X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגזע האנושי הוא הרסני והאלמנטים האליטיסטיים שבו פועלים כדי להביא את העולם למצב של בלבול ותוהו הבוהו שהעולם לא ידע מאז היווצרותו
▪  ▪  ▪
ברק אובמה, בנימין נתניהו. ישראל צריכה להתנתק מהאח הגדול [צילום: AP]

"בראשית ברא אלוקים את השמים ואת הארץ והארץ הייתה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום" - בראשית פרק א.
הלומינרים מנסים, בגבהות לב בלתי נתפסת, לחקות את מעשה ידיו של אלוקים וליצור סדר עולם חדש, מתוך בלבול ותוהו ובוהו שהם בעצמם מביאים עליו. זאת בדיוק מטרתם עם תמיכתם ב-'אביב הערבי' - לגרום לתוהו ובוהו עולמי, לרצח והרג המוני של חפים מפשע, שוד, גניבה, אונס ואיומים ומעשים אכזריים אחרים שכאלה. הכל כדי שיוכלו לברוא מכל התוהו ובוהו הזה את הסדר החדש שלהם, שאותו הם רוצים לבנות בעזרת שלטון האחים המוסלמים.
עד היום הלומינרים הצליחו להשיג את מטרתם ולהביא תוהו ובוהו כזה למצרים, תוניסיה, לוב, תימן, וסוריה ובקרוב לירדן. בינתיים הם עדיין לא השלימו את המלאכה של 'הכתרת' האחים המוסלמים, אבל זה עובד לפי התכנון ובדרכו להשלמה.
פרס, ברק וביניש - נציגי הלומינרים בישראל
באשר לישראל, גם כאן הלומינרים מנסים להביא לתוהו ובוהו איום ונורא, באמצעות התרתם לאפשר לאירן להפוך למעצמה גרעינית. לאובמה ישנה מטרה אחת בלבד - להיבחר בשנית ובכל מחיר. אם ישראל תתקוף את אירן, ישנה אפשרות שהוא לא יבחר שנית. נוסף לכך, אם ישראל תילחם, לבדה, בשטן המוסלמי השיעי מבלי שארה"ב תעזור לה - לפחות בהתחלה - מיתקפה זאת תאפשר לאחר מכן להביא לסדר חדש בישראל, כולל מדינה פלשתינית, מדינת אחת לכל האזרחים, בדיוק לפי האמנה והמנטרה של הקרן לישראל החדשה.
יש לשאר שנשיא ישראל שמעון פרס, שר הביטחון אהוד ברק, וראש בית המשפט העליון היוצא, דורית ביניש ואחרים הם השליחים הלונימרים הבכירים בישראל שהמנטרה שלהם היא : אורדו אב כא'או, שמשמעותו הוא, "סדר מתוך תוהו ובוהו" - אלוהים ברא חוק וסדר מתוך התוהו ובוהו. כלומר, קודם צריך ליצור תוהו ובוהו ולאחר מכן, מתוכו, לבנות - הם נקראים גם 'בנאים' - את הסדר החדש שלפיו הם רוצים שהעולם יתנהל.
אפילו הנשיא לשעבר ג'ורג' בוש אמר פעם: "ואתם יודעים, זה יקח זמן להשיב לכנו תוהו ובוהו וסדר מהתוהו ובוהו. אבל נעשה זאת - וושינגטון, אפריל 13, 2003.
ישראל חייבת להיגמל מ'האח הגדול'
ברק אובמה עובד עבור חבורת סדר עולמי חדש. במשך שלוש השנים האחרונות ראינו ושמענו, את ברק חוסיין אובמה ואנשיו, ועכשיו אנחנו בוודאי מבינים אותם היטב. מדינת ישראל הריבונית חייבת, סוף סוף, לגמול את עצמה מהאח הגדול, ולפעול באופן עצמאי מהממשל האמריקני הנוכחי. משחק העמדת הפנים הפוליטית חייבת להסתיים, ואור היום בין שתי המדינות חייב להתגלות.
ישראל חייבת, באופן רשמי וברור, לקשר את התוכניות המוצהרות של אירן להשמיד את הישות הציונית עם הנחישות הבלתי מתפשרת שלה למנוע אותן. כל מדינה, חברה באומות המאוחדות-או"ם החבלני, חייבת לקבל הודעה רישמית לכוונותיה של ישראל.
לאור ההצהרות החוזרות ונשנות של אירן על כוונות משטר המולות להרוס את מדינת ישראל ולהרוג את אוכלוסייתה היהודית (הלא יהודית), ישראל חייבת להבהיר כי הוא מתכוונת להשתמש בכל האמצעים הנחוצים לה כדי למנוע מאירן מלבצע את האיומים שלה.
משאלת אירן זהה למשאלת הלומינרים - סדר עולמי חדש, שבו המשטר השיעי המוסלמי הקנאי הרצחני הזה רוצה להיות המוביל, או השחקן היחיד.
האנשים בעולם החופשי חייבים לדרוש ממשלותיהם לשים דברים על דיוקם: כי הם מתכוונים לנקוט בכל האמצעים הנחוצים להם, כדי למנוע מאירן להפוך למעצמת טרור גרעינית ובכך, ולהחזיר את העולם לתוהו ובוהו הראשוני.

תאריך:  08/03/2012   |   עודכן:  08/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חילופי גברי בעולם
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
נבואת תוכחה
הג'וקר  |  8/03/12 12:19
 
- אחי - דברי חוכמה כתבת, תודה. ל"ת
הפשוט  |  8/03/12 22:22
2
סוף סוף מישהוא כותב....
שומר ישראל  |  9/03/12 18:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס ילדין, זכי שלום, אמילי לנדאו
יחסי ישראל-ארצות הברית על-רקע התגרענותה הנמשכת של אירן
יובל בן-בסט
מיטב הרעיונות לשדרוג יום כיף לחברה בלי להוציא אגורה
עקיבה לם
תחפושותיהן של חלק מהנשים אינן אלא ניצול ההזדמנות להתלבש בצורה חשופה ופרובוקטיבית. אם המטרה של פורים היא לחשוף את פנימיות האדם וזו התוצאה - אז אנחנו בבעיה...
עקיבה לם
מאז מותו של המן האגגי ושליחיו שרצו להרוג ולאבד את כל היהודים, לא ברור לאן נעלם אותו עם שהתורה מצווה עלינו למחותו. אבל לפני שנתחיל את החיפוש אחריו, אולי כדאי שנבין מדוע התורה מחייבת אותנו למחות אותו, ולא רק זאת, אלא שעלינו לזכור זאת לעד. בוודאי שלא מדובר כאן בגזענות...
דניאל גיגי
נתניהו מאמץ מדיניות חוץ מקיאבלית, שהמטרה שלה היא להסיח את דעתנו מהבעיות החברתיות ובכך לשתק את המחאה כנגד המדיניות הכלכלית הכושלת שלו. אירן היא אומנם בעיה ביטחונית, אבל נתניהו מגזים במידת האיום הזה כדי לגרום לציבור להתעסק באובססיביות באירן, במקום במחדלים החברתיים שלו. ממשלת נתניהו מפילה על כולנו "טילים כלכליים" כמעט כל יום, כאשר אנחנו עדים להפרטות חזיריות ולעליה קיצונית ביוקר המחיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il