|
תאריך:
|
23/02/2012
|
|
|
עודכן:
|
23/02/2012
|
חיסול ממוקד לוועדי עובדים |
|
1 |
|
|
הממשלה הזו מעוניינת לחסל את הכח של העובדים גדי להעסיק גובדי קבלן בכל מקום ולתת פרנסה לחברות כח אדםץ חייבים לעצור את המעשה הזה. לעובדים מגיע שכר הוגן ותנאים נטותים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
צפורה בנאי |
|
|
2 |
|
|
ההופעה כביכול ממלכתית של השר כץ בטלויזיה הוכיחה עד כמה אנחנו חייבים תודה ליושבת ראש וועד לוחמנית כמו גילה אדרעי .
השר כץ טוען שאין עבודת קבלן , אבל הוא משקר במצח נחושה , כי הסדרנים והקופאים הםמועסקים ברכבת ישראל הם מועסקים באמצעות קבלן .
הוא יודע ששש מאות עובדים נאלצים לקבל השלמת הכנסה , ורפורמות לא בונים על שכר עלוב לשש מאות עובדים.
רפורמות מבצעים לא על ידי פרובקציות של הנהלת רכבת נגד ציבור עובדים . רפורמות לא בונים על ידי השפלה של וועד עובדים שמן הראוי להקשיב לבקשותיו.
הפרדוקס שכץ הוא אחד מבכירי מפלגה , שהציבור החלש בוחר בעדה , בעוד שמפלגתו מתנכרת לאותו ציבור חלש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ידידיה |
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
רכבת ישראל היא מעין חמורו של המשיח, כולם מצפים לו-אך לשווא.
מרבית הידיעות על הרכבת מככבות בחדשות עקב: שריפות, תקלות, שיבושים ואיחורים.
ניסיוני האחרון או נסיעתי האחרונה ברכבת ישראל הייתה כאשר עליתי בתחנת קריית חיים, והסתיימה בשדה בור לפני בית הספר הטכני שליד חיפה, שם עצרה הרכבת עקב תקלה, הנוסעים ואני בתוכם נאלצו לקפוץ מן התא אל השדה השומם. שם המתנו מעל לחצי שעה עד שאספו אותנו.
כאשר מזדמן לי לנסוע ברכבת בחו"ל-כולי השתאות. היא יוצאת בזמן, מגיעה בזמן, השירותים נקיים, החימום פועל, יש מקום ישיבה לכל הנוסעים-פשוט לא יאומן.
לאחרונה מושבתת הרכבת וממלאת את חדשות היום. האם עקב שדרוג? או שיפור? אז ממש לא.
יותר בעקבות פרשת הפלאפל. מסתבר שיו"ר הועד שזומנה לבית המשפט עקב ההשבתה, החליטה לבלות באותה עת עם חבריה בדוכן הפלאפל שעה ארוכה, והניחה לבית המשפט לבטל את זמנו.
לשאלתה של השופטת על האיחור המוגזם-השיבה בעזות מצח-הרכבת מושבתת-ואין לי כנפיים !!!
גם כאשר התענינו במשכורתה של הנ"ל-השיבה שהיא משתכרת 4,000 ₪ על חצי משרה כפקידה במוסך, ועוד 4,000 ₪ על עבודתה בוועד. אולם מסתבר שבפועל מדובר בסכומים אחרים:
לפי בדיקת העיתון (גלובס), אדרעי זוכה לתשלום נדיב עבור שעות נוספות, אשר מנפח את משכורתה החודשית לסכום של 15-20 אלף שקל בחודש ואף יותר. כך, למשל, משכורתה בחודש פברואר הסתכמה ב-22 אלף שקל: 4,000 שקל שכר בסיס, 70 שעות נוספות שהוסיפו עוד 8,000 שקל למשכורת, תשלומים על הוצאות רכב, טלפון והוצאות נוספות שהוסיפו עוד 5,000 שקל ותשלום המכונה "פרמייה" שהוסיף לה עוד 5,000 שקל.
לפי הדיווח, אדרעי השתכרה בחודש דצמבר כ-14 אלף שקל, בינואר כ-14.5 אלף שקל, במארס 19 אלף שקל ובאפריל 14 אלף שקל.
אז נא לנגב את דמעות התנין, ולדאוג שעניין הבטיחות והאחזקה ברכבת ייעשו במקצועיות וע"י אנשים מקצועיים, ואולי גם קצת יותר אמינות בלוח הזמנים-יחזירו לרכבת את שמה וכבודה.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
58 |
|
|
|
|
|
אני יוצא מהנחה שממצאי השכר שהבאת, מר 58, הם מדוקים . בחודש ינואר השנה היא השתכרה 14.5 אלף שקל ואילו במרס (כנראה בשנה שעברה) היא השתכרה , לדבריך, 19 אלף שקל.
האם זה מצדיק ש-600 עובדים ייאלצו לקבל השלמת הכנסה למשכורתם.
האם לליקויים הרבים שישנם ,הם לא תוצאה של ניהול כושל . האם הכל אפשר להטיל על העובדים.
