X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגיע הזמן שיאסרו בחג הפורים מכירה של חפצים מסוכנים ומטרידים ולשם שינוי גם יאכפו את האיסור הזה, ויטילו קנסות כבדים, כולל מאסר לסוררים פורים בטוח
▪  ▪  ▪
פורים. תחפושות בהשראת הטומאה [צילום: פלאש 90]

משחקי פורים מסוכנים
אני זוכר איך לימדו אותנו בבית הספר על הסכנות שבשימוש בקפצונים, בפיקות ובנפצים (אף פעם לא הבנתי מה ההבדל), ואף תיארו לנו מקרי מוות ופציעות קשות בגינם. אני זוכר במטושטש איזה סיפור על אחת שהתחפשה לגמד ונשרף לה כל הזקן וגם היא בעצמה נפגעה, נדמה לי אפילו שנפטרה (מי זוכר? בכל זאת סיפור שסיפרו לנו בביה"ס היסודי).
הפחד בבית הספר
אני, כילד טוב ירושלים (לטוב ואולי גם לרע), שהפנים את הסכנות באופן אולי מעט קיצוני ממה שהן באמת, פחדתי פחד מוות, וכשכל התלמידים בהפסקה ירו וירו (כי מה שהמורה מסבירה בכיתה זה רק לתיאוריה) נאלצתי לברוח לחדר המורים, שם עוד היה בטוח (בדור הזה לא אתפלא אם גם למורים יש רובים ונפצים), ומורה אחת צעקה עלי בקול מפחיד: "מה אתה עושה כאן בחדר מורים?" (מסתבר שכבר אז המורים לא היו מחונכים. כי היא מיהרה לצעוק מבלי לברר) ואני בכיתי שאני מפחד מהפיקות בחוץ.
המורה יצאה והחרימה את כל הרובים (ממני, כמובן, היא לא ביקשה סליחה, וכשהפכה להיות המורה שלי אחרי כמה שנים היא עוד אמרה שהיא תהפוך אותי לבן אדם. אבל מה לעשות, לא כאן המקום לחשבונות).
פורים התחפש לחג מכוער
במקום שפורים יהיה חג יפה הוא הפך לחג של התהוללות כמו במערב הפרוע. הזקנים עשויים לחטוף התקפי לב מהרעשים הבלתי צפויים (סכנה של ממש) הבוקעים לעתים במפתיע ממש ממרחק יריקה וגם הצעירים בעלי הלב החלש די מסכנים.
המוזיקה (לטעמי, גם זו הנשמעת בחוגים הדתיים והחרדיים) איננה מוזיקה מהעולמות הגבוהים של הנשמה, אלא מוזיקה לא אנושית עם צלילים אלקטרוניים צורמים, והתחפושות בחלקן הגדול מזעזעות ונראה כאילו יוצרו בהשראת הטומאה. שלא נדבר על כך שרק לעשירים יש את הלוקסוס להתחפש בצורה מנקרת-עיניים, וההורים המסכנים צריכים להשקיע סכומים אדירים כדי לרצות את ילדם ליום אחד.
בעניין אוזני ההמן ובכלל בעניין מאכלי החגים אין לי מזל. אני פשוט לא אוהב אותם. אך בכל מקרה, שילוב אוזני ההמן בממתקים המגיעים מכל עבר מוסיף היפראקטיביות להיפרים ובעקיפין להתהוללות ולהתעללות בזקנים, בחולים ובכל אלו שאינם בנויים לאותה המולה.
המסרים שלי הם:
  • הגיע הזמן שיאסרו על מכירה של חפצים מסוכנים ומטרידים, ולשם שינוי שגם יאכפו את האיסור הזה, ויטילו קנסות כבדים, כולל מאסר לסוררים.
  • עולם שבו לומדים למצוא חלופות אנושיות וחיוביות לשמחה הוא עולם טוב יותר.
  • הביטוי "העולם שייך לצעירים" הוא ביטוי מזעזע המתנקם בכל מזדקן. חשוב ללמוד לשמוח אך לא על חשבון אחרים. זה יותר חשוב מתרגיל בחשבון או מתרגיל בשיעור מולדת.

תאריך:  01/03/2012   |   עודכן:  02/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עקיבה לם
אדם שמרצה את עונשו מוגדר לעיתים קרובות ככזה ששילם את חובו לחברה. איך בדיוק? לא ברור    שחרורם של מאות האסירים מעלה תהייה פשוטה - מי צריך את זה בכלל?
צ'לו רוזנברג
האיומים על מתקפה קרבה ובאה עושים את שלהם. הסנקציות יתבררו כיעילות יותר מאשר הערכות המומחים. אובמה ואירופה התחייבו לא לאפשר לאירן להגיע ליכולת גרעינית-צבאית, והתחייבות זו בהחלט מחייבת. אסור להתייאש. מה שקרה במצרים יקרה גם באירן. קצת סבלנות ופחות דברת מיותרת
שולמית קיסרי
לפני שבועיים הגיש ח"כ מאיר שטרית בכנסת להצבעה, הצעת חוק למניעת הלוואות נוספות, או אפשרות למכור עוד אג"חים לציבור - על-ידי טייקונים המבקשים תספורות. במילים אחרות, אלה שלא מחזירים חובות, אלה המחלקים לעצמם ולמקורביהם דיבידנדים וגם מוכרים אג"חים חדשות של חברות אחרות בבעלותם - החוק ביקש לעצור את ההתנהגות הפושעת של הטייקונים שמרשים לעצמם הכל
עו"ד ראובן דינור
כשהושבע ג'ובראן לשופט, התחייב לכבד את מדינת ישראל וחוקיה. זאת עושה השופט ג'ובראן ללא סייג, הלכה למעשה בשבתו בכס המשפט. זאת עשה גם כשקם בשירת ההמנון. להכריח אותו לשיר. רבותי הגזמתם
דניאל גיגי
ישראל הולכת ומתרחקת מהצדק החברתי שאותו דרשו האזרחים בקיץ האחרון, כאשר ממשלת נתניהו מובילה מדיניות שמחריפה את המצב של מעמד הביניים. הממשלה עשתה מעט מדי כדי להיענות לזעקה של האזרחים, ואנחנו רואים קיצוצים מתמשכים במשרדים החברתיים שקורסים בגלל מחסור במשאבים. כנראה לא תהיה ברירה אלא לצאת שוב לרחוב כדי להבהיר שהמדיניות הכושלת לא תעבור בשתיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il