X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פרסומות בדציבלים גבוהים, מחרישות אוזניים, מושמעות לנו, הצופים בטלוויזיה. מה חושבים המפרסמים וזכייני הערוצים, שבעקבות הרעש הגדול שהם מקימים בסלוני ביתנו נרוץ לקנות את המוצרים המפורסמים?! עד שיחליטו להנמיך את הווליום אני עובר בינתיים לערוץ 1
▪  ▪  ▪
מהומה על לא מאומה [צילום אילוסטרציה]

אתה יושב מול מסך הטלוויזיה, ופתאום צרחה מקפיאת-דם ומיד אחר-כך רואים את יורם ארבל משכנע אותנו לקנות בקניון הזהב. מחלקים שם מאות רכבים מדי חודש, וגורילה שצורחת וקופצת על רכב חדש הוא שיא היצירה המסחרית.
אחרי שדובר על כך בעבר, זכייניות הטלוויזיה בערוצים המסחריים שוב מגבירות את עוצמת הפרסומות לדציבלים שאם מישהו יבדוק זאת עם מיכשור מתאים, הוא בוודאי יגלה שהעוצמה חורגת מן הנורמה ועלולה לגרום לפגיעה קשה בשמיעה.
אני לא מבין מה חושבים להם במשרדי הפרסום ואצל הזכייניות. אם תשים ווליום מטורף אז אנחנו נרוץ לקנות את המוצר מהפרסומת? מה הם חושבים, שאנחנו כאלה מטומטמים שגובה העוצמה קובע כמה אנחנו נהיה מוכנים להוציא מהכיס?
שלא לדבר על 9.90 שהוא נושא לפוסט אחר. כשאני נתקל בפרסומות, אני באופן אישי לרוב מתעלם מהן או מעביר תחנה, ואם בכל זאת לא העברתם כדי לא לפספס את התוכנית האהובה עליכם, מובטח לכם מתישהו ביקור אצל רופא אף-אוזן-גרון עקב חירשות.
ומעבר לכך - התוכן השיווקי המועבר אלינו רדוד ומדבר למכנה משותף נמוך מים המלח. אם אתה אחד מאלה שפרסומת צווחנית עושה לו את זה, כדאי שתלך לבדיקה פסיכיאטרית, ואם טרם עשית זאת, זה יקרה בעתיד.
אינני מכליל כאן, כיוון שיש פרסומות גאוניות של ממש, אבל רובן עילבון לאינטליגנציה. אני יודע שפרסומות בערוץ מסחרי הן החמצן ורייטינג הוא שם המשחק, אבל תחלישו את העוצמה או שזה יישאר באותו הלייבל של השידור, כי אי-אפשר לסבול זאת. ועד שזה יקרה, עברתי לערוץ 1.

תאריך:  24/11/2011   |   עודכן:  25/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זהירות, פרסומות! הכינו אטמים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
דבר אל הביצים ואל האבנים
סתם_1  |  25/11/11 19:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שבוע של תרגילי לשון ותקנון בכנסת    אהוד אולמרט מנסה כל תעלול אפשרי כדי לדחות את העמדתו לדין בפרשת הולילנד    יצחק תשובה מבטיח לנו שהוא יהפוך חול לזהב    דייוויד בלאט מנסה למתוח ביקורת על הבוסים שלו בלי לעשות את זה    ומול הלהטוטנים הללו ניצב אלי הורביץ, שחולל פלאים של ממש
עוזי אורנן, עו"ד יוסף בן-משה
ייחקר הרב של צפת שאסר על מאמיניו להשכיר דירות לסטודנטים ערבים    הוראה שנותן מנהיג דתי לחבר מאמיניו לשמור בדרך של החרמה והסתגרות, אסור שתינתן ואסור שתושמע במדינה דמוקרטית!
נרי אבנרי
למרות שאי-ודאות מרחפת על כלכלת העולם - כלכלת ישראל במצב טוב. מנקודת מבט תקשורתית, אסור להדביק את ההצלחה עם נתניהו. אנשים עוד עלולים להאמין. לרוני בר-און ואלי הורביץ הייתה דעה מגובשת    הלכתי לארכיון...
אבישי כהן
מזה זמן רב מתנהל דיאלוג פורה בין נמל אילת לנמל עקבה. הקשר נשמר על בסיס כמעט יומיומי תוך בניית תוכנית משותפ ת במטרה להעצים את הסחר בין שני הנמלים
אורי שרגיל
אז מי הם באמת העמים ככל העמים? איזה עם ככל העמים אנו מבקשים להיות, העם הצרפתי? הרי אם העם הצרפתי היה ככל העמים הוא לא היה צרפתי. אז בעצם כל מה שאנחנו רוצים להיות - זה לא להיות עם יהודי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il