X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפתע פתאום קמים להם כמה חברי כנסת מהימין ומוכיחים כי יש להם מעמד נפשי של קובעי ערכים, של שליטים, והם אינם נרתעים למלא את תפקידם אליו נבחרו באופן דמוקרטי ולהתעמת עם אותה דיקטטורה מאפיונרית השולטת ללא עוררין במדינת ישראל. היש דבר מעניין ומרענן מזה?
▪  ▪  ▪
משב רוח דמוקרטי לעילא [צילום: פלאש 90]
חוצפה גאוותנית
החוצפה הגאוותנית של 'הכל שפיט' מבית היוצר של נשיא העליון לשעבר, הדיקטטור מטעם עצמו אהרן ברק, היא שמביאה עתה בדין ובצדק את הימין הפוליטי לנסות ולהתערב בעיצובו

אין לך התפתחות מעניינת, מרעננת ודמוקרטית יותר בפוליטיקה הישראלית מאשר תנופת החקיקה של השבועות האחרונים אשר מטרתה הגלויה לעין-כל היא להגביל במקצת את כוחם של שני הגופים הפוליטיים במובהק, האנטי דמוקרטיים והאנטי ציוניים יותר מכל, משמע של זה הגוף האמורפי המכונה בהכללה מחטיאה במקצת 'התקשורת' ושל בית המשפט העליון.
מעניינת, מרעננת ודמוקרטית, משום שלראשונה במקומותינו קמים להם כמה חברי-כנסת מהימין, הנאמנים לבוחריהם ולשליחותם, ולפתע מעיזים להרים ולהגדיל ראש ולקרוא תגר באמצעות הצעות-חוק מתבקשות כל-כך ועם זאת לערער על ההגמוניה השמאלנית בציבוריות הישראלית, דהיינו על הדיקטטורה התקשורתית-משפטית שהשליטה את עצמה על מדינת ישראל באופן מניפולטיבי ובלא שנבחרה מעולם ע"י הציבור הרחב.
לפתע פתאום קמים להם כמה חברי כנסת מהימין ומוכיחים כי יש להם מעמד נפשי של קובעי ערכים, של שליטים, והם אינם נרתעים למלא את תפקידם אליו נבחרו באופן דמוקרטי ולהתעמת עם אותה דיקטטורה מאפיונרית השולטת ללא עוררין במדינת ישראל. היש דבר מעניין ומרענן מזה?.כל זאת, למורת רוחם של חבורת הפיינשמקרים הידועים מהליכוד, חסרי מעמד הנפש השלטוני, חסרי החוליות ועמוד השדרה, שבאופן פבלובי נרתעים לאחור וכורעים ברך בפני אותה דיקטטורה תקשורתית-פוליטית ואשר למעשה היו גם הם שותפים בעיצובה ובהשלטתה המניפולטיבית על העם והמדינה.
מצילים את בית המשפט מעצמו
ובכן, אין לך חקיקה מוצדקת ונכונה יותר מאשר זו המכוונת להגביל במקצת את כוחו העצום של בית המשפט הפוליטי העליון, כוח שטיפס ועלה למימדים שאין דוגמתם בשום מדינה מערבית ואשר כתוצאה מכך הופר האיזון המתבקש וההכרחי בין הרשויות.
החוצפה הגאוותנית של 'הכל שפיט' מבית היוצר של נשיא העליון לשעבר, הדיקטטור מטעם עצמו אהרן ברק, היא שהביאה להתערבות הולכת וגוברת של בית המשפט העליון בעניינים פוליטיים במהותם, היא שעיצבה ומיצבה אותו בסופו של מהלך כבית משפט פוליטי המוטה במובהק לצד השמאל הקיצוני האנטי ציוני, משמע היא שהפכה אותו לאויב המאיים על עצם קיומו של המפעל הציוני, והיא שמביאה עתה בדין ובצדק את הימין הפוליטי לנסות ולהתערב בעיצובו ובכך להציל בית משפט זה מעצמו ומהתרסקותו המוכרחת הקרובה לבוא.
כך גם, אין לך חוק מוצדק ונכון יותר מאשר חוק 'לשון הרע' שכבר עבר בקריאה ראשונה ואשר בין יוזמיו, מן הראוי לציין, גם השמאלן 'מקדימה' מאיר שטרית. חוק זה, אשר כבר זכה לכינוי 'חוק ההשתקה' מצידם, איך לא, של אותם בעלי הלשון הארוכה והרעה, אין בו שום אלמנט לא-דמוקרטי של סתימת פיות או 'השתקה'. כל מטרתו הינה לאלץ את אותם בעלי לשון משוחררת, מלוכלכת לעיתים קרובות, ארוכה ומשתלחת, לשים לב היטב לדברים היוצאים מפיהם או ממקלדתם ולקחת אחריות על דבריהם אלה, שאם לא כן, ישלמו קנס מוגדל וכואב.
המהומה-רבתי-על-לא-מאומה שפרצה בעקבות העלאת הצעת חוק 'לשון הרע' מלמדת בראש וראשונה על מקימי המהומה. ואכן, אותם אנשי תקשורת וכלי תקשורת ידועים, לא כולם יש לומר, החשים מאויימים מרישום החוק בספר החוקים, יודעים היטב למה ומדוע. והרי הם מכירים את עצמם היטב-היטב ויודעים כי 'לשון הרע' היא לחם-חוקם ומזונם היומיומי. עתה, הם יאלצו לשקול מילים טרם הם משחררים את מררתם לאוויר העולם ומלכלכים שמו של אדם, שאם לא כן, ישקלו מזומנים, 300,000 שקלים טבין ותקילין.
הנה כי כן, גל החקיקה של השבועות האחרונים כל-כולו גל מבורך בכיוון הנכון, משב רוח דמוקרטי לעילא ולעילא, מרענן ומעניין, שתכליתו האחת לבלום את גלישתו המופרעת של בית המשפט הפוליטי העליון למחוזות השמאל הקיצוני האנרכיסטי ובכך להצילו בהכרח מפירוק עתידי, וכמו-כן, לרסן את כלבת התקשורת הישראלית הצהובה והמגויסת ברסן המחודש של חוק 'לשון הרע' ועם זאת לאיים עליה בצליפת שוט ה-300,000 טרם היא פוערת פיה ונושכת בלא עילה של ממש. רק חזק ואמץ לכל העושים במלאכת החקיקה המבורכת הזאת, חקיקה בכיוון הנכון.

