X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כאשר מדי יום אנו חווים בשיא חדש של התנהגות נוראית, ותסיסה גוברת ועולה הודות למעשי הימין הקיצוני בישראל, חובה לומר תודה לד"ר וח"כ אחמד טיבי ובני עמו הפלשתינים
▪  ▪  ▪
טיבי. פלשתיני גאה [צילום: פלאש 90]

תודה לך ח"כ אחמד טיבי, על שאתה קיים. תודה לך על כל דבריך התרבותיים, על מעשיך האנושיים, על היותך הפלשתיני הגאה בן העם שהומצא על-ידי הנאורים באדם, על-מנת לקבל נתח משטחי ארץ ישראל אותם מעולם לא העזת לדרוש משלטונות ערביים כאלו ואחרים אשר שלטו במשך אלפי שנים, תוך ניצול גירוש יהודים מסיבי, אשר נעשה ללא סיבה היכולה להצדיק מצב היהודים בעולם, ובטח שלא בארץ ישראל. הטיעון כי הערבים, כלומר הפלשתינים, הם בעלי הבית בארץ ישראל, אולי היה יכול.
אבל אם אתם והיהדות מסתמכים על התורה לפחות כספר היסטוריה של ארץ ישראל, הרי כל הטיעונים המועלים על ידך ועל-ידי שונאי היהודים מופרכים, ומה גם שאצלם אין הבדלה בין יהודים לישראלים, ובין הישראלים יש על-פי חוקי מדינת ישראל גם מיעוטים הזוכים לחיי נוחות יחסית למה שזוכים ערביים מוסלמים וגם נוצרים החיים בארצות ערב הנאורות, אבל משום מה אינן מוכנות לאפשר חופש דמוקרטי או חופש כלשהו, כפי שהוא בא לידי ביטוי בכל מה שאתם מקבלים במדינת ישראל.
בעצם מגיעה לך תודה כפולה ומכופלת, כי בלעדי אנשים כמוך, השסע הנוראי הקיים בתוך עם ישראל היה נרחב בהרבה. אולי יש בזה נחמה מועטה, כי בישראל של היום למזלך אין פרגון בין בני העם היהודי ובין הישראלים היהודים, אשר ללא הפסק מרעים זה לזה באופן שאולי היה מפתיע אם לא זה היה המצב, מאז ימיהם של אברהם, יצחק ויעקב, אשר כבר אז זכו ליחס "חם" על-ידי בני ישמעאל ועשיו, שכבר אז הראו לעולם מהי אהבת האדם ואהבת ישראל.
הרי כולנו בני אותם הורים, או אולי אתה טוען כי בעצם אתם בני מוחמד שיצר את האיסלאם והעלה אהבת ישראל לרמות שאין בהן אלא הגדש כי מי שלא ימיר דתו אין לו זכות בעולם הנפלא הזה. וזה נכון גם לגבי בני דתות אחרות, אשר עדיין לא מבינים למה הם יזכו ביום שהוא קרוב מתמיד והוא היום שבו תשלטו בעולם כולו ולא רק באינסוף ארצות מוסלמיות ערביות. כי זוהי הדת שלכם אשר משום מה מחנכת לשנאת היהודים ומי שתומך בהם, ומגיעה לרמות של רצון מאמיניה להרוג בלי סוף ילדים וגם נשים, ואפילו מבקשת שיראו בהם "שאהידים" גיבורים. הם כולם בני עמך הפלשתינים והמוסלמים. אולי זה נשמע כהכללה, אבל תוכל להראות לנו כמה באמת אצלכם יש בהם ערכי אהבת אדם ולאו-דווקא לישראל?
טיבי, לך תוכיח...
ברור שניתן להוסיף עוד ועוד על מעלליכם ה"נאורים" הנתמכים על-ידי עולם המוטרד רק מאיך לעשות עוד ועוד כסף, ולא חשוב אם זה בגזל ובעושק של החלש והאחר. אבל בלעדי אנשים כמוך, כבר מזמן הייתה מתפרקת לה החברה היהודית הישראלית והיהודית העולמית, כי בלעדיכם לא הייתה זוכה אפילו לגיבוש, אפילו שהוא שברירי כמו שיש.
היום בין בני ישראל והיהודים החיים בעולם כולו, בין השאר הודות לכם בני עשיו וישמעאל, שלפתע נקראים בעולם פלשתינים, והעולם חושב שאם יתנו לכם הכל יבוא שלום לעולם, כי אינו מבין שאחרי כיבוש ישראל תרצו את כל העולם, כי אתם כמו נבחרים מקושרים עשירים וגם מושחתים לא תדעו לעולם שובע כי תרצו את כל מה שיש גם לאחר.
