X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אנו עדים לקמפיין השחרה מהזן הנתעב נגד וועד, שנבחר כדי לשמור על זכויות העובדים. למרבה הצער, אותו מסלול, שעברו ועוברים כל ארגוני זכויות האדם, עובר היום וועד העובדים של פועלי הרכבת
▪  ▪  ▪
גילה אדרעי. לא אישה בריונית [צילום: מן הטלוויזיה]
ביטוי לחרדת העובדים
אני מקווה, שממשלת ישראל תתעשת ותבין, שיושבת-ראש הוועד, גילה אדרעי, היא לא אישה בריונית, היא מבטאת בכנות ובכאב חרדת ציבור עובדים שבחר בה

כאשר ממשלה בישראל הצליחה להנחיל אמירה - הערבים מנהלים נגדנו את המלחמות שלהם בלי בג"ץ ובלי "בצלם", היא נתנה היתר להפוך לטֶרֶף את כל ארוגני זכויות האדם כמחבלים במאמץ הקיומי והביטחוני. הכרזה כזו סללה את הדרך לקמפיין השחרה נגד ארגוני זכויות האדם.
כאשר הנהלת רכבת ישראל מתנהלת בבריונות נגד עובדים ונגד וועד, המעיזים לשבות במחאה, כי שש-מאות עובדים נדרשים להשלמת הכנסה, והם אינם מוכנים להפוך את מקום עבודתם למעוז של העסקה קבלנית, ניתן ההיתר להפוך לטרף את וועד העובדים ואת ציבור העובדים, המחבלים בתחבורה הציבורית החיונית לאזרחי ישראל.
קמפיין השחרה נגד ועד עובדי הרכבת
אנו עדים לקמפיין השחרה מהזן הנתעב נגד וועד, שנבחר כדי לשמור על זכויות העובדים. למרבה הצער, אותו מסלול, שעברו ועוברים כל ארגוני זכויות האדם, עובר היום וועד העובדים של פועלי הרכבת. אישית אני חש, שוועד עובדי הרכבת זוכה בימים אלו לתוספת של עוינות בלתי מוצדקת גם מצד בית המשפט לענייני עבודה.
מצער היה לראות את שר התחבורה, ישראל כץ, בהופעה ביום שבת בטלוויזיה משדר עוינות עִם ערמומיות סכינאית נגד יושבת-ראש ארגון עובדים, גילה אדרעי, שנבחרה אך ורק כדי לא להניח לאותו שר , שיתעלם מכך ששש מאות מעובדי הרכבת נאלצים אחרי חודש עבודה לקבל השלמת הכנסה.
מצער היה לראות את שר התחבורה, ישראל כץ, בהתחסדות צדקנית של שר נשוא פנים ושופע ניחוחי ממלכתיות, שלא היה מוכן לגלות הבנה, כי מה שמניע ומסעיר את פועלי הרכבת זו חרדה אמיתית לעתידם.
כיום קופאיות וסדרנים ברכבת ישראל הם עובדי קבלן. אבל שר התחבורה בהתחסדות בלתי מובנת קורע את מסך הטלוויזיה באמירה פסקנית - אין עובדי קבלן ברכבת ישראל. מצערת עוצמת הפער בין אמירה של שר התחבורה ובין התרחשויות ברכבת ישראל. חבל ששר התחבורה אינו קשוב לחרדה אמיתית של ציבור, שכל קיומו ועתידו נובע אך ורק מעבודת כפיים.
הפתרון למשבר ברכבת מחייב הקשבה
מצער, שחוסר נכונות מוחלט להיות קשוב לחרדה אמיתית וצועקת של עובדי הרכבת מתעטפת לה בנוצות של ממלכתיות והסתה פרועה נגד וועד עובדים, שנבחר כדי לבטא את החרדה של העובדים.
אני מקווה, שממשלת ישראל תתעשת ותבין, שיושבת-ראש הוועד, גילה אדרעי, היא לא אישה בריונית, היא מבטאת בכנות ובכאב חרדת ציבור עובדים שבחר בה.
הפתרון למשבר הקיים ברכבת ישראל מחייב הקשבה כנה לחרדתם של העובדים לעתידם במקום העבודה. הפתרון הוא בהקשבה של ממשלת ישראל להון האנושי, שהוא המניע והמאיץ האמיתי של כל הקטרים והקרונות . ההון האנושי הזה מיוצג בצורה מכובדת על-ידי גילה אדרעי, יושבת-ראש וועד עובדי הרכבת, ואליה חייב שר התחבורה להתייחס בכבוד.

תאריך:  23/02/2012   |   עודכן:  23/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חיסול ממוקד לוועדי עובדים
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
לא לשבור את הועד
צפורה בנאי  |  23/02/12 10:02
2
המגמה - שבירת העבודה המאורגנת
ידידיה  |  23/02/12 15:05
3
תודה ל"ת
שולה..  |  23/02/12 15:12
4
זה ועד זה...??? או פדיחה...
58  |  23/02/12 19:41
 
- תגובה ל-58
דייקת במספרים  |  23/02/12 21:06
 
- להעיף ההנהלה עם העובדים
58  |  23/02/12 22:20
5
אמור לי את מי אתה מסמפט
גילה אשמדאי  |  23/02/12 22:01
 
- אני מסמפט את העובדים
אני מסמפט  |  24/02/12 06:43
6
וועד ראוי למלוא התמיכה
וועד ראוי  |  24/02/12 10:30
7
אל תמהר להעיף עובדים
למר 58  |  25/02/12 11:07
 
- לבי יותר עם עובדי פרי הגליל
58  |  25/02/12 17:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים גבאי
כולנו יודעים שגם אם אתה יפה, חכם, נאור, לוחם ועוד כהנה ברכות בונות כריזמה מנהיגותית – אם לא יצטרף לזה גורם המזל, לא הכי מומלץ להיות דון קיחוטה    וגם: את מי מייצג יאיר לפיד?
עו"ד ראובן דינור
האומנם השליך בג"ץ את חוק טל לפח? חוק טל הנציח אי שוויון, אבל גם הנציח מצב פוליטי בר קיימא מזה שנים ארוכות. כדי לשנות א המצב צריך לשנות את שיטת הממשל
איתן קלינסקי
ברקאו, עולה חדש מאיותפיה מצא את מותו בגניה העזובים של תל אביב בליל חורף מקפיא    גם לכבד את זכרו לא ניתן בישראל, לאחר שפקחי העירייה והושטרים ראו בכך הפרה גסה של הסדר הציבורי
הרב שלמה אבינר
רבים רואים בעיסוק בצדק חברתי כביטוי לשמאלנות פוליטית הקשורה לנושא הערבי. יש להחזיר את מושג השמאל למקורו, וכך נלמד שכולנו צריכים להיות שמאלנים. חברתיים כמובן
גורי גרוסמן
בישראל קיימת עריצות המיעוט, האונס את הרוב הדומם לפרנסו ולהילחם למענו. לאסוננו עריצות המיעוט קיימת גם בתקשורת, באקדמיה, במערכת המשפט, במספרה הטייקונית העושקת אותנו ובכנסת ישראל המאפשרת לח"כים תומכי טרור לנאץ ולהסית נגד המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il