X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מעולם לא צפיתי ב"אח הגדול" וגם לא ב"כאן גרים בכיף". אני אאוטסיידרית סידרתית. הפכתי לפרנואידית שמא ידביקו לי את הכינוי "סרבנית כרונית". לעתים אני מוצאת עצמי תוהה האם משהו השתבש אצלי. אפילו בדקתי אם זה יכול להזיק לעתיד שלי, לא צחוק. בהחלט יכול להיות שכן
▪  ▪  ▪
האח הגדול. מי שלא רואה יישאר אאוטסיידר
תחושה של החמצה
או אירוניה, אני מתנצלת. בהחלט לא התכוונתי לכך. במלא הכנות. רק רציתי שתדעו איך מישהי כמוני מרגישה. איזו תחושה של החמצה יש לי. הרי יכולתי לארגן לי את היום ואת שעות הפנאי שלי אחרת.

במהלך שלושת החודשים הקרובים לא אוכל לחלוק חוויות למחרת השידור, לא אוכל להשתתף בתחזיות על ההדחות וההצלחות, לא אכיר את הפרסומות החדשות ולא אבין את הסלנג של המשתתפים הפופולריים בתוכנית.
קראתי על הבוקר שבתוכנית ההשקה של העונה החדשה של "האח הגדול" (1.1.2012) צפו מיליון וחצי איש! מה שמתורגם לרייטינג של 45% (!), הנתון המקביל על הרייטינג של תוכנית השקת העונה הקודמת הוא 35.3% (בלבד!).
אני ממש מוטרדת. איפה אני ואיפה כולם. אני לא מפסיקה לשאול את עצמי, עם מי אוכל לשבת לכוס קפה, איזה עניין משותף עם אחרים יהיה לי אם אחוז הרייטינג בעת שידור תוכנית השקת העונה החדשה של ה"אח הגדול" מרקיע שחקים - רמות צפייה שהחלו לצבור תאוצה כבר במהדורת החדשות ששודרה לפני ההשקה - ואני לא הייתי שותפה לזה.
אין מה לעשות. הרי יכולתי להיות כמו אותם מיליון וחצי צופים ולצאת למחרת השידור השכם בבוקר למרחב הציבורי כשבפי קריאות התפעלות על איך שארז טל ואס עזר עלו לשידור באמצע החתונה על גבי מסך ענק והודיעו לכל הנוכחים כי החתן והכלה יעזבו תוך חמש דקות ויעברו ממתחם החתונה אל הבית שנקרא "בית האח הגדול".
וואו! להפתיע כך את האורחים שלך, ולהביא להם בשידור חי את מנחי התוכנית בהא הידיעה, על גבי מסך ענק. מה אומר לכם, חתונת השנה! מה שבטוח, האורחים כבר לא ישכחו את החתונה והסיפור שלה יעבור מדור לדור עד קץ הימים. "היינו שם," "ההורים שלי היו שם", "הסבא שלי היה שם וגם הסבא רבה!" ובנוסף, מיליון וחצי ישבו בבית (מחמת מזג האויר הגשום) צפו בתוכנית והיו שותפים לריגושים ולהתפעלות. ורק אני ושכמותי לא היינו שם - פספוס רציני של ההופעה שארז ואס הרביצו לטובת עמישראל. היילייט שעוד ידובר בו רבות.
ריגושים. ריגושים. ריגושים... ריגושים אינסטנט.... זרם של אדרנלין! הקהל אינו שבע אף פעם והמפיקים יודעים זאת היטב. כשיש למה לצפות יש הפתעות. כן, ההפקה יודעת לספק את הסחורה בכל פעם מחדש. הם לא יתנו לקהל של ה"אח הגדול" לומר עליה משפט כמו "מה כבר יש להם לחדש"? (כפי שאגב, אי-אפשר לומר כך על הפסטיגל).
בפעם הבאה אשתדל להיות חכמה יותר, אינשאללה
אם אני נשמעת מלאת ציניות או אירוניה, אני מתנצלת. בהחלט לא התכוונתי לכך. במלא הכנות. רק רציתי שתדעו איך מישהי כמוני מרגישה. איזו תחושה של החמצה יש לי. הרי יכולתי לארגן לי את היום ואת שעות הפנאי שלי אחרת. הבחירה הייתה בידי (הימנית) - לחיצה קטנה על הכפתור האדום שבשלט-רחוק יכלה להפוך אותי מ"אאוטסיידרית" לשייכת, מאחת שאומרים עליה "היא לא בעניינים" לאחת שיודעת היטב "מה קורה", מה "אִין". אשמתי היא, אני מודה. תנו לי עוד צ'אנס אחד ודי.

תאריך:  03/01/2012   |   עודכן:  03/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלום בן דור
הפרעות קשב וריכוז מאובחנות לרוב כבר בתקופת הילדות ועשויות ללוות את הילד גם במהלך בגרותו. אבחון וטיפול צריכים להיעשות על-ידי אנשי מקצוע, אולם בעידן הנוכחי של מידע זמין כדאי למעורבים ללמוד על התופעה ולהיות צרכנים נבונים וביקורתיים של התחום העמום הזה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - במקום הקדמה, מגוחך, השתלטות עוינת, החוט הסמוי ועבודה צריכה גם להיראות
הלל ויס
מדוע שאנשים ייכנעו לתפיסה מעוותת ומרושעת הגוזלת את זכויותיהם על-פי המשפט הלאומי הפנימי שלהם, משפט התורה. מדוע שלא ידירו את הקרויה בפיכם "המדינה" ויקימו לעצמם לפחות מלכות נפשית קהילתית המדירה את הרודפים והרודפות הקופצות בראש ומתימרות להחזיק בהגה האוטובוס אותו הן מדרדרות כמו מחבלות ישר אל התהום
רועי אורן
בימים אלו פוענחה ככל הנראה אחת מפרשות הרצח המזעזעות במדינה - פרשת רציחתו של המדען אלי ללוז
חן בן אליהו
לא את נתניהו אנו צריכים, לא את פרס, ליברמן, ברק, לבני או יחימוביץ'. הללו כולם ועימם חבר-מרעיהם לוקים קשות בתודעתם היהודית הקלושה, ברוחם המדולדלת ובנפשם החלולה והחלושה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il