ואם פגעתי באלו מביניכם שהם טובי לב, אבקש את סליחתכם, כי אצל היהודים וביהדות יש כבוד לחלש ולאחר, ולבטח יש טובים מקרבכם, שכל שניתן לעשות הוא להתפלל ולבקש כי יהיה להם הכוח לשלוט על אוהבי השנאה בקרב עמכם. כי לחיות ולאפשר לאחר לחיות, זוהי המטרה של רוב בני האנוש החיים בעולם כולו ובפרט אצל היהודים והישראלים בני ישראל.
אבל אם חס וחלילה לא הייתם, אתה וחבריך, הרי הייתה גוברת בין בני ישראל שנאת החינם! אשר מצער שהיא קיימת! גם אולי כבר חס וחלילה לא הייתה קיימת מדינת ישראל! אשר יהודיה שוכחים לפעמים מהו העיקר ומהו הטפל.
אם אתה רוצה להוכיח שאני טועה, תתחיל להוכיח שאתה ערבי מוסלמי או פלשתיני, שזה מושג שאימצתם לאחרונה, אבל הנך שונה ממדינות ומארגונים שונים ורבים, כולל חיזבאללה, חמאס, שכל עצם קיומם הוא לפעול ולהרוג את כולנו היהודים והיהודים הישראלים. כי אצלם השנאה הורסת כל רצון לחיים משותפים. כי אצלם זה הם ואין אחרים! ולא חשוב המחיר שמשלמים ההמונים שאת השכל לא מפעילים.
אתה יודע מה הכי מדהים אותי? שאני חש אליכם אהבה כפי שחונכתי לאהוב גם את האחר והשונה. והלוואי שאהיה אני הטועה. אבל אולי לסיום בדבר אחד תסכים עימי: לא בטוח שהיית זוכה למעמד כה נכבד אם היית חי מחוץ למדינת ישראל.

תאריך:  15/12/2011   |   עודכן:  16/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תודה לכם שאתם קיימים, שונאי ישראל
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
יפה.תו"ל שיש לנו טיבי כזה, שיז
בן סרוק  |  16/12/11 14:55
2
"הטובים"
מוטע  |  17/12/11 09:07
3
אתה יודע מה מדהים אותי איתי,הח
קורןנאוה טבריה  |  17/12/11 10:05
4
טיבי קיים בזכות ציונים מסוגו ש
קורןנאוה טבריה  |  17/12/11 10:12
5
כה אמר הילד איתי,
כשרב עם חברו  |  17/12/11 20:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
אהוד ברק ושמעון פרס לא סותמים את הפה    יוסי ורשבסקי ו-ynet מסלפים עובדות    אריה מליניאק הוא פטפטן מקצועי    בשירות בתי הסוהר לא מפסיקים להדליף פרטים על משה קצב    ונהג דן החליט שהנהיגה היא הזמן הטוב ביותר לשיחה פרטית ארוכה בטלפון הסלולרי
אלכסנדר גולדנשטיין
התקשורת מזועזעת מהתנהגות "אנשי תג מחיר", אולם הם רק סימפטום. הבעיה היא בראש ממשלה חלש, במפקדי צה"ל שלא מקבלים גיבוי, בחברי כנסת בזויים שצורחים על פשיזם כל שני וחמישי, ובראשי יו"ש שפוחדים להתעמת בקומץ מגעיל. המורשת המפוארת של יישוב הארץ עלולה להפוך למורשת של שבבניקים הזויים
רפי פרידמן
נתניהו כבר הוכיח, שאיננו בוחל באמצעים    גם ירי לעבר מתיישבים היה לגיטימי אצל מי שרואה עצמו ממשיכם של שרידי אלטלנה, העולה באש הצלפים    עכשיו תורם של פרקליטי המדינה הגיע: אֵלו ייסרו בעקרבים את יושבי ההר על שום אהבת האדמה, שאינה מרפה מהם בעידן פוסט יהודי ופוסט אנושי לא להם
מתי דוד
פזמון הפחדה של אליטה בעיני עצמה שאיבדה כל השפעה    זהו טקסט הפחדה קבוע של השמאל הידוע בכל אירוע
דן רונן
חשוב להטמיע ולהבין שאי-ציות לפקודה, להוראה או לחוק צבאי כלשהו, יוביל בהמשך גם לסירוב להסתער, להילחם, או בכלל לציית למפקדים ואז, לא עצם קיום הצבא יהיה בסכנה, כי אם עצם קיומה של מדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il