תאריך:  27/11/2011   |   עודכן:  27/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אהרן ברק  מאיר שטרית
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חקיקה בכיוון הנכון
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
להמשיך במומנטום
צבי לביא  |  27/11/11 10:42
2
חזק וברור
יוני הגדול  |  27/11/11 18:16
3
עלינו להלחם עד חורמה בציבור
"מקעקעי ציון"  |  27/11/11 18:42
 
- דמגוגיה זולה שבזולות
גילה פ.  |  27/11/11 21:20
 
- לגילה פ.
ראובן כהן  |  28/11/11 10:21
4
חקיקה - חרב פיפיות
איש עצוב  |  28/11/11 14:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אהרון רול
אחיזת מיעוט השמאל הרדיקלי בעם סוף-סוף מתערערת לאחר שישה עשורי שלטון. קריאת הקרב של מתתיהו החשמונאי "מי לאדוני אלי" באה לקבץ את "חובבי ציון" של אז תחת דגל אחד, על-מנת לעמוד מול היוונים והמתייוונים, אלו "מקעקעי ציון" בעם. קריאה זו ישימה ונכונה גם לימינו אלה
גיל נתן
שיכרון הכוח    "הישגי המחאה החברתית"    עטיפות יפות למוצרים בינוניים    לגדול ולא בכל מחיר
איתמר לוין
פרשת מרגול מסתיימת בפער בלתי נסבל בין טענות המשטרה והפרקליטות בהארכות המעצר ובכתב האישום המקורי, לבין הענישה הקלה שמבקשת המדינה כעת. הדבר רק מחדד את הצורך בפיקוח הדוק על רשויות החקירה, הן בשל הכשלים הנקודתיים שהתגלו בפרשה והן בשל התמיהות שהיא מעוררת בנוגע למדיניותן בכלל
איתמר לוין
"האביב הערבי" יסתיים בשלטון אבסולוטי של מפלגות איסלמיות, השוללות את עצם קיומה של ישראל. זוהי המסקנה המתבקשת הן מתולדות המזרח התיכון והן ממהפכות קודמות ברחבי העולם. במקום להתעסק בשטויות, עלינו להבין שזהו האיום הקיומי הניצב בפנינו
רועי אורן
בדומה לתעלומת רון ארד, גם הגרמנים אינם יודעים האם הפושע הנאצי אלואיס ברונר קבור בסוריה או מתחבא בדירת מסתור למרות גילו המתקדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il