X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חוויותיה של ביירון קייטי, אחת ממאה הנשים המשפיעות בעולם מביקורה בעזה בספרה 'אלף שמות לאושר'
▪  ▪  ▪
ביירון קייטי. רשמים מביקור בעזה

ביירון קייטי, המנטורית העולמית, שנבחרה על-ידי מגזין 'טיים' לאחת ממאה הנשים המשפיעות בעולם, התייחסה לסכסוך הערבי ישראלי, בספרה 'אלף שמות לאושר'.
קייטי מספרת שהגיעה לירושלים. היא מקבלת הזמנה לנסוע לעזה, מפלשתיני שהשתתף באחד האירועים שלה. היא מאשרת מייד את הנסיעה לשם. היא לא יודעת למה לא. ידידה היהודי החרדי אומר לה, שהיא לא יכולה לנסוע לשם. זה מאוד מסוכן, הוא אומר לה. הדלות שם מחרידה, הם נואשים ואלימים, והם לא יאהבו את זה שקייטי מלמדת יהודים. הוא אף מזהיר אותה שמא לא יירשו לה לחזור לישראל.
קייטי מתארת את ידידיה היהודים כנצמדים מאוד לסיפורים שלהם, שהם חושבים שהם מנסים להציל אותה. היא טוענת כלפיהם שהם לא מבינים שכל הסיפורים שלהם הם על עתיד לא-קיים, שהם אינם תקפים מבחינתה.
כוחה של אמונה מטורפת
קייטי מעידה על עצמה שהיא מקשיבה בראש פתוח, ומכיוון שהיא אינה יכולה להאמין באזהרות ידידיה היהודים, היא ממשיכה לארגן עם הידיד הערבי החדש שלה, את הפגישה מעבר לחומה.
וואו... מתפעלת קייטי מהחומה, ומנקודת הביקורת. היא נכנסת לעזה. היא מתארת את מה שהיא רואה שם. מי הביוב זורמים בחופשיות ברחובות. עשרים או שלושים אנשים חיים בדירות שני חדרים. בכמה בנינים פעורים חורים עצומים, ומתארת כך: הכל טוב.
קייטי הולכת ברחובות עזה, ברגל לכל מקום. ילדים יחפים יוצאים לקדם את פניה בחיוכים רחבים, מזמינים אותה אל תוך הבתים. היא אוכלת ארוחות נפלאות ברחוב, היא מדברת עם אנשים כשהידיד שלה מתרגם והם מיישמים את שיטתה הרוחנית המכונה "העבודה".
איש אחד, עזתי, מספר לקייטי שיש בגופו שבעה פצעי כדורים. הוא מראה לה כמה מהם, ואומר שירו בו מפני שזרק אבנים על חיילים ישראלים. כשהוא מדבר על פוליטיקה, הוא נסער מרוב בלבול וייאוש. הוא עדיין מאמין, שזריקת אבנים היא הדרך הטובה ביותר לשנות את המצב.
ומסכמת קייטי כך: גם הכדורים לא שכנעו אותו שהוא טועה. זו כוחה של האמונה במחשבות המטורפות שלנו.

תאריך:  20/02/2012   |   עודכן:  20/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטאו של עזה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עוד אחת שלא מבינה את המזרח התי
מיכאל הירושלמי  |  21/02/12 07:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
בצד כינוסים חשובים ומועילים יש ריבוי של כינוסים הממומנים בכסף ציבורי שאין הצדקה מקצועית לקיומם והם משמשים בעיקר ליום תענוגות הכולל ארוחות ופינוקים במלונות יוקרה, עבור בכירים, מנהלים למיניהם ומקורבים. הכינוסים המיותרים הללו עולים למשלם המיסים הישראלי מיליוני שקלים בשנה
איתמר לוין
ההסבר של יעקב אילון להתפטרותו מערוץ 10 הוא עוד ספין המנסה לגלגל על הרגולטור את האחריות למתרחש בערוץ הכושל והעברייני הזה. אל תתפלאו אם יתברר, שבעצם הוא נדרש לקצץ בשכרו
הרב אליהו קאופמן
הניגון הסטטיסטי עוסק שוב ושוב ב"כמה אחוזים עלו הילדים החרדים על החילוניים", ב"כמה בתי ספר חרדים נפתחו" ו"כמה בתי ספר חילוניים נסגרו", ב"רמת הילודה החרדית" או ה"ערבית". וכדי שהסטטיסטיקה לא תיראה אפרטהיידית מדי הרי של"ניגון" מוסיפים אנחה נגד ה"פרזיטים" או מציגים "נימוקים ביטחונים"
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - דיווח שקר, מטבעות לשון, השתוללות, חיבורים, משולב והופקרו
אלכס לוין
עצירת הסחר בנשים ולו במחציתו על-ידי ענישה של צרכני הזונות יפגעו בצורה קשה בהזרמת כספים אדירה לארגוני הפשע השונים ובכלכלת הכסף השחור של עולם הפשע ושל אלו החיים על חשבון הזונות. חוק הזנות הוא חוק מבורך ולולא חברות הכנסת לא היינו מגיעים עד לחקיקת חוק חשוב זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il