X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
התמונה כפי שהיא נראית מהחלון אל העולם היא קודרת ובמידה רבה לא נאה. קו הכסף יצוייר על-ידי האנשים, אם הם יבחרו לצייר אותו
▪  ▪  ▪
ניוט גינגריץ'. אמר את הדברים שהיו צריכים להיאמר [צילום: AP]

חושך של סכנה מרחף מעל העולם. השעה להביא ניצוץ של אור שלום היא כעת. האימרה שלכל ענן יש קו כסוף; הביטו על הצד הבהיר של הדברים הינו בעל משמעות גדולה יותר היום יותר מתמיד.
ניתן לראות שהעולם נמצא בתסיסה וחוסר יציבות מרובה. ישנן מלחמות והתנגשויות בכל מקום. הכלכלה העולמית מוטרדת, והאנשים מבולבלים מאד.
השבוע, קרן של אור השמש הציצה דרך העננים כאשר ניוט גינגריץ' אזר סוף סוף אומץ וקרא לשים קץ לשקרים של המזרח התיכון, האומץ שלממשלת ישראל עדיין אין. ואכן, בשנת 1964, הערבים, תחת פיקודו של חתן פרס נובל לשלום הטרוריסט יאסר ערפאת, המציאו אומה, האומה הפלשתינית. ואיפה היו הישראלים בעת ההיא? - הישראלים הסכימו לקרוא לחבורת ערבים בשם פלשתינים, וכך נתנו להם את זכות הדרך לפעול תחת שקר וכזב כדי להצליח בתוכניתם להשמיד את ישראל.
כיום, הישראלים הם עדיין מתעקשים לקרוא להם פלשתינים, כלומר, הם עוזרים להם להרוס את המדינה שלהם. מה לגבי לקרוא להם פשוט ערבים ולהרגיז אותם עד אין קץ? למה לא סוף סוף להכריז שהערבים אלרגים לשלום עם ישראל?
העולם חיכה לניוט גינגריץ'?
האם העולם היה צריך לחכות לניוט גינגריץ' לומר את האמת? לא! אבל עולם מבולבל מעדיף לשקוע בתוך השקרים הקשורים היטיב עם שנאתו לישראל ויהודים.
ישראל והמערב חייבים להפסיק להכנע לטרור ולהעניק לרוצחים שואתיים אלה בדיוק את מה שהם רוצים ורודפים אחריו - ניצחון מתמשך ביחסי ציבור וניצחון אסטרטגי.
עם זאת, מר גינגריץ' לא גמר לומר את מה שהוא היה צריך לומר בקול רם וברור: ארה"ב חייבת לסיים את מימון הערבים האלה, כי ארה"ב לא מממנת מחבלים, וישראל חייבת להפסיק כל משא-ומתן איתם, כי גם ארה"ב וגם ישראל לא מנהלות משא-ומתן עם המחבלים. כמו-כן ארה"ב חייבת להפציץ את אירן כעת, כי שום אמצעים אחרים לא יפסיקו את משטר העריצים הזה מלייצר נשק גרעיני ולסכן את העולם כולו. מעולם, בהיסטוריית העולם, לא היה איום גדול יותר על האנושות מאשר אירן, אם היא תשיג נשק גרעיני.
אירן השואתית נמצאת בשלב מתקדם להיות בעלת נשק גרעיני, והעולם יושב ללא פעילות במקום להפסיק משטר מבשר רעות זה במסלולו הגרעיני. העולם החופשי חושש להפציץ מדינה מנוולת זאת ולהרוס את המתקנים הגרעיניים שלה, כך שהעולם יוכל להיות בטוח יותר, ולא לעזוב מקום לפטריה אטומית מוסלמית.
תמונה זו, כפי שנראת מהחלון אל העולם היא קודרת ובמידה רבה לא נאה. קו כסף יצוייר על-ידי האנשים, אם הם יבחרו לצייר אותו.

תאריך:  18/12/2011   |   עודכן:  18/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
עבורי כתיבתו של עמוס קינן נעוצה בקשר עמוק אל אדמת ארץ ישראל ונופיה. למרבה הכאב, הורגלנו ש"הקשר הזה" הצמיח פרות של לאומנות בוטה. אצל עמוס קינן זה קשר, שהניב קול הומאני שפוי שחסר היום בשיח הציבורי בישראל
חדווה שקד
כמי שכיום מנהלת עסק הנתפס כ'גברי', אני יכולה יותר מתמיד להעיד שאין דבר העומד בפני הרצון. מה שצריך זה תעוזה, אומץ, נחישות ויצירתיות. ואנו הנשים לרוב חוננו בתכונות אלה ובשפע
גיל נתן
סוף מעשה במחשבה תחילה    ההרס העצמי מפתיע ביסודיותו    משטרת הצביעות של החרדים
אברהם בן-עזרא
מומחה בית המשפט מצמצם בדרך כלל את חוות הדעת של מומחה הדיירים ובדרך זו ניתן פסק דין מצומצם - ככל שחוות הדעת של הדיירים היא נכונה וראויה. האם במצב זה הדיירים אינם זכאים לראות פני עתיד ולנסות להתמודד עם הבאות, תוך דאגה לכיסו של התובע ומבלי לוותר על זכויותיו?!
יוסף אליעז
בעוד החג הקדוש ביותר ביהדות, שהוא שבת שבתון, יום הכיפורים, מִשְׁכוֹ רק יום אחד, וכך למעשה גם החג השני בחשיבותו, ואולי השלישי אחרי הפסח, ראש השנה, בו נכתב גורלו של האדם לדעת המאמינים, נמשך אף הוא רק יום אחד, שהורחב ליומיים, הנה חג החנוכה נחגג שמונה ימים תמימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il