כנראה, שקיימת עוצמת פער בין גישה המחייבת עבודה מאורגנת תוךותיאום מירבי בעבודה ובתפעול בין עובדים והנהלה , ובין גישה המחייבת הפרטה של החברה . ותהליך ההפרטה כבר החל . קופאיות וסדרנים הם עובדי קבלן.
כיום קיימת מערכת יחסים עכורה בין העובדים וההנהלה . מערכת היחסים העכורה מנוצלת כדי ליצור דמוניזציה של הגישה המצדדת בעבודה מאורגנת ועם מלוא הזכויות לעובד , המיוצג על ידי וועד עובדים נבחר .
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
דייקת במספרים |
|
|
|
|
|
מבחינתי יש לקבל לעבודה רק עובדים מיומנים.
עפ"י השמועות יש נפוטיזם רציני ברכבת. הם אינם מעונינים באנשי מקצוע טכניים-אלא לסדר מקומות עבודה לילדיהם ולנכדיהם.
יש להניח שגם הנהלת הרכבת כגון ישראל כץ-שר התחבורה ואחרים שם אינם ממש אנשי מקצוע בתחום זה, אלא טרמפיסטים בכסא מרופד.
הבעייה היא שמרוב תככים וסידורים-המדינה הזאת "הולכת קאקן" |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
58 |
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
אני מסמפט את העובדים , שכמה מאות מהם נדרשים להשלמת הכנסה.
אני מסמפט את הווע'ד , שהעובדים בחר כדי לייצגם . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני מסמפט |
|
|
6 |
|
|
למרות שבבוקר יום ששי ביצע השר כץ שוב חיסול ממוקד לעובדים ולוועד ברומזו על אחריותם לכך , שנוסעים כמעט נשרפו ברכבת , אני מברכת את הוועד על היותו נאמן לשליחותו .
השר כץ פוטר את ההנהלה מכל אחריות , מטיל הכל על העובדים . אני מברכת את הוועד , שנאלץ לפעול בתנאי לינץ ציבורי שעורך שר התחבורה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
וועד ראוי |
|
|
7 |
|
|
שירצו להעיף אותך , מר 58 ,כי להנהלה של המפעל בו אתה עובד , כבר לא יהיה כדאי להעסיק אותך , מה תכתוב אז אז?? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
למר 58 |
|
|
|
|
|
עובדי פרי הגליל בעיני קרבן אמיתי, הם כבר חוו סגירה אחת ואכזבות רבות.
אנשי עמל וייצור שהארץ הזו מתכחשת אליהם.
אז איזה איש עסקים ממולח שכבר מייבא את מדי צה"ל, ייבא גם שימורים מסין לישראל, ועוד כמה מאות עובדים יפלו מהמעמד הנמוך אל היאוש המוחלט, ואל דלות ועוני.
לדאבוני המדינה הזו חיסלה את מפעלי הייצור כאן, וכיום ניתן להתפרנס רק "משירותים"
לאחרונה ראיתי קריקטורה אמריקאית בה אומר הבן לאביו:
אבא אני שוקל לעשות קריירה בפשע המאורגן.
משיב האב: של הממשלה או בסקטור הפרטי????????? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
58 |
|
|
נסים גבאי
כולנו יודעים שגם אם אתה יפה, חכם, נאור, לוחם ועוד כהנה ברכות בונות כריזמה מנהיגותית – אם לא יצטרף לזה גורם המזל, לא הכי מומלץ להיות דון קיחוטה וגם: את מי מייצג יאיר לפיד?
|
|
|
|
|
|
עו"ד ראובן דינור
האומנם השליך בג"ץ את חוק טל לפח? חוק טל הנציח אי שוויון, אבל גם הנציח מצב פוליטי בר קיימא מזה שנים ארוכות. כדי לשנות א המצב צריך לשנות את שיטת הממשל
|
|
|
|
|
|
איתן קלינסקי
ברקאו, עולה חדש מאיותפיה מצא את מותו בגניה העזובים של תל אביב בליל חורף מקפיא גם לכבד את זכרו לא ניתן בישראל, לאחר שפקחי העירייה והושטרים ראו בכך הפרה גסה של הסדר הציבורי
|
|
|
|
|
|
הרב שלמה אבינר
רבים רואים בעיסוק בצדק חברתי כביטוי לשמאלנות פוליטית הקשורה לנושא הערבי. יש להחזיר את מושג השמאל למקורו, וכך נלמד שכולנו צריכים להיות שמאלנים. חברתיים כמובן
|
|
|
|
|
|
גורי גרוסמן
בישראל קיימת עריצות המיעוט, האונס את הרוב הדומם לפרנסו ולהילחם למענו. לאסוננו עריצות המיעוט קיימת גם בתקשורת, באקדמיה, במערכת המשפט, במספרה הטייקונית העושקת אותנו ובכנסת ישראל המאפשרת לח"כים תומכי טרור לנאץ ולהסית נגד המדינה
|
|
|