X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פנייה לשירות הלקוחות של דן חושפת את הזלזול בלקוח כל קשר בין הפנייה למענה מקרי בהחלט
▪  ▪  ▪
פוגעים בלקוח ואפילו לא מתנצלים [צילום: מאיר דהן]
רמת השירות של דן: נמוכה וממשיכה לרדת
איתמר לוין
חברת האוטובוסים העיקרית בגוש דן תכננה מראש לבצע אלפי נסיעות פחות מכפי שנקבע ברישיון שלה * בתחנות אין לוחות זמנים ומסלולים * משרד התחבורה אינו מפקח על רמת השירות
לרשימה המלאה

בשבוע שעבר המתנתי בתחנת האוטובוס לאחד מקווי חברת דן. הקו בושש להגיע, קורה. לא פעם קורה שאוטובוס נתקע בפקקים של גוש-דן ומתעכב. מאחר שהייתה זו שעת לילה מאוחרת ומדובר בקו האחרון, המתנתי לו בסבלנות, בקור המקפיא. חיכיתי-חיכיתי שעה ארוכה, אבל האוטובוס פשוט לא בא.
מוקד המודיעין של החברה היה סגור באותה שעה, ולא היה למי לפנות. כך שמצאתי את עצמי מול שוקת שבורה. רק למחרת פניתי למוקד פניות הציבור של החברה טלפונית, שם נאמר לי שאני לא הראשון שפונה בעניינו של אותו קו, והומלץ לי לפנות בכתב. שעיתי להמלצה.
כעבור כמה ימים, הגיעה תשובת דן, כשהיא חתומה בידי נציב פניות הציבור של החברה משה קריטי. למקרא התשובה שפשפתי את עיני כלא מאמין, ואני מצטט:
  • "5/12/2011
    הנדון: פנייתך מתאריך 5/12/2011 [הפנייה בכלל הייתה מתאריך 1/12/2011...]
    חברתנו שמה דגש על השירות ללקוחותיה, ונהגינו מונחים להתייחס בכבוד כלפי כל נוסע. נהגי דן אף עוברים סדנאות הדרכה ורענון תקופתיות בנושא זה.
    ככלל, אנו עושים כמיטב יכלתנו על-מנת להיות קשובים לכל בקשה/הערה ותמיד ללמוד להשתפר ולהתייעל.
    קיבלנו את פנייתך שבנדון, ניסינו לאתר את הנהג שנגדו קבלת, אך מפאת חוסר פרטים מזהים אין ביכולתנו להמשיך ולטפל בפנייתך.
    במידה שנתעדכן בפרטים מזהים ומדויקים יותר, נשמח לחדש את הטיפול בתלונתך, כמתחייב מתפקידנו. מר עידן, נאחל לך המשך נסיעות נעימות בחברת דן".
הבנתם את זה? ספק אם מישהו בדן קרא בכלל את התלונה. במקום לענות לגופו של עניין, לפרט מה הוביל לטעות ולהציע פיצוי - הדפיסו לי פלט של מחשב הנשלח אוטומטית לנוסעים שהתלוננו על התנהגות של נהג כלפיהם.
דוח מבקר המדינה האחרון (61ב) כבר מתח ביקורת על שירות הלקוחות של דן. תשובה מזלזלת מעין זו מעידה כי ספק אם מישהו בחברה אימץ את המסקנות ופעל לשיפור השירות.
לקוחות דן צריכים להסיק את המסקנה המתבקשת. אם יש לכם תלונות על דן, חבל שתטריחו עצמכם לפנות לשירות הלקוחות שלהם. עליכם לשלוח את התלונות ישירות למשרד התחבורה, לנציב תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה או פשוט להגיש תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.

תאריך:  09/12/2011   |   עודכן:  09/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כך מנפנפת דן את הלקוחות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לפנות למשרד התחבורה - עצה רעה
הרועץ המשפטי  |  9/12/11 19:16
2
כנראה שחסרים נהגים
מזכיר המדינה  |  9/12/11 22:11
3
עוד דוגמא לזריקה על הלקוח
ben*  |  10/12/11 14:19
4
בדד
גבי_ק  |  11/12/11 16:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
יעקב אבינו הנהיג עצמו בקדושה מוחלטת, באותה מדרגת קדושה של התפילין, שאמורה לשרות על מי שמניח תפילין ובכך הצליח להכשיר את עצמו ואת חלקו בעולם לקבלת פני משיח, אלא שעשו עוד לא היה מוכן
אריה אבנרי
שר המשפטים הנוכחי, כמו כמה מהקודמים לו, מתנהל באופן בעייתי והשבוע גם התגלה מחדש במלוא צביעותו    מי שציפו ממנו שישיב את העטרה המשפטית ליושרה, מאכזב בתפקידו    האם הצביעות היא תכונה מולדת אצל יעקב נאמן או שמא נרכשה במהלך שנות עבודתו ושירותו הציבורי?
איתמר לוין
בשנים האחרונות באות הדלפות מלב-ליבן של רשויות אכיפת החוק. זה לא רק בלתי חוקי ונוגד כללי מוסר; זה גם מעלה את השוטרים והפרקליטים על עץ גבוה, ממנו יתקשו לרדת ולבדוק בצורה אובייקטיבית את הראיות שבידיהם
ציפי לידר
בשולי הכותרות: הדָרת נשים לא בבית ספרנו, וגם לא במקורות    העולם שייך לנשים, וגם לקשיש    לבני לא למדה דבר מתקדים 'שינוי'?    ואיך אפשר בלי פרשת קצב?    ולקינוח: מילה טובה לרמי לוי
יאיר דקל
השחקן הוותיק משה איבגי מתעלה על עצמו יותר מאי פעם ב"סונטת קרויצר". הוא מהפנט את הקהל בווידויו של אדם שרצח את אשתו. תיאטרון גשר עושה בית ספר לתיאטרון    עו"ד קנטור במאמר אמיץ    וגם: שלוש סופגניות או "סופגניה בשלוש"?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il