X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עם ישראל התעורר אל חדשה "מרעישה": משתתפי האח הגדול נזקקו לתרופות פסיכיאטריות במהלך שהותם בבית, וההפקה דאגה לכל מחסורם
▪  ▪  ▪
האח הגדול. בבואה מכוערת של החברה בישראל [צילום: אתר קשת]
קרב בין חיות טרף
כמו אותה נבלת בשר אשר מוצגת אל מול עדר של חיות טרף מורעבות, מנופפת ההפקה במיליון שקל; חיות הטרף עטות על השלל, ובין לבין קורעות אחת את בשרה של רעותה, והקהל מחכך ידיו בהנאה

עידן יוסף
"אם סער היה יוצא - אולי היה מתאבד"

קשת מאיימת בתביעת לשון הרע נגד "ידיעות"
לי-אור אברבך
מוקד המהומה: כתבה שתתפרסם מחר ב"ידיעות" ובה טענות על חלוקת כדורים פסיכיאטריים בתוכנית הריאליטי * ידיעות אחרונות: "הספין של קשת הוא התחמקות מהתמודדות עם הממצאים הקשים שעולים מהתחקיר"
לרשימה המלאה

אמר פעם מישהו חכם שמי שהולך לישון עם כלבים, בל יתפלא אם יתעורר עם פרעושים. למעט במקרים חריגים, חברה היא זו שמכוונת את חייה, הכלכליים, החברתיים, הערכיים; וחברה שמאבדת את הצפון ואת המצפון, לא נכון שתתפלא כאשר היא מתעוררת עלובה וריקנית.
תוכנית האח הגדול, תוכנית שוברת רייטינג, היא דבר שלא היה ראוי שיתקיים, לא היה ראוי שיעלה על מסך, על אחת כמה וכמה לא ראוי היה שאיש יצפה בה, לא ראוי היה שאיש יפרסם בה, לא ראוי היה שאיש יקנה את המוצרים המפורסמים בה.
אך הרווחה הכלכלית, השעמום, חוסר האתגרים, ההשמנה והבעיטה, מביאים רבים מאיתנו להסרחה בלתי מוגבלת מול המסך המטומטם, ושם, כמה שההצצה חודרנית יותר, כמה שהחדירה היא פוגענית יותר, שם אנו באים יותר על סיפוקנו העלוב, שם אנו מוצאים פורקן לתסכולי השעמום הגופני והרוחני היומיומיים שעוטפים אותנו.
חיות טרף הרעבות למיליון
ועל-מנת שיהיה במה להציץ אנו צריכים גם קורבנות, וגם דם - ואת אלה מספקת התוכנית בשפע. כמו אותה נבלת בשר אשר מוצגת אל מול עדר של חיות טרף מורעבות, מנופפת ההפקה במיליון שקל, חיות הטרף עטות על השלל, ובין לבין קורעות אחת את בשרה של רעותה, והקהל מחכך ידיו בהנאה, מי זו שתמות