X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גם ינאי המלך נהיה צדוקי לעת זקנה למרות שהיה מלך גדול בצעירותו- זיקנותו ביישה. גם אתה הגעת לגיל שאפשר להתחיל. השלום עם מצרים התגלה כאיום נצחי עם אקדח מול הרקה דומה לאיום שאתה משמיע לתושבי מגרון המסכנים
▪  ▪  ▪
בני בגין. להתנער מתנועת הליכוד ושכפוליה [צילום: פלאש 90]

בגין אתה כאביך. טרוריסט קטן במסווה צדקן. אביך המיט את אסון אוסלו על עם ישראל למרות שהליכוד רוחץ כרגיל בניקיון כפיו. ההסכם עם סאדאת הוא שהביא את אסון אוסלו. אביך היה שורש החורבן. פקידון שהתרגש ממשה דיין ומבית המשפט בירושלים. גם ינאי המלך נהיה צדוקי לעת זקנה למרות שהיה מלך גדול בצעירותו- זיקנותו ביישה. גם אתה הגעת לגיל שאפשר להתחיל. השלום עם מצרים התגלה כאיום נצחי עם אקדח מול הרקה דומה לאיום שאתה משמיע לתושבי מגרון המסכנים.
אתר הארץ: השר בני בגין, נציג הממשלה למשא-ומתן עם תושבי מגרון על פינוי המאחז, אמר הבוקר (שני) כי לתושבים יש רק כמה שעות לקבל את הסכם הפשרה, הקובע שהמאחז יועתק לגבעה סמוכה. לפי בגין, אם המתנחלים לא יקבלו את ההסכם, תקיים הממשלה את החלטת בג"ץ - לפיה יש להרוס את המאחז עד סוף חודש מרס.
היום התפאר נציג אונסקו בישראל, השר גדעון סער, ששכח את אתרי המורשת, במרכז בגין על שמירת הכבוד והאמת של הקצין הפולני."האיש ששמר על דעותיו ואמונותיו". בדרכו הולך גם גדעון סער. לומד לכרכר בין הטיפות כמו אביך ז"ל שדיבר על הרבה אלוני מורה ולא הקים אף אחד אלא באונס ואת חבל ימית עקר. בלבנון נבל כצמח עקור. ממש כמו תנועתך מאז ומתמיד שמיעטה לבנות והרבתה להרוס.
להתנער מהליכוד - מפלגה מתועבת
גם בהרס הקודם שהיה במיגרון כל השרים גלגלו עיניים. לא היינו לא שמענו. לצערנו הרב נאלץ ללמד אתכם לקח. כן! אתם חושבים שאינכם זקוקים ללמוד אבל נלמד אתכם מה זאת ארץ ישראל. כי אתם נכשלתם כשלון מחפיר. חילקתם את הארץ לאויב וליביתם בחולשתכם את אירן. ראש הממשלה מתגרה באבו מאזן בעניין ירושלים והר הבית אבל אין כראש הממשלה למסור את ירושלים ואת הר הבית. שאלו שלום ירושלים במזבלות הקדרון. לשם שפכו שובינו את שרידי המקדש בסמכות, רשות והיתר של ממשלות ישראל. כאשר מפקד משטרת ירושלים ניסו שחם אומר שהיהודים הם האשמים במהומות הר הבית הוא משמיע את קול אדוניו. אין הבדל בין הוואקף לשלטון הישראלי. כלים שלובים.
אנו קוראים בזאת לתושבי יהודה ושומרון לקבל על עצמם כל סבל של הרס, גירוש, השפלה, מאסר ומוות ולא להיכנע למחוקי צלם האנוש מתנועת הליכוד ושכפוליה. אנו קוראים לכל המחנות הלאומיים שהצביעו ליכוד להתנער מיד מהמפלגה המתועבת הזאת. התפקדתי ל"מנהיגות יהודית" מן הראשונים אבל איני יכול לשאת יותר את הצלם הזה על גבי.
זו מפלגה החותרת בהתמדה נגד האזרחים הנאמנים ביותר תוך גלגול עיניים צדקני.. האתם תבנו והם יהרסו? לא תהא כזאת בישראל!. ישפוט ה' בינינו לבין המתחזים לישראל החדש, ישראל האמיתי verus Israel כקודמיהם מוסלמים ונוצרים.שעניינים הוא עקירת שם ישראל באמצעות השימוש בשמו.
מי שקיבל את פסק הבג"ץ בעניין הקרקעות הפרטיות של הערבים בארץ ישראל , היינו שכל קרקע שאינה של מדינת ישראל היא של ערבים גם אם לא הביאו כל הוכחות הוא סוכן של האיסלאם ושל הנצרות ושל האומה הערבית. אין לדבר עימו שלום ואין לנהל איתו כל משא-ומתן.
יהא בנידוי!.
נתניהו, אין לך זכות לגנות את אבו מאזן. אתה האיש. הגינוי של נתניהו לדבריו של אבו מאזן כי ישראל עוסקת ביהוד ירושלים ומוחקת כל זכר איסלמי הם חלשים, דלים ועלובים. נזהרים לשמר את תהליך השלום. נשמעים יותר כדברי כיבושין מאשר הוקעה ראויה כאילו היהודים שותפים יחד עם האיסלאם בירושלים.
נתניהו מגנה את אבו מאזן ומאשים אותו בהסתה. אבל מי מלבה את ההסתה האיסלאמית על ירושלים אם לא ממשלת נתניהו עצמה וכל קודמותיה בפרשת ההתנהלות בהר הבית ובטיוטות הסכמים על חלוקת ירושלים לאורך שנים. במשא-ומתן עם האפיפיור ובזריקת שרידי המקדש לזבל.
את מחיר השקר ישלם לא רק נתניהו אלא כל העולם
מי שמרמה את היהודים במיגרון מרמה את היהודים בירושלים. מרמה את ממשלתו שמרמה את עצמה. במשך שנים ארוכות עודדו ממשלות ישראל במו ידיהן ומעשיהן להרוס כל זכר יהודי בהר הבית.
עודדו את הוונדאלזים האיסלאמי בכל הכוח האפשרי. עצמו עיניהם בפני ה"חפירות". הערבים הוציאו אלפי משאיות של עפר מהר הבית כדי למחוק כל זכר ארכיאולוגי לזכויות היהודים בהר הבית תוך שיתוף פעולה עם ממשלות ישראל לדורותיהן. כמו אויבי ישראל אומרים כל יום: "ולא יזכר שם ישראל עוד".תהלים כג,ה. וכן בהמשך
אֲשֶׁר אָמְרוּ נִירֲשָׁה לָּנוּ אֵת נְאוֹת אֱ-להִים:
(יד) אֱ-להַי שִׁיתֵמוֹ כַגַּלְגַּל כְּקַשׁ לִפְנֵי רוּחַ:
(טו) כְּאֵשׁ תִּבְעַר יָעַר וּכְלֶהָבָה תְּלַהֵט הָרִים:
(טז) כֵּן תִּרְדְּפֵם בְּסַעֲרֶךָ וּבְסוּפָתְךָ תְבַהֲלֵם:
(יז) מַלֵּא פְנֵיהֶם קָלוֹן וִיבַקְשׁוּ שִׁמְךָ ה'.
(יח) יֵבושׁוּ וְיִבָּהֲלוּ עֲדֵי עַד וְיַחְפְּרוּ וְיאבֵדוּ:
(יט) וְיֵדְעוּ כִּי אַתָּה שִׁמְךָ ה' לְבַדֶּךָ עֶלְיוֹן עַל כָּל הָאָרֶץ:
הכתב לשעבר בני ליס סיפר כיצד קראו לו ב'סוד', לסקר את החפירות בהר הבית תוך שהוא זוחל דרך כל מיני מקומות מיסתור כדי לצלם את הכתבה וכשהוא מגיע הוא רואה מאות משאיות עומדות בטור כדי לפנות את העפר בזו אחר זו. הוא מבין מיד שהוא משמש כלי בהצגה.
מי שאיפשר למכחיש השואה אבו מאזן להמשיך בתפקידו כמשיח ישראל ובלבד שיסכים לקבל סוף סוף את מדינת פלשתין לידיו הלא הוא נתניהו.
את מחיר השקר ישלם לא רק נתניהו אלא כל העולם במלחמה האירונית, לעג ההיסטוריה לכל מכחישיה. מלחמה בלתי נמנעת שתפרוץ באשר תפרוץ. אובמה מרמה את נתניהו שרוצה שירמוהו ונתניהו מרמה את יהודיו שרוצים שירמוהם. לוקחים אתכם לעבודה או למקלחות. ליישב אתכם מחדש במזרח. מי שקונה את הלוקשים הם כל שותפי נתניהו. האחריות למלחמה היא בעיקר של מי שנתן לערבים ולאיסלאם את הכוח לטעון את טענות השקר שלהם לאורך שנים תוך עידודם מצד אחד ומלחמה מצד שני.
הערבים טוענים היום שהם קרבנות השואה ולא היהודים והעולם מוחא כפיים. הערבים טוענים שהר הבית שלהם, שארץ ישראל שלהם , שההתגלות האלוקית שלהם אז מה חדש בשקר של אבו מאזן שנתניהו אינו יכול להינתק ממנו לעולם כי מבלעדיו אין מי שיקח ממנו את משא ארץ ישראל.

תאריך:  29/02/2012   |   עודכן:  29/02/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בגין בגין
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
פרופ' ויס הנכבד, גם לא מעט
חובשי כיפות בכירי  |  29/02/12 09:37
2
תגיד.אתה באמת פרופסור.שפה נמוכ ל"ת
חכם גמליאל  |  29/02/12 14:16
3
הלל, אודה לך באם תואיל להפיץ
נחום שחף  |  29/02/12 16:32
 
- אני חיה בשביל היום בו ידע עם י
קורןנאוה טבריה  |  1/03/12 06:25
4
ויס מתי תלמד שהפוליטיקה הצגה!
פועה  |  29/02/12 17:48
5
חותמת על כל מילה='לא עוז ולא ה
קורןנאוה טבריה  |  1/03/12 06:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עקיבה לם
השופט סלים ג'ובראן לא חייב לשיר את ההמנון. ביום שיחייבו אותו לשיר זאת, ניפרד כולנו מהדמוקרטיה אחת ולתמיד
עמוס דאי
די! נמאס כבר מחוסר נאמנותם של ערביי ישראל. צריך לחסום את דרכם לכהונה בתפקידי מפתח במדינה הציונית. הגיעה העת להפעיל את הצעתו של אביגדור ליברמן "בלי נאמנות אין אזרחות" ולתת לאויבי המדינה תעודות נתינים במקום התעודות הכחולות. ושהשמאלנים יקפצו...
נסים גבאי
החלטתי להתמודד לכנסת בצורה הקשה ביותר: הקמת מפלגה חדשה, ארגון ענק, הוצאות מכאן ועד הודעה חדשה, והכל - כדי להגיע לבית המחוקקים בו נבחרי הציבור אמורים לשרת את בוחריהם, את אזרחי מדינת ישראל
איתמר לוין
נאומו הראשון של אשר גרוניס כנשיא בית המשפט העליון כלל שורה של אמירות המקובלות על המערכת מימים-ימימה, לצד רמיזות לפיהן בנקודות אחרות יהיה מקום לשינוי
נסים גבאי
אותו זוג גנדרנים שהילכו אימים על חשבון הבנק בחוסר אחריות משווע, החל עושה חושבים בהפוך על הפוך ("המנוולים הטייקונים האלה תקעו מחירים דרקוניים. לא קונים"...). לא שהתחלנו דיאטה חס וחלילה. פשוט התחלנו חושבים פעמיים לפני שהמשכנו לזרוק מכל הבא ליד לתוך העגלה    משק הבית פתח עיניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il