת שיגור של נשק גרעיני?
איתמר לוין
ההודעות המטעות של הפרקליטות אינן רק חוצפה אלא אפילו נראות כעבירות פליליות    מוטב ששמעון פרס לא ידבר על תרומות פוליטיות מחו"ל    אונסק"ו פוגע בהנצחת השואה    עבריינים פועלים בגלוי בהיכל המשפט בתל אביב    דפדוף מאיר עיניים בזיכיון של תחנת הרדיו "קול ברמה"    ועוד כמה מילים על הרופאים המתמחים
עמי דור-און
האם בשליחות ההגנה על העבריינית המורשעת ענת קם הכל מותר?
אברהם שרון
ברק, גא וזחוח, שכל יישותו ואישיותו אומרות, עם מילים או בלעדיהן - בחיוך דק של שועל שבע - "אני ואפסי עוד", מתנהל במרחב הציבורי באופן המעלה ספק גדול ורב האם הוא המבוגר האחראי שמדינת ישראל כה זקוקה ומשוועת לו בעת הזאת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il