X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השרים מתחמקים, חברי הכנסת מיתממים וקול ענות החלושה של ראש הממשלה שלא יוצא בנאום לאומה, כי את כישרונו הרטורי ישמור להזדמנות הבאה לדבר בקונגרס האמריקני מול קהל של רפובליקאים. לפי תגובות השלטון לא נראה כי יהיה בקרוב שינוי משמעותי בשליטה שתפשו גורמים חרדיים קיצוניים על החיים בישראל
▪  ▪  ▪
משמרות הצניעות. דרך מיוחדת במינה לגרום לציבור לאהוב את הדת [צילום: פלאש 90]
יוצאי הדופן - קובעים
יוצאי הדופן הם אלה שקובעים את החיים בישראל, מה שחשוב באמת למנהלי המדינה היא הקואליציה והחילונים יכולים ללכת לעזאזל.

מאז זרקו חרדים ודתיים למיניהם חיתולים עם צואה, על מכוניות מדי שבת בירושלים, שתקו השלטונות. האברכים שנעצרו אם בכלל נעצרו מדי שבת, שוחררו תמיד, לאחר זמן קצר, לבתיהם. זה ולא רק זה היה אות לקבוצות קטנות באוכלוסיה הישראלית לבריונות בכל עניין שלא נראה ל"שומרי המצוות" (באיזה ספר מצוות כתוב שצריך לזרוק חיתולי-צואה על מכוניות וכו').
שלטון הקבוצות הקטנות על אוכלוסיה חילונית בישראל הוא לא רק פעילות נגד החוק, הוא הוכחה עבור הביריונים ומנהיגיהם שהאלימות תנצח. כל מופרע מנוער הגבעות, יכול לזרוק אבנים ענקיות כדי לפגוע או להרוג חיילים ומפקדים בצה"ל. לבריונים מותר לצעוק שיקסע, פרוצה ולירוק על כל אישה חילונית מגיל שבע ומעלה!. ההפקרות הזו הופכת את חיינו, חיי החילונים לגהינום. בשביל אותם קיצוניים משתוללים זוהי כנראה הנאה צרופה ודרך מיוחדת במינה לגרום לציבור לאהוב את הדת בביטויה הנוראים ביותר.
"הילדה לא מתנהגת לפי דין תורה", אמר בריון חרדי בבית שמש כאשר שוחח עם כתב ערוץ שתיים על התעללות מילולית ויריקות על ילדה בת שבע שהולכת לבית הספר.
ראש הממשלה והשר ישי תרמו את מס השפתיים שלהם לתופעה הקיצונית שזוקפת ראשה יום יום, כל פעם בוריצייה אחרת שבבסיסה הבריונות שחודרת לחיינו על-ידי "שומרי מצוות". אם יש היום משפחה חילונית ישראלית שגרה בחו"ל, שנים אחדות שתכננה את החזרה שלה לארץ, קשה לי להאמין שמשפחות יחזרו עכשיו לארץ שבה האנרכיה והיחס לנשים מזכיר את הדורות בהם אזרחים שחורים בארה"ב היו מנודים וחסרי זכויות, ומה שעשו הנאצים ליהודים בגרמניה ואוסטריה , בשנות השלושים בעת שנטלו מהם את כל זכויותיהם, לפני המלחמה!
לאחר ששוטר במשטרת ישראל ביקש מטניה רוזנבליט לכבד את הדתיים וללכת לשבת באוטובוס מאחור, "נתבקש השר אהרונוביץ, שר המשטרה, על-ידי ראש הממשלה לוודא אכיפת חוקים נגד הדרת נשים ברשויות המקומיות".
קולו של ראש הממשלה בקושי נשמע
הרי ראש הממשלה, לא ירצה לריב עם המפלגות החרדיות ולא יכניס לבית הסוהר פורעי חוק המקבלים גיבוי מהמערכת הפוליטית. גם השר ישי הסביר ברדיו את תולדות הסיקריקים בתקופת הרומאים במקום לענות על השאלות. "המשטרה צריכה להיות יותר תקיפה" אמר השר ישי בראיון ברשת ב.
חבר הכנסת גפני אמר באותה תוכנית ברשת ב שאינו מבין מה זה הדרת נשים. לא מבין. איך אפשר לדבר עם אדם (שהוא גם חבר כנסת) שלא מבין. לדעתו אין שום הדרת נשים . "זוהי התקשורת שמנפחת את כל העניין", אומר גפני באותה תוכנית בהכחשה מוחלטת. "ליאיר לפיד בערוץ 2 יש אג'נדה פוליטית נגד חרדים, כי הוא רוצה ללכת לפוליטיקה", מסביר ח"כ גפני בתגובה על הכתבה שתארה את החיים בבית שמש, בליל שישי בערוץ 2!
קולו של איווט ליברמן כלל לא נשמע
איפה ליברמן? - זה שחברת מפלגתו מציעה חוק נגד המואזין. המואזין אכן מפריע לחיים אבל מה עם הבריונים שומרי המצוות? מי יגן על החילונים מפני "שומרי השבת", מפני החוצפה של הבריונים המאיימים על כל אדם שלא שייך לקבוצה שלהם. לא מרשים לנשים לעלות לבמה, בטקסים בירושלים, לא מרשים לנשים לשיר, לא מרשים לנשים לשאת הספד בבית קברות. איך אזרחים חילוניים יסבירו את החיים האלה לילדיהם הקטנים ?.
שיטת ההכחשה עובדת
השרים המתחמקים, חברי הכנסת המיתממים, קול ענות החלושה של ראש הממשלה שלא יוצא בנאום לאומה, כי את כישרונו הרטורי ישמור להזדמנות הבאה לדבר בקונגרס האמריקני מול קהל של רפובליקאים. לפי תגובות השלטון לא נראה כי יהיה בקרוב (וגם לא בעתיד) שינוי משמעותי בשליטה שתפשו גורמים חרדיים קיצוניים על החיים בישראל. כל נבחר, ח"כ או שר מתחפר במגרשו ושומר על כסאו ועל מקומו ברשימת מקבלי מהשכורות של הממשלה והכנסת בממשלה הכי יציבה בישראל.
ראש הממשלה שמרגיש שעכשיו הגיע לשיאו מבחינת הערצת הישראלים וחולם על הקדנציה השלישית - לא יפר עכשיו את "השלווה" ( שלו, רק שלו) כדי לדון בדברים מכוערים כמו השתלטות החרדים על החילוניים בכל מקום שרק הם יכולים. האינטרס של ראש הממשלה הוא לשמור על הקואליציה, כמו גם לשמור על האגדה כי לישראל יש את הכלכלה המושלמת בעולם.
אנחנו בטוחים שלמרות מה שהודיע ראש הממשלה לשר אהרונוביץ בעניין טיפול בבריונות, למרות הגינויים, למרות ההצגה הגדולה של דמוקרטיה ישראלית שתעניש בחומרה וכו, לא יהיה שינוי אמיתי בחיינו. תמיד נשמע את המכחישים, מנהיגי הציבור הדתי שיגידו, "אלה לא רוב החרדים אלה רק כמה יוצאי דופן- קיצוניים". יוצאי הדופן הם אלה שקובעים את החיים בישראל, מה שחשוב באמת למנהלי המדינה היא הקואליציה והחילונים יכולים ללכת לעזאזל.

תאריך:  25/12/2011   |   עודכן:  25/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קול ענות חלושה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
גם אם היה נתניהו יוצא
רונן גולדשטיין  |  25/12/11 22:24
2
די נמאסתם עם ההסתה פרועה
ירדנה  |  26/12/11 08:05
 
- ירדנה
חוגל  |  26/12/11 10:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
קשה לי לקבל בהבנה מתן כיסוי אקדמי חינוכי לקביעה ש"בתי ספר פרטיים ימשכו את המערכת כולה למצוּינות". כשם שכל ילד זקוק ללחם ולמים לקיומו, כן הוא זקוק למערכת חינוכית אחת, בה יבואו כל ילדי ישראל
עירית לדרברג
לא צריך יותר מדי אירועי אלימות מול צה"ל ו/או אירועי הדרת נשים כדי שאנשי השמאל והתקשורת יאחדו רבים מאזרחי המדינה יחד איתם כנגד כל ציבור המתנחלים והמחנה הלאומי
יורם דורי
פרסומים של קבוצת הורים לילדים בבית הספר הדתי "מורשת זבולון" התומכים בהפרדה בין בנים לבנות מצטטים מחקרים לפיהם בנות הלומדות יחד עם בנים בני גילן מאבדות מיכולתן האינטלקטואלית בהיותן בחדר אחד עם בנים. השלב הבא יהיה כנראה תביעה להפרדה בפגיות ובחדרי ילודים בבתי יולדות
חן בן אליהו
הברית החדשה-ישנה של שני בריוני השכונה בה אנו חיים, חאלד משעל ואבו-מאזן, וכניסתו הצפויה של החמאס לפעילות במסגרת אש"ף, חושפת באור שמש את האמת האחת הניצחית כי אנו נמצאים במאבק טוטאלי על מלוא רוחב ואורך ארצנו כולה
עמנואל נבון
בתקופת שלטונה של האימפריה העותומנית במזרח התיכון - מ-1516 עד 1918 - לא הייתה "פלשתין", אלא היו "סנג'קים", כלומר מחוזות מנהליים: סנג'ק עכו, סנג'ק שכם וסנג'ק ירושלים    הערבים שחיו באותם סנג'קים השתייכו לשבטים שונים שהיה ביניהם מעט מאוד משותף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il