X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אביב, עדן, מורן ויוחנן כח להמשיך בעשייה אנשים עגולים ויצירתיים להפיג את הצרות
▪  ▪  ▪
חורף. יכול להיות מרגש [צילום: AP]
הפוגה
ישבתי לכתיבת שורות אלה. שורות שיש בהן להפיג ולו במעט את הצרות והקשיים שמהווים חלק בלתי נפרד מהיום-יום

כמויות הממטרים שירדו עלינו בסוף השבוע האחרון הביאו עימם הרגשה של התחדשות, רעננות משפחתית וחברתית. הגזעים היבשים כל השנה רטובים כל כך שהקור אינו מורגש והיציאה מהפוך החם שמסמל את החורף הופכת לחום מרגש.
אביב
לבחור מתנה ליום הולדת זו משימה לא פשוטה לעתים. התברכתי בבן שרגישותו ותבונתו מקלים עליי ועל הסובבים אותו. אביב ניחן בפיקחות ובמידת רגישות שהן נכס לחיים. כך יצאנו שנינו להחליף מתנה, למרות הקור ולמרות הגשם, היה לנו חם.
עדן
כבר בגיל שנתיים החל עדן להפגין כישרון מוזיקלי נדיר על מערכת תופים מקצועית באולפן הביתי הקטן בבית אבא. מס' שנים שלא היינו בקשר הדוק ולפתע בגיל 19 הכישרון פורץ דרך הופעות עם גדולי הזמרים, להקות, מסע הופעות ביפן, קיסריה, ובקרוב הופעה מיוחדת עם אביו, ירון. בקשר המתחדש גיליתי בחור צעיר שרואה קדימה ושואף למקומות גבוהים בקריירה האישית. עדן עובד במרץ, מתאמן, עורך חזרות, כותב וחושב על דרך לפרוץ לקידמת הבמה. נרתמתי למשימה באמונה מלאה בעדן וביכולותיו.
יוחנן
שבוע של מילואים שהפיחו רוח חדשה. "יש חבר'ה נפלאים, חדורי מוטיבציה ורצון לתרום", כך בשיחה טלפונית אמר לי יוחנן. ואני שלא הופתעתי במיוחד הרגשתי שבכל זאת יש משהו מרגש בדבריו של יוחנן. בין שלל החדשות כמה נעים לשמוע שיש מי שהמילואים עבורו הם אויר לנשמה, כח להמשיך בעשייה.
מורן
באחד ממאמריי כתבתי שאני מאמין במקצועיותם של הפוליטיקאים, כך שלו היו שרי הממשלה אנשי מקצוע בתחומם היינו מצויים במקום טוב יותר. כך לדוגמה לו שר הבריאות היה איש מערכת הבריאות, דוגמת ח"כ ד"ר רחל אדטו, לא היינו מגיעים למשבר עמוק במערכת הבריאות. המידע הרב הזמין שאינו הופך לידע הינו בעוכרינו. יתכן שהרצון לשרוד פוליטית מעוור, ומשכיח את המטרה לשמה התמנה שר זה או אחר. מידע שהופך לידע הוא כח, שלא כמו בעבר בו הידע היה בידי קבוצה קטנה, מוגדרת. מורן קרא לזה "אנשים עגולים ויצירתיים".
אנשים עגולים ויצירתיים הם אנשי רוח - אותם בוגרים של מדעי הרוח שלעתים מוצאים עצמם נטולי כיוון תעסוקתי בעולם העסקי האכזרי בו רק הכסף מדבר. שבע מהחמין המדהים של רונית ומההתעסקות בכסף של הטייקונים שגונבים את כותרות העיתונים (ראה יצחק תשובה והבקשה למחיקת חובותיו) ישבתי לכתיבת שורות אלה. שורות שיש בהן להפיג ולו במעט את הצרות והקשיים שמהווים חלק בלתי נפרד מהיום-יום.

תאריך:  20/11/2011   |   עודכן:  20/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יצחק תשובה  רחל אדטו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
והגשם בא
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
גשם גשם בוא...
עידן הקרח  |  20/11/11 14:07
2
ריגשת אותי מאוד, במיוחד עדן... ל"ת
שילה בכר  |  21/11/11 07:54
3
ריגשת אותי מאוד, במיוחד עדן... ל"ת
שילה בכר  |  21/11/11 08:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים אסכולאי
רוסיה, כפי הנראה, אינה רוצה לפעול נגד אירן, ומעדיפה למצות תהליכים דיפלומטיים. לסין מעורבות עמוקה בכלכלת אירן. פעמון האזהרה צלצל. האם האומות האחרות יקומו ויתמודדו עם האתגר?
איתמר לוין
הצפת מקצוע עריכת הדין בידי מי שאינם מקצועיים די הצורך ומחפשים בנרות פרנסה, גורמת לכך שאפילו בית המשפט העליון נאלץ מדי יום לבזבז זמן על בקשות סרק העומדות בניגוד מוחלט לחוק ולפסיקה    אז מה הפלא שיש צורך לסנן טוב יותר את המבקשים ללבוש גלימה?
מרק הלר
בעוד שמעשיו של אסד לא תואמים — ככל הנראה - את רוח התקופה בעולם הערבי, האופי הייחודי של פעולות הליגה הערבית נגדו שואב את השראתו מהגורם שלעולם אינו מאושר רשמית, אך מרחף תמיד ברקע. כיתתיות היא הכביסה המלוכלכת של הפוליטיקה הערבית
עמוס שריג
לו אני משה קצב, וטוב שכך, הייתי מקיים מסיבת עיתונאים, שבמהלכה הייתי רומז על פשעיי וחטאיי, מתנצל ואז מעביר את זכות הדיבור לרעייה הנבגדת, גילה    הגברת קצב, מן הסתם, יודעת היום יותר מתמיד על פשעיי בעלה, אבל איש לא מצפה ממנה לזרוק אותו דווקא היום, אדרבא, היא אישה כל כך אצילית, שרק פנייה שלה לנשיא פרס לחנינה עשויה להיענות    כי כניסתו של קצב לבית סוהר היא פגיעה בנו יותר מאשר בו
עו"ד משה גולדבלט
על-מנת למנוע מהשופט סולברג לכהן בעליון השמאל לא זקוק לשום הליך של שימוע מסודר בוועדה כלשהי. איני יכול שלא לחוש הערכה כלפי חוסר המעצורים המוחלט של המתנגדים לשופט סולברג. חברת הוועדה לבחירת שופטים תקפה בגלוי ובאופן חסר תקדים את המינוי ובכך הבהירה שהיא מוכנה לצאת בפומבי נגד כל מועמד שלא יישא חן בעיניה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il