X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חברים שלי המתגוררים חלק מהזמן בניו-יורק, שיצאו לקולנוע לב, לצפות בסרט המצליח "פינה", זכו ב"חוויה" מפוקפקת המעוררת סימני שאלה וגם הרבה גועל נפש
▪  ▪  ▪
מביש [צילום: יח"צ]

אוהבי קולנוע, אלה שלא מוותרים על יציאה לסרט ולא מסתפקים בישיבה בכורסה הביתית מול הטלוויזיה, מודעים למחירים גבוהים של כרטיסים בתל אביב. רשת גלובוס גובה 39 שקל לכרטיס ערב ו-28 שקל מחיר כרטיס הנחה לקשישים (בהצגות יום בלבד).
ברשת בתי הקולנוע לב מחיר כרטיס ערב 38 שקל. מחירים גבוהים לכל הדעות שהדיון בהם לא נתעורר במהלך המחאה, אולי כי סרט הוא לא גבינת קוטג', חלב, חשמל או שכר דירה. עדיין נראה שבעלי בתי הקולנוע גובים מחירים גבוהים מדי לכרטיס קולנוע, כאילו היו עגבניות בחודש דצמבר בעונה ה"קרה". אף אחד לא מתפנה להתעסק במחירים האלה כי יש לא מעט סקנדלים בנושאים ברומו של עולם, שאנחנו מתעסקים בהם בעזרת הפייסבוק, התקשורת וכל השאר.
סרטי תלת מימד
תופעה חדשה שרבים לא מודעים אליה או שנתקלו בה ושתקו היא גביית מחירי ענק לסרטי תלת מימד, הגל החדש בקולנוע. חלק גדול מצופי סרטי התלת מימד הם ילדים הבאים בלווית מבוגר והמחיר שנגבה לכרטיס הוא 47 שקל ברשת גלובוס ו-45 שקל ברשת קולנוע לב! חסרה רק הסיסמה קולנוע רק לאלפיון העליון.
חברים שלי, תל אביבים המתגוררים חלק מהזמן בניו-יורק, שיצאו השבוע לקולנוע לב, לצפות בסרט המצליח וממלא אולמות "פינה" -סרט על חייה ובעיקר על יצירתה של הכוריאוגרפית פינה באוש- אשר חלק מהצופים יוצא ממנו נרעש לאחר חוייה עמוקה, זכו ב"חוויה" מפוקפקת המעוררת סימני שאלה וגם הרבה גועל נפש.
המחיר שנגבה מהם לסרט הזה שהוא בטכניקת תלת מימד היה 45 שקל לכרטיס קולנוע. בקופה יחד עם הכרטיס ציפו לקבל את המשקפיים המיוחדים לצפייה בסרט, כהרגלם בקופת כרטיסים בניו-יורק שם מקבלים את המשקפיים החדשים הארוזים באריזת ניילון יחד עם הכרטיס. בקופה אמרו להם שיחלקו להם משקפיים בכניסה לסרט.
בכניסה לסרט דקות אחדות לפני ההתחלה החלו לחלק לכל מוסר כרטיס זוג משקפיים ללא אריזה בתוספות מגבון לח. במילים אחרות משקפיים משומשים שכבר לקוחות קודמים השתמשו בהם נגעו בהם בידיים וגדושים בחיידקים האישיים של הצופים הקודמים. הקהל התבקש להחזיר את המשקפיים בתום הסרט ולא, חלילה, לקחת אותם הביתה. "יש כאלה", אמרו המחלקים בקול מתלונן, "שלא מחזירים את המשקפיים"!
חברי, שכאמור מבלים חלק מהשנה בניו-יורק וצפו בשנתיים האחרונות בסרטי תלת מימד רבים, שילמו תמיד מחיר רגיל וקבלו משקפים ארוזים במצב של היגיינה שיכלו אחר כך להשליך אותם כרצונם או לשמור "למזכרת", הרגישו מרומים ומזולזלים. לא רק שבניו-יורק שילמו תמיד עבור סרט תלת מימד בדיוק את המחיר הרגיל וקבלו כמובן מאליו משקפיים ארוזים בהגיינה שאותם יכלו להשליך לפח אחרי הסרט, שילמו כאן כרטיס יקר הרבה יותר ממחיר רגיל, וגם זכו במשקפיים העוברים מיד ליד שצריך להחזיר בתום הצפייה.
לזה יקרא שירות רע, חוסר אסטטיקה והיגיינה, וניצול מקומם של צופי הקולנוע הנלהבים הזוכים רק במשקפיים משומשים ובמחיר מופקע. בתוספת נזיפות. ראו הוזהרתם.

תאריך:  20/12/2011   |   עודכן:  20/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כרטיס קולנוע בארבעים ושבעה שקלים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
את בעצמך מזכירה לקוראים שכאן ל"ת
לא ניו יורק  |  20/12/11 23:28
 
- מה זה כאן-סדום ועמורה? ל"ת
ש.ק.  |  21/12/11 09:29
2
תלונה מגוכחת
עידןןןןן  |  22/12/11 20:48
 
- משקפיים תלת מימד
ניו יורק  |  24/12/11 15:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
ספר חדש שהושק בשבוע שעבר מאת ד"ר אורי נורדן מהווה חידוש מרענן בסצינת השירה העברית של ימינו. אנשים, דמויות ומקומות ברמת גן מהווים את לבו של הספר. הנוסטלגיה שיש לרופא הילדים שמרפאתו ברמת גן, לתקופת ילדותו, באה לידי ביטוי באהבה לזכרונות של פעם, המתערבלים בדמויות אותן הוא פוגש בדרך לעבודתו
חגי לב
עצוב לגלות שלמרות התחושה שהמודעות הפוליטית-חברתית שלנו גדלה בקיץ האחרון, רשימת מילות החיפוש העולות היא עדיין בגדר המכנה המשותף הנמוך ביותר. אפשר גם אחרת. במקום לצפות ב"האח הגדול" ולחשוק בכסף הגדול, נתחיל לשווק זה לזה יחסים אחרים בין בני אדם
תמי לנצוט ליבוביץ
לקראת יום חיות המחמד הבינלאומי ב-10 בדצמבר 2011, הכירו את 10 כללי הברזל להתנהלות עם חיות מחמד: כשהם מצטרפים ליום העבודה, מבקרים אצל חברים, יוצאים לטיול היומי ומכשכשים בזנב בזמן שאנחנו מארחים
גיל נתן
להתחיל את היום בצורה חיובית    פולחן המנהיג    החברה שלנו נאורה וקשובה    המבחן האמיתי של המחאה החברתית
צבי גלברד
הצעת התיקון לחוק לא מונעת את המשך הצפת המדינה במסתננים    יותר מ-53,000 מסתננים עלולים להשתקע בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il