אתה יושב מול מסך הטלוויזיה, ופתאום צרחה מקפיאת-דם ומיד אחר-כך רואים את יורם ארבל משכנע אותנו לקנות בקניון הזהב. מחלקים שם מאות רכבים מדי חודש, וגורילה שצורחת וקופצת על רכב חדש הוא שיא היצירה המסחרית.
אחרי שדובר על כך בעבר, זכייניות הטלוויזיה בערוצים המסחריים שוב מגבירות את עוצמת הפרסומות לדציבלים שאם מישהו יבדוק זאת עם מיכשור מתאים, הוא בוודאי יגלה שהעוצמה חורגת מן הנורמה ועלולה לגרום לפגיעה קשה בשמיעה.
אני לא מבין מה חושבים להם במשרדי הפרסום ואצל הזכייניות. אם תשים ווליום מטורף אז אנחנו נרוץ לקנות את המוצר מהפרסומת? מה הם חושבים, שאנחנו כאלה מטומטמים שגובה העוצמה קובע כמה אנחנו נהיה מוכנים להוציא מהכיס?
שלא לדבר על 9.90 שהוא נושא לפוסט אחר. כשאני נתקל בפרסומות, אני באופן אישי לרוב מתעלם מהן או מעביר תחנה, ואם בכל זאת לא העברתם כדי לא לפספס את התוכנית האהובה עליכם, מובטח לכם מתישהו ביקור אצל רופא אף-אוזן-גרון עקב חירשות.
ומעבר לכך - התוכן השיווקי המועבר אלינו רדוד ומדבר למכנה משותף נמוך מים המלח. אם אתה אחד מאלה שפרסומת צווחנית עושה לו את זה, כדאי שתלך לבדיקה פסיכיאטרית, ואם טרם עשית זאת, זה יקרה בעתיד.
אינני מכליל כאן, כיוון שיש פרסומות גאוניות של ממש, אבל רובן עילבון לאינטליגנציה. אני יודע שפרסומות בערוץ מסחרי הן החמצן ורייטינג הוא שם המשחק, אבל תחלישו את העוצמה או שזה יישאר באותו הלייבל של השידור, כי אי-אפשר לסבול זאת. ועד שזה יקרה, עברתי לערוץ 1.