X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קופרמן. משדר לנו גועל [צילום: פלאש 90]
האח הגדול. זבל באונס [יח"צ]
אלעד קופרמן, מפיק תוכנית הריאליטי "האח הגדול", מכניס אלינו הביתה את חבורת הזבל הנוכחית באונס ברוטאלי ממש גם אני רציתי להיכנס לבית ה"אח" כדי להביא תועלת ציבורית וחברתית, אבל קופרמן קבע שלא
▪  ▪  ▪

אתם לא יודעים מי זה אלעד קופרמן? הרווחתם. אינכם יודעים איזו חבורת זבל ("האח הגדול") הוא מוביל? אשריכם. אין צורך להציג את האישיות הדגולה הזו, כי באמת הגיעו מים עד נפש.
אין לי כל כוונה להתווכח עם העובדות. עשרות מדינות בעולם מאמצות בהצלחה מירבית את מה שגם הוא מחדיר אלינו הביתה באונס ברוטאלי. אין זה מונע ממני להקיא תוך כדי.
מחזור הכספים הזורם לחשבון הבנק של קופרמן – מדהים. זה מעורר קנאה? ייתכן, אבל נראה לי שבני תרבות לא היו מתקרבים לגעת בזה אפילו לא עם מקל ארוך.
הקונספט הצליח, ולכן השבלונות נשארות זהות ומכניסות אליהן כל פעם מחדש את הדמות הזהה. עם הצלחה אי-אפשר להתווכח. עם הגועל כבר נתמודד לבד. את ההיגיון והיופי תשאירו במקרה בולט זה – בצד.
דמויות הזויות מדי בריאליטי "האח הגדול"
קופרמן יודע שעם הרדידות המגעילה הזו ניאלץ רובנו להתמודד, וככל שנקלל, נתרגז ונעלה על בריקאדות – כך יעלה רייטינג הזוועה לממדים ענקיים יותר עד שהדינוזאורים הפרה-היסטוריים, לו חיו כיום – היו מקפלים זנבם ונמלטים כל עוד נפשם באפם.
האם חייבים להישאר בזבל הבלתי נתפש הזה של דמויות הזויות, ובאמת לא ניתן להביא את המראה האמיתית של האוכלוסיה בישראל שאין חולק על רבגוניותה וצבעוניותה?! האם חבורת הזבל המתחלפת מדי שנה בליהוקו של קופרמן ב"האח הגדול" היא החתך האמיתי שלנו? התשובה שלי לשתי התהיות – שלילית, בש' גדולה!
הקול השפוי לא יכול להיכנס לבית ה"אח"
אסיים בנימה אישית. למרות שחיי שזורים בכיף עילאי, רציתי מאוד להיכנס לכלוב החשוף הזה, הקרוי "האח הגדול". לא הייתי היחיד שנשאר בחוץ שרצה זאת כל-כך כמוני. הרבה מאוד דמויות מעניינות, מלאות תובנות, תגליות מדהימות – נשארו בחוץ. אני סמוך ובטוח שכל אלה שמברכים אותי על כי נשארתי בחוץ – מקישים היגיון זה בהתאם למה שמתרחש בזמן אמת כתוצאה ממוחו הקודח של קופרמן. מבחינתי (ואני יודע שכך חושבים לא מעטים כמוני שרצו ולא נכנסו) רציתי להתפרסם בצורה קוטבית כדי להביא תועלת ציבורית וחברתית כמו שרק ידוען מסוגל לעשות.
בתקופת חיינו הנוכחית הרחוקה מחומה ומגדל כמה אלפי שנות אור – אם אינך סלב, אינך קיים. לא חשובה איכותך, המסר אותו רוצה אתה להעביר, וכל כוונותיך הטובות עד מעולות. כל עוד לא החליט קופרמן שהציבור בישראל יכיר אותך ברמה לאומית – שכח מכל תוכנית התנדבותית לעזרת הכלל.
קופרמן מסדר. קופרמן מסדר לעצמו חשבון בנק תופח. קופרמן מסדר לחבורת הזבל שלו את הרייטינג המתאדה ברוח האווילות. קופרמן מסדר, ואנחנו נסתדר לבד. לבד, ואנונימיים. כי אלה חוקי המשחק בדור הזה ההולך ומעלים עצמו לדעת.

תאריך:  02/01/2012   |   עודכן:  03/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
אורי ערן
קב"ט פסיכופת, מהפכן סמולן, רקדנית בטן שחזרה בתשובה, גולד-דיגרית וטבח מבית שמש - בהפקה החליטו להמעיט הפעם במלודרמות, ורקחו קוקטייל פוליטי נפיץ במיוחד. ואם זה לא יעבוד, אפשר לקבל טיפול זוגי מגרושה סדרתית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il