X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החבירה של החמאס ואש"פ כעת אינה כלל הזדמנות היסטורית עבורנו כדי לזכות בשלום המיוחל את האמנה הפלשתינית שמכריזה על השמדת ישראל כולה, כמו גם האמנה של חמאס הנחרצת יותר - אסור לשכוח
▪  ▪  ▪
אבו מאזן והניה. לפקוח את עינינו [צילום: AP]

על-רקע ההתקרבות ואולי ההתמזגות של אש"פ עם החמאס, הגיע זמן לפקוח את עינינו. בהתדיינות בנושא במשך כל הבוקר מעל גלי האתר, חזרה ונשמעה הטענה המופרכת, שאם נעקור עוד ישובים יהודיים וניתן להם את מה שהם מבקשים - יבוא השלום במהרה בימינו. וזה מזכיר בדיוק את מה שאמר רומקובסקי, מפקד גטו לודז' בזמן השואה לכל יהודי הגטו: בואו ניתן להם את היד (והכוונה לדרישת הגרמנים לקבל 10000 ילדים למשלוח למחנות המוות), וכך נציל את הגוף". במשלוח האחרון גם הוא הועמס על הרכבת למוות.
החבירה של החמאס ואש"פ כעת אינה כלל הזדמנות היסטורית עבורנו כדי לזכות בשלום המיוחל, שאנו מברכים עליו בכל פגישה עם מישהו. לא "אהלן" ולא "הי". שלום - זה מה שבפינו. אך לא בפיהם. את האמנה הפלשתינית שמכריזה על השמדת ישראל כולה, כמו גם האמנה של חמאס הנחרצת יותר - אסור לשכוח.
את הצלחת שיטת הסלאמי שנוקטים בה הערבים המכנים עצמם "פלשתינים" - רואים בשטח. אלפי יהודים גורשו מבתיהם וחיים חיי עליבות ובזיון, כמו גם יהודים המתגוררים ביהודה ושומרון המכונים בבוז "מתנחלים" כמו היו מצורעים, בעוד המדינה הולכת ומצטמצמת בממדיה. אך שלום - אין. חוזה אוסלו, שהרוב כבר מודים בכישלונו, הביא מיד לאחר חתימתו את האינתיפאדה הראשונה. רפיסותנו המתמשכת תביא עלינו עוד אסונות, ולאט לאט, בקצב הנוח לערבים, תיגמר המדינה היהודית הנוכחית.
כשערבים עוקרים מטעי יהודים, כשהם גונבים את הכוורות של היהודים, חומסים עדרי בקר וממיתים בהם - המדינה עוצמת את עיניה. כשההתיישבות הלא חוקית פורחת בתוך מדינת ישראל על אדמות מדינה , תחילה בצורת אוהליםֿ אח"כ בצורת מבנים ארעיים ולסוף בצורת כפרים ערביים - אין פוצה פה ואין מצפצף. אבל כשפעילי ה"עמותות החברתיות" הנתמכות ע"י מדינות זרות בעלות אוריינטציה אנטי ישראלית ויהודית משמשים כמלשינים ופוגעים במדינתם ע"י מסירת "עוולות" שהיהודים עושים במדינתם ע"י בנית בתים - זה בסדר. גם אם הם תופסים ערבים על אם הדרך, ומחתימים אותם שהאדמה עליה נבנו בתים או קרוואנים במיגרון למשל - היא אדמתם (דבר שלא היה ולא נברא, וגם אם כן - עבר זמנו לאחר שתיקה בנושא משך 4 שנים) - כל זה בסדר מצד הממשל העברי.
אז איך יש לנו סיכוי להמשיך ולחיות בארץ אבותינו, נחלתנו מזה ארבעת אלפים שנה? חובה עלינו לפקוח את עינינו, ולא לשחק לידי הערבים שונאינו המוצהרים בחתימת ידם. לא לוותר על-אף שעל, בטח לא על מה שנפל לידינו במלחמה כשהם תכננו בה לכלותינו כליל. ומה לעשות - אנחנו הצלחנו ב"ה ובעזרת עצמנו. אל נשלה את עצמנו שיש להתרפס לפני מדינות זרות כדי לרצותן. אין להן say מבחינת ניהול עניינינו בשטחנו הפרטי. שידאגו קודם לרצח העם שמתרחש בסוריה, ושלא יתייפייפו על חשבון קיומנו.
רוצים שלום? בואו נעשה קודם כל הסכם ביניים, פנים אל פנים, ללא מתווכים, ללא תנאים מוקדמים, ונבדוק אם הכוונות רציניות. כדי להגיע לשלום בין צרפת וגרמניה לקח 300 שנה של מלחמות. אז קצת נחישות והכרה במציאות ולא בהזיות אופוריות. ואז אולי יגיע שלום אמת.
שבת שלום.

תאריך:  23/12/2011   |   עודכן:  24/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"השלום הקרוב" ורומקובסקי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
רומקובסקי המסכן
יהושע רץ  |  24/12/11 22:18
 
- ברור לאן יהושע רץ:
חגא  |  25/12/11 11:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שולמית קיסרי
לאט לאט, בזחילה ואחר כך בהליכה מהירה ועכשיו בשעטה, החרדים והדתיים הקיצוניים למיניהם התחילו לשלוט בחילונים בישראל
אורי שרגיל
הקביעה שביבי לא סיפק לנו לא שלום ולא ביטחון מראשית כהונתו הראשונה עד עצם היום הזה, לא שגויה. אבל, באמת? מה עם ברק שהביא לנו את האינתיפאדה וברח מלבנון באישון הלילה כגנב בצהריים? מתי הוא היה, ובאיזו מדינה? ומה עם שרון שבא בעקבותיו והביא את אסון גוש קטיף שהחמאס קוטף את פירותיו עד היום הזה? האם שניהם, או אחד מהם, הביאו שלום או ביטחון?
צבי גיל
אם בתחום הפרט והחברה המגמה הנוכחית של רמיסה מתמדת של מערכת הערכים הדמוקרטית בחברה פתוחה תימשך, ואם מדינת יש"ע ומדינת ההלכה ישתלטו עלינו - מדינת ישראל תפסיק להיות ישות מדינית כפי שהיא מוכרת לנו כיום, על כול המשתמע מהתפתחות זאת
אריה אבנרי
מאז אסון הכרמל, שר הפנים אינו מפסיק ליילל, לקטר, להתבכיין, להתפלש ולהתחנן על נפשו מעל לכל במה ותחת כל עץ רענן מחשש שהוא יהיה הכוכב הראשי של דוח מבקר המדינה בנושא ויישא באחריות
עמוס דאי
מתעללים בקשישים ובמוגבלים, נהגים שאין להם אלוהים בכבישים, חוצפנים "ממהרים" בסופרמרקטים - כל אלו הם רק חלק ממדינה שיש בה הרבה מאוד רוע. לא פלא שהעולם מביט בנו דרך זכוכית מגדלת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il