|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
בס"ד
קווי תחבורת המהדרין לא מכתיבות רק לאישה איפה לשבת כי אם גם לגבר.
גבר שירצה לשבת מאחור לא יתאפשר לו. דוגמא נוספת: כשעליתי פעם לקו מהדרין נשארו מעט מקומות ישיבה ורק בחלק האחורי של האוטובוס, לכן נסעתי מעל שעה בעמידה. לא ראיתי בזה הדרת גברים אלא כיבדתי את אופיו של הקו.
ממליץ לכותב המאמר לקרוא את המאמר שפירסמתי באתר בשם: חמישה סוגי הדרה".
בכל מקרה, למרות חילוקי הדעות טוב שכתבת את המאמר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
הדרך המפותלת בה הסברת את עמדתך ראויה לגינוי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
קורא |
|
|
|
|
|
לא יודע מה הבעיה במה שכתבתי. בכל מקרה כתבתי בדיוק את מה שחשבתי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
אתה יכול להתיחס בהבנה בסובלנות ובהתחשבות פטרונית לפלסטינאים, הם אויב חיצוני, אויב רצחני, אויב מוכה אבל אויב מזוהה.
האם אתה יכול להרשות לעצמך להתיחס כך, לאויב פנימי? אויב בלתי מזוהה?
אתה בעיני החרדים אויב בזוי! אתה מבחינתם עמל"ק! (עמך מכלך לא קיים! לכן חובה למחות אותו ואת זכרו מעל פני האדמה) אתה עם מתיוון: מחבל בזכרון עבר, מכלה את ההווה, ומסכן את העתיד.
כל עוד יתאפשר להתקיים ממך תהיה בחזקת רוע מועיל, מרגע שתחדל לקיים אותם, תהפוך לעמל"ק לרוע בהתגלמותו, והם יהיו נכונים למסור אותך בידי כל אויב חיצוני! ובלבד שהאויב הזה יבטיח לא לפגוע בהם.
כל עוד הם מיעוט קטן ושולי הם לא מסכנים את הרוב, אך מרגע שהם מצטרפים לשלטון המדינה והרוב, מבלי לקבל על עצמם את כללי היסוד של המדינה, הם בבחינת עוד קבוצה אתנית קיצונית שמטרתה העיקרית לנצל את המדינה ומשאביה לתועלת ולקיום הקבוצה.
זאת צריכה להיות צורת ההסתכלות עליהם, הם בזים לערכי וסמלי המדינה החילונית. הם לעולם לא יכירו במדינה חילונית ובמוסדותיה! הסיכוי לזה קטן מהסיכוי לשלום אמת עם הפלסטינים!
לכן חובה להחזיקם במגננה תמידית, ולהזכיר להם כל העת מי הם, ולמי הם נדרשים לתת דין וחשבון!... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
המציאות היא שהחרדים עצמם, ברורים וגלויים, ומעולם לא ניסו
להסתיר או לטשטש את דרכם ואת יחסם למדינה החילונית.
החרדים בצדק מבחינתם עושים לביתם ולקהלם. להם אין כל סיבה להתבייש!
כל הבושה והבזיון מצויים כולם במחנה הרוב החילוני.
מפלגות חילוניות מוכנות לשחד אותם, ולקנות את תמיכתם הזמנית בהון חילוני רק משום שיטת המשטר שהקימו במדינה.
עד כדי כך החילוניים תלויים בשיטה, עד כי הם מוכנים לעוות אותה ואת רוחה כדי לקיימה. זאת התגלמות הבושה במלוא הדרה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
כמה שנאה פוי...תגובתך שוות ערך לאמרה "כל מי ששמה/שמו פועה
הוא/היא בהמה גסה! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ש |
|
|
|
|
|
איני באה בקהלם, לכן אין בי תשוקה ריקה לשנוא אותם. הם לא עשו לי כל מעשה שמצדיק שנאה. הם אפילו לא ניסו לרמות אותי
יותר משמרמים אחרים, הגונבים את כספי הציבור.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
הם הם מתעלקים על קופת הציבור, הבנת???הם הם מנסים לאכוף את אורחות חייהם הבהמיים עלינו, כעת הבנת?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אפריים שעובי |
|
|
|
|
|
יש לי ויכוח עם ממסד פולטי של מפלגות חרדיות .
יש לי ויכוח עם השקפת עולם דתית.
אך אני מסתייג מאמירה מבחילה - "החרדים הם אויב ".
אני לא רואה ביהודי - שאינני מקבל את השקפת עולמו הדתית - כאויב . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
ברכותינו לאשליותך "היפות" שע"י עיוות ראית המציאות תשנה את מחשבת הלכות העולם החרדי.
כולנו כבר יודעים לאן "הובילה" גישת האהבה של ישו את העולם הנוצרי על נהרות הדם האנושי שייצר בשם "האהבה". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
ברור שאת לא מכירה חרדים באופן אישי, אלא רק מהתקשורת |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
חרדים וחרדיות שאני מכירה, הלומדים למודי חול ועוסקים בעבודות חול, נבדלו ממני בלבוש. בשיח היומיומי לא הלימודי והעסקי לא היה הבדל, לא בשפה, לא בהבנה, וכמעט שלא באקטואליה ואפילו לא בהומור. אלה היו אנשים איכותיים בכל קנה מידה מקובל.
אני למדתי משיחותי עמם ועמן, שהם חוזרים לקהילה הם/והן משנים את הסגנון והשיח ומתאימים אותו לסביבתם הטבעית.
עד כאן זה מובן טוב ויפה.
הבעיה אינה בקרב אלה הלומדים למודי חול והעובדים לפרנסתם. אלה מתחככים כדרך שגרה עם העולם החילוני ומכירים אותו.
הבעיה היא אצל אלה "שתורתם אומנותם", בקרב אלה מתפתחת דינמיקה תחרותית פנימית של הקצנה והפגנת ההקצנה, להראות כלפי חוץ את נאמנותם ודבקותם להלכה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
|
|
|
פעם את מביעה תמיכה במתנחלים.
פעם את מביעה דעה נגד גילווים הומאנים כלפי מהגרי עבודה .
פעם את מביעה דעה נגד חרדים .
את מזכירה לי קורא אחר בשם "איש עצוב" שהוא תמיד בעד הנגד של כל מה שנכתב כאן .
אני לא פעם מסתייג מכתבותיו של איתן . אבל הוא אמר כאן דבר פשוט . יש לו ויכוח עם השקפת עולם דתית , רק הוא אינו מצטרף לפסטיבל , שיש בו העצמה של ראית החרדי כאויב ...ואת גברת פועה מתנפלת ומתנפלת ןמתנפלת ועוד הפעם מתנפלת עד שאת נראית גרוטאה של גיחוך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לגברת פועה |
|
|
|
|
|
ולכן אסתפק בכותרת של התגובה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פועה |
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
החרדים בפרוש נטל על החברה החילונית שעובדת ומשלמת מיסים והחרדים רק לוקחים ולא תורמים. זה לא יכול להמשך לנצח. אני חוששת שלנכדים שלי לא יהיה כסף בביטוח לאומי לשלם להם קצבת זקנה. חייבים לגרום לכך שהחרדים יתרמו לקופה הציבורית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צפורה בנאי |
|
|
9 |
|
|
מצב,דרך וכיוון.אותי זה דוחה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
נו , תן כבר תגובה עם כמה קללות .
אלישמע, אתה אדם דוחה ומגעיל . זאת אני רוצה לומר לך פעם שניה ושלישית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אותי זה דוחה |
|
|
|
|
|
בניגוד אליך אני גם אנמק: 1. תרומתך לשיח הציבורי שווה לאפס. 2. אין לך דבר יצירתי להשמיע משלך. 3. המהות שלך היא של חסידה שוטה ואין דבר פתטי מזה. מסקנה - העלמי מהתודעה הציבורית, במקרה הטוב את מטרד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
10 |
|
|
לא להאמין שאיש בעל דעות ברורות ורהוטות כשל כותב הרשימה - נתפס להוציא ממקלדתו רשימה שנגועה בצביעות ובהתרפסות לכאלה שרחוקים מהיהדות ואינם אלא כת מוטרפת היורדת לחיינו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בן דוגית |
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
מי קבע שאסור להתבונן בשיער של אישה? מי קבע שקולה של אישה מעורר יצרי-גבר?ואסור להקשיב לו...
איך ניפרה ונירבה אם לא נימשך אל נשים??-אימרו ,טיפשים!!
מי הוא הפוסק ונידעהו !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הסקרנית |
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
הכותב מיטיב לבטא ביטויים לאומניים גם כשהיא נשמעת בציבור הערבי . אני מציעה למגיב הנכבד לרכוש את ספרו "והיו אחד בידי" , והוא יווכח שהוא טועה בתגובתו .
הבעיה אם קיומו של שרץ אצל האחר מצדיק שרץ בתוך המחנה שלי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חד צדדי ימני |
|