X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בראיון ל'ישראל דיפנס' מבהיר שבתאי שביט כי אנו בעיצומה של מלחמת עולם. מלחמה שהוכרזה נגד ישראל ונגד המערב כולו ומונעת על-ידי מוטיבציה דתית-מוסלמית. שדה הקרב מתפרש על כל העולם. ציר הרשע הוא אירן-דמשק-חיזבאללה-חמאס. רוסיה וסין מנהלות מלחמה קרה נגד ארצות הברית והאיחוד האירופי
▪  ▪  ▪
שבתאי שביט. ראש המוסד לשעבר. לאפשר מאבק יעיל יותר בארגוני הטרור [צילום: יותם פרום]
שינוי הגדרות חוקי המלחמה
המלחמה נגד הטרור האיסלאמי, מחייבת שינוי הגדרות משפטיות ומוסריות. צריך לשנות את הגדרות המותר והאסור על-פי חוקי המלחמה. המלחמה נגד הטרור האיסלאמי היא מלחמה נגד אנשים ולא מלחמה על שטחים.

כך מכריז ומתריע שבתאי שביט, ראש המוסד השביעי, מראשוני סיירת מטכ"ל, אשר היה מבין מנסחי אמנת כנרת השואפת ליצור מכנה משותף לזרמים והמחנות השונים ציבור היהודי (ימין-שמאל, דתיים-חילוניים וכו') ואף חתם עליה ביחד עם שורה של אנשי ציבור מהימין והשמאל. שביט מכהן כיום גם כיו"ר "המכון למדיניות נגד טרור" במסגרת המרכז הבינתחומי בהרצליה.
מזה זמן רב קבע שביט שישראל צריכה לבנות מערכת ציפיות חדשה לגבי יחסיה עם הפלשתינים. לפי דבריו של שביט, זו טעות אסטרטגית להחליף את הדיסקט של הקונפליקט בדיסקט של שלום. טעות זו כובלת את הידיים במלחמה נגד הטרור, מכיוון שהשאלה בפגיעה במנגנוני הטרור נעשתה לשאלה פוליטית. שביט קורא לשנות את מטרת ההידברות עם הפלשתינים להשגת יחסי דו קיום, ולא ליחסי שלום, ובכך לאפשר מאבק יעיל יותר בארגוני הטרור.
מלחמת עולם על ישראל ועל המערב כולו
בראיון בגיליון הנוכחי של 'ישראל דיפנס', בוחר ראש המוסד לשעבר, לפקוח את עינינו, ולהגדיר את המצב במדויק, כמצב של מלחמת עולם שלישית. אנו בעיצומה. הוכרזה מלחמת עולם על ישראל ועל המערב כולו, על-ידי אירן ובנות בריתה, המונעת על-ידי מוטיבציה דתית מוסלמית. שדה הקרב מתפרש על כל העולם. ציר הרשע הוא אירן-דמשק-חיזבאללה-חמאס. רוסיה וסין מנהלות מלחמה קרה נגד ארצות הברית והאיחוד האירופי.
צבא הג'יהאד המוסלמי מורכב מפרטים ומקבוצות קטנות. יש ללוחמים המוסלמים נכונות להתאבד. הם מקדשים את המוות. שדה הקרב המרכזי הוא עירוני. הלוחמים המוסלמים מתערבבים ונטמעים בין האזרחים. המוצב של ה'רעים' האלה הינו אוכלוסיה אזרחית מגוונת - זקנים, ילדים, נשים בהריון.
רק כעשרה אחוז מהמוסלמים ברחבי העולם, הם מוסלמים רדיקליים. האיסלאם המתון, שהוא הרוב המוחץ, אינו נלחם במוסלמים הרדיקלים, לא כלכלית, לא הסברתית ולא חינוכית. העולם המוסלמי הגדול יכול למנוע את המלחמה העולמית אך אינו עושה את חובתו לאיסלאם עצמו ולאנושות כולה.
לשנות את הגדרות המותר והאסור על-פי חוקי המלחמה
המלחמה נגד הטרור האיסלאמי, מחייבת שינוי הגדרות משפטיות ומוסריות. צריך לשנות את הגדרות המותר והאסור על-פי חוקי המלחמה. המלחמה נגד הטרור האיסלאמי היא מלחמה נגד אנשים. היא לא מלחמה על שטחים, על מדינה פלשתינית נוספת, או על הישגים כלכליים, לאומיים, או חברתיים. זו מלחמה שהמטרה של ה'רעים' היא להגיע לעולם שחיים בו רק מוסלמים.
לפיכך, זו מלחמה טוטלית שבה הסיכול הממוקד הוא הכלי המרכזי והיעיל ביותר. חיסול דרג ההנהגה ודרגי הפיקוד של הטרור הקיצוני האיסלאמי, יוצר הכרעה אסטרטגית בטווח הארוך. אסור להיתפס לטעות ההבחנה בין נשק כימי לגרעיני. אין הבדל. הנזק מזיהום כימי ומזיהום ביולוגי שהאירנים פיתחו מזמן, אינו נופל בקטלניות שלו מנשק גרעיני, ואת זה הם יכולים בכל רגע נתון, לשגר לעברנו באמצעות טילים.
לפי שבתי שביט, אנו נמצאים כעת במצב של מי שחרב חדה מונחת על צווארו, ולכן החלטות מכריעות חייבות להתקבל ולהתבצע בנוהל חירום.
עדיף להיות ריאליסט מאשר אופטימיסט מטורף.

תאריך:  16/02/2012   |   עודכן:  18/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שבתי שביט
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בעיצומה של מלחמת עולם שלישית
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שביט: תפסיק לבלבל את המח
לנתניהו!!!  |  16/02/12 12:24
2
שביט - ראש המוסד הטוב אי פעם
יוסי כהן  |  16/02/12 12:47
3
הכלי המרכזי בלחימה בטרור
יוסי עמרני  |  16/02/12 13:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן דינור
האיסור על גברים בצריכת מין בתשלום אינו פרקטי כלל וכלל    הצעת החוק, הולדתה בראייה צרה של יוזמיה את הנשים כקורבן    יש לטפל בסרסורים ובסוחרי הנשים באמצעות חקיקה מחמירה באפס סובלנות. זה הפתרון היחיד!
צ'לו רוזנברג
הצעת חוק הממשלתית שנועדה להקשות קבלת פטורים מצה"ל היא הודאה של שלטונות המדינה שבמשך שנים רבות התנהל גיוס הבנות לצה"ל בצורה בלתי מתקבלת על הדעת. רק עתה נזכרו הפוליטיקאים שיש איזה חוק מלא פרצות, שכל עניינו זכייה בתמיכת המפלגות הדתיות. לעזאזל ערכים. לחיי השקרים. והציבור קונה את זה
ד"ר מוטי גולן
ניתן לראות את שפלותו ואפסיותו של האדם עד כמה הוא תלוי בסיר הבשר ובקנקן המים. כאשר רואים את המכלול הזה למדים אנו עד כמה השכינה קרובה היא לאדם. האדם יכול ומסוגל "לראות את האלוהים" בעת שהוא "אוכל ושותה" וזאת כשהוא שומר על מצוות ה' הקשורות למזון ולאוכל
עמוס דאי
יש לי המון מה להפסיד אם חלילה יקרה משהו רע למדינת היהודים, כי לנו המוסלמים יש כאן זכויות יתר. אין אף מדינה מוסלמית שתשלם לי אלפי שקלים בחודש כשאני מובטל ובלי עבודה. וכאן גם יגידו שאני קורבן של הכיבוש...
יעל אלעד
כל הטיפים שיעזרו לנו להנציח את הילדים המחופשים ולהוציא צילומים מוצלחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il