X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למה איתמר בן גביר לא יכול להיות ראש ממשלה וקצת על הדרת נשים
▪  ▪  ▪
בן-גביר. מייצג את הסימפטום [צילום: פלאש 90]
שומרי חוק? שיוכיחו!
אם המתיישבים ביהודה ובשומרון - שעושים עבודת קודש ומהווים בעצם ישיבתם שם מגן נוסף על תושבים שכמותי בין גדרה לחדרה - מעוניינים שנדע כי הם אנשים שומרי חוק וישיבתם שם מוסרית וחוקית, עליהם להוקיע את שני האירועים האחרונים, כמו גם את פעולות תג המחיר שפוגעות בחפים מפשע

אולי תת הכותרת מפתיעה רבים - מדוע שארצה את מר בן-גביר לראשות הממשלה? אלא שלא בבן-גביר עוסק המאמר, אלא בסימפטום, שלצערו או לשמחתו, הוא אחד ממייצגיו.
אז ראשית כגילוי נאות ועל-מנת שלא יאשימו אותי בשמאלניות יתר, אני סבור שיש לעשות כל דבר על-מנת למנוע הריסת בתים של יהודים וגירוש יהודים מבתיהם. בעוד הערבים בונים בנייה בלתי-חוקית באין מפריע, ליהודים אסור לסגור מרפסת ללא אישור במדינתם שלהם והחוק הוא אותו חוק לכולם. אמרתי כל דבר? הכוונה היא לכל דבר חוקי. וישנם דברים רבים אותם ניתן לבצע, החל בהגשת עתירות, דרך הפגנות, עצומות, גיוס תקשורת ומה לא.
יושב אדם בעל דעות ימניות כשלי ושופך נהרות של דיו וירטואלי במרחב האינטרנטי בגנות הריסת בתי יהודים, ושוויון משקל האכיפה גם לערבים, ועוד מציג ראיות לתקשורת (השמאלנית, כן, כן) כי יש אפליה נגד יהודים במדינת ישראל והדרת הדעות הימניות מהמרחב בציבורי למרות ניצחון ברור בבחירות, ואז מגיעה חבורת עבריינים חובשי כיפה ומשליכה באבחת מעשה נפשע ונלוז את כל התמיכה הציבורית שיכולנו לגייס בעמל רב. כי כשם שכל השמאל בתקשורת נראים ונשמעים כמו יריב אופנהיימר ושמאלה, כל הימין בתקשורת נראה כמו הבריונות העבריינית שנכנסה למחנה צה"ל ופגעה באלוף ופגעה בכלי רכב צה"ליים.
אל מול התזה הזו אומר כי על הממשלה להימנע מלגרור את צה"ל לטעות שעשה שרון ב-2005 ובכך החריף את הפגיעה באמון בו, אלא שאם נחזור למר בן-גביר, אני סבור כי שום תירוץ לא יכול היה להינתן במצב של פגיעה בחיילי צה"ל על-ידי יהודים שאמורים להיות שומרי תורה ומצוות.
להוקיע את האירועים האחרונים ואת תג המחיר
גם אני זעמתי זעם נורא על כך שחיילי צה"ל ומג"ב באו לפנות באישון לילה בתים במגרון. דבר שנראה יותר במדינות עם שלטון אחר מכאן, ואף אני וחבריי שיגרנו מיילים כועסים לחברי הכנסת השונים בנושא זה. לא ייתכן שצה"ל ינהג כצבא דיקטטורי. אבל מכאן אני חושב שאם המתיישבים ביהודה ובשומרון, שעושים עבודת קודש ומהווים בעצם ישיבתם שם מגן נוסף על תושבים שכמותי בין גדרה לחדרה, מעוניינים שנדע כי הם אנשים שומרי חוק וישיבתם שם מוסרית וחוקית (וכמובן שזה כך), עליהם להוקיע את שני האירועים האחרונים (פריצה לחטמ"ר שומרון וכניסה לקייסר אל יהוד בירדן), כמו גם פעולות תג מחיר שפוגעות בחפים מפשע.
את פשע ההינתקות היה אפשר למנוע לדעתי, לו המתנחלים לא היו נתפסים במרחב הציבורי כהזויים ומיליטנטים, אלא כבני אדם עם רגש ולב, שגרים במקום מסוים בגלל אהבת הארץ והעם היהודי (לאו-דווקא בסדר הזה); אבל פעולות ההסברה נעשו לטעמי מאוחר מדי, ולא היה הד לטענותינו בתקשורת בכלל ובמרחב הציבורי בפרט.
פעולות כמו אלו שנעשו ביממה האחרונה מרחיקות, גם היום, את המתיישבים שומרי החוק מהקונצנזוס, והכל בגלל מספר פורעים שלא מעוניינים לשמור על החוק.

לרדת חזרה אל העם, להוביל ולהשתלב

מעניין לראות את ההד הציבורי בעקבות מה שנקרא שם הדרת נשים. כמובן שאני סבור שזוהי קיצוניות פסולה שאינה מיטיבה עם הקיצוניים. מי שרוצה להיות מנהיג האומה, לא יכול להסתגר בדל"ת אמותיו ולהדיר עצמו ממה שקורה בחוץ. זה מה שלדעתי הבין יצחק אבינו בעת ששלח את יעקב חרנה אל לבן. זה מה שמנהיגי הציבור הדתי-לאומי צריכים להבין גם בימים אלו.
אחת הסיסמאות של בית ספר מסוים לעסקים היא "אל תשתלב - תוביל". הציבור הדתי-לאומי, על כל גווניו, צריך להוביל, אבל תוך כדי השתלבות. כי אי-אפשר להוביל בלי להשתלב ולהקשיב לכל גווני הקשת. לאחרונה נראה כי הציבור שלנו מעדיף להתכנס בתוך עצמו, ללמוד רק עם הדומים לו, ולא להיפתח למרחב הציבורי. כאשר זה קורה, תנועות קיצון משתלטות עליו וכך מדירים נשים מהספד בבתי קברות למשל, כך מגיעים לשליטה של הקרן החדשה לישראל בכל מיני עמותות, וכך מגיעים גם להחפצה (מלשון חפץ) של גופה של האישה במרחב החילוני למהדרין.
לפני שנים, דעותיו (לא המדיניות, אלא החברתיות) של הציבור שלנו הורגשו יותר. הן היו נוכחות יותר במרחב הציבורי ואיזנו אותו. אבל משהו קרה לנו. אנחנו רוצים יותר מ"עצמנו" ופחות מהשונה, והמרחב הציבורי סובל מזה. זה אחד מחשבונות הנפש שהציבור הדתי לאומי צריך לעשות עם עצמו ואני בתוכו. אם אפשר לפתוח במחאה חברתית כאן ועכשיו בנושא זה, אני הראשון לומר: בואו נחזור לעם ישראל, הוא חלק מאיתנו.

תאריך:  14/12/2011   |   עודכן:  14/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אל מול ההקצנה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זו מדינה אנטישמית סלקטיבית במס
קורןנאוה טבריה  |  15/12/11 09:34
2
אין פה שום הקצנה
סובול עידן  |  15/12/11 10:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי דן
צימרים יוקרתיים הם התשובה עבור המחפשים חופשה שקטה, רגועה ואיכותית עם נוף עוצר נשימה    מתחם צימר יוקרתי מציע עבור אורחיו חופשה חלומית מסוג קצת אחר ובלתי נשכח    לכו על זה
מנחם ברוד
מישהו חושב שמאות-אלפי יהודים שומרי תורה ומצוות הם ילידים פרימיטיביים שצריך לכפות עליהם את ה'אור'
יקיר אנגלנדר
בעוד שבאופן מסורתי נתפש הגוף האנושי כנתון טבעי נטול מטען תרבותי, תיאוריות בנות זמננו טוענות כי הגוף הוא תמיד תוצר תרבותי של חברה מסוימת, וכי למעשה לכל חברה אנושית ישנו מושג גוף שונה    כיצד תיאוריות אלו עשויות להאיר מחדש את הפערים שבין החברה החילונית לבין החברה החרדית ביחסן לגוף
אליהו קאופמן
האם שכחתם שבארה"ב חיים עשרות מיליוני שחורים שמוכנים לשפוך דמם למען נשיאם? שכחתם כי בארה"ב חיים גם עשרות מיליוני מוסלמים? ואולי מישהו דאג להשכיח זאת כדי שמחר אותו מישהו יוכל לשאוג: "עלו לארץ - המקום הכי בטוח מאנטישמיות"
ראובן לייב
את הקעקוע הם נושאים, בעיקר, על הכתפיים והגב, ורק מיעוטם חורטים אותו על הרגליים, הבטן ואברי המין. רובם המכריע מתייחסים אליו כאל קישוט גרידא, ורק מיעוט, בטל בשישים, מייחס לו השפעה מאגית, או אמצעי להפגנת אומץ-לב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il