X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מיעוט חלש היום, זה מיעוט המתנחלים. הללו יהודים ראשית לכל ואח"כ ישראלים, מעוקרים מאלימות של ממש, ממושמעים הרבה יותר, וידיהם כבולות ולכן הממשלה-החוק-משטרה אינם מפחדים להתייצב מולם בכל הכלים
▪  ▪  ▪
מתנחלים. סירוב לפקודת הגירוש הוא זכות אזרחית [צילום: פלאש 90]

הרודן
סביב אריאל שרון מתקיימת טבעת הבטחה טוטאלית העולה לנו מיליוני שקלים בחודש ומאפיינת ככזו, שלטון עריץ במדינה דיקטטורית. הרודן הישראלי א. שרון , דומה "כשתי-טיפות-מים" לרודנים בני המאה ה-20: התאווה לכסף, יראת אנשיו ממנו, בחירות, אבל פיקטיביות, פופולריות עצומה בקרב המוני העם המעריצים כוח מצד אחד, וגם פה ושם נהנים מהפירורים שהרודן יודע בשום-שכל לזרוק להם. אגב, אותו אדם בעל אותם תכונות ומעשים והיה ולא היה ר"מ, היה יושב בכלא שנים ארוכות, או נופל שדוד מירי מקלעים של מאפיונרים בעת בילוי במועדון לילה אפוף עשן ועמום אורות.
נקווה שהפרק המכוער הזה בחיינו ייתם במהרה וטבעת שומריו היום, תמשיך להתהדק סביבו גם כשהוא יוטל בדין מאחורי סורג ובריח . ואם זה יקרה, אזי הוא לא יהיה המנהיג הראשון שיסיים את הקריירה שלו בתא טחוב ואפל.
אנטישמיות טהורה
האם יכולה ישראל להיות למדינה רוויית אנטישמית כאותה אנטישמיות הנפוצה בעולם המערבי הנאור, הנאור היכן שנוח לו. בבחינת מה זו אנטישמיות בכלל וכלפי מי היא הופנתה ומופנית , התשובות שאתם תתנו יכולות להביא אותנו לאותה מסקנה.
האנטישמיות המערב אירופאית הופנתה בעיקר לדמות היהודי הדתי ארוך הזקן המובדל מתרבות המקומיים, מבחירה ורצון. אותם רגשות דחייה כלפי אותה דמות יהודית חשה כיום הישראליות החילונית השלטת בישראל והיא נותנת ביטוי לרגשות הבוז האלה בתקשורת, על במת התיאטרון, על מסכי הקולנוע, בכל מקום וזמן שהיא מארגנת לעצמה, והיא מארגנת המון.
החילוניות הישראלית כמעט מתעבת את לובשי השטריימל השכנים לה, לועגת להם, דוחקת אותם לגיטאות חיים ותרבות, ומאשימה אותם בתחלואיה היא. אנו עדים שוב לאשמת הקרבן הידועה, האנטישמיות הקלאסית. כבר שנים שהחילוניות הישראלית מרחיבה את עוינותה לכלל היהודים חובשי הכיפות והיא מתארגנת ממש בשמחה לחגיגת הגירוש שנקבעה לקיץ הקרוב. ספרד האנטישמית 1492, ישראל האנטישמית 2005, שם וכאן יש נימוקים כבדי משקל מדוע לגרש יהודים, למה זה יעשה רק טוב. האנטישמיות מתירה לחצות קווים אדומים ביחס למיעוט החלש ואנחנו רואים זאת גם אצלנו.
יש לנו מיעוטים, לא ייחלנו לכך, אבל יש. הדוגמה למיעוט חזק הוא המיעוט המוסלמי בישראל (פלשתינים-ישראלים) שהממשלה-החוק-המשטרה, ברגע שהם מזהים הפרת חוק מצידו הם בוחרים להלבין אותו רק משום שהמיעוט הזה אלים בכבישים , בהרים, עם אלות ואבנים ובהתנגשות עימו, נצא חבולים מכף רגל ועד ראש.
מיעוט חלש היום, זה מיעוט המתנחלים ותומכיהם בכל רחבי הארץ. הללו יהודים ראשית לכל ואח"כ ישראלים, מעוקרים מאלימות של ממש, ממושמעים הרבה יותר, וידיהם כבולות (אוהבים את המדינה וצה"ל) ולכן הממשלה-החוק-משטרה אינם מפחדים להתייצב מולם בכל הכלים (הסתה כמו כלי הרס ממש) מה שלא יעזו לעשות מול המיעוט החזק לעיל.
זאת האנטישמיות הטהורה הרעה שידענו בכל הגלויות ועכשיו בישראל (עוד גלות?). שם היו היהודים מיעוט חלש, ובישראל מול הישראלים והמוסלמים (קואליציה למעשה) היהודים הם מיעוט חלש.
כן ויהיו מחנות מעצר כמובן, עם תיל מסביב ומגדלי שמירה וכלבי שמירה זועפים, וקנה מקלע מגשש ממעל, וטלאי כמובן, (צריך לסמן אותם כמובן, אם מישהו יברח , אבל צריך משהו פחות מעיק וסימבולי, אנא תציעו) מחנות מעצר המוניים ליהודים, כתוב בעיתון.
והלוואי שלא נגיע לכך. לכן סירוב לפקודת הגירוש הוא זכות אזרחית וצו הדמוקרטיה והסרת הרודן ההוא, כמו נגע האנטישמיות שפשה בנו.

תאריך:  18/12/2011   |   עודכן:  18/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנטישמיות בישראל
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
הגיע הזמן לצעוק זאת בראש חוצות
אנונימי  |  18/12/11 16:30
2
האמת כואבת אנטישמיות מבית ל"ת
נחום שחף  |  18/12/11 17:17
3
קח נשימה עמוקה...
אליק א.  |  18/12/11 17:27
4
אכן, אנטישמיות בכיעורה!!!
הניה  |  18/12/11 22:27
5
התופעה היא אוטו-אנטישמיות ל"ת
בתיה  |  18/12/11 23:42
6
אנטישמיות סלקטיבית בישראל-ולא
קורןנאוה טבריה  |  19/12/11 05:46
7
אנתישמיות
ami1917  |  19/12/11 05:50
8
תובנות נוסח בועז דרומי
שלמה הכהן  |  19/12/11 07:52
9
האנטישמיות היא הבעיה מס 1  ל"ת
אסור להשתיק!  |  19/12/11 09:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גרשון אקשטיין
כלי תקשורת מלאים בתיאורים,דעות ועמדות בנושא תג מחיר, מדוע לא תופסים לא עושים דבר לאנשי תג מחיר.ולאף גורם גם לממשלה אין תשובה לכך. אולי צריך לחזור להיסטוריה לתקופה של אחרי מלחמת האזרחים של ארה"ב
צ'לו רוזנברג
בכל תוכנית, בכל מגזין ובכל ערוץ אינטרנט יש מאגר מרואיינים שלם, לכל צרה או כותרת שלא תבוא. יש בו שלושת או ארבעת השמות המובילים בכל תחום שעל סדר היום: הפרופסורים, השופטים בדימוס, השגרירים לשעבר. המומחה מוזמן לטלוויזיה מסיבה פשוטה: כי אתמול הוא היה בטלוויזיה. מעגל קסמים שאי-אפשר לשבור
יוסי טאטיקה
מחול שדים שמתקיים סביב תדמיתה של אחת מהמדינות היותר ידידויות שיש לעם ישראל, קשור באופן ישיר ליכולת שלנו לראות דברים רק בצבעים של שחור ולבן, ידיד או אויב בלי כל יכולת להביט מעט פנימה
נורית גרינגר
התמונה כפי שהיא נראית מהחלון אל העולם היא קודרת ובמידה רבה לא נאה. קו הכסף יצוייר על-ידי האנשים, אם הם יבחרו לצייר אותו
איתן קלינסקי
עבורי כתיבתו של עמוס קינן נעוצה בקשר עמוק אל אדמת ארץ ישראל ונופיה. למרבה הכאב, הורגלנו ש"הקשר הזה" הצמיח פרות של לאומנות בוטה. אצל עמוס קינן זה קשר, שהניב קול הומאני שפוי שחסר היום בשיח הציבורי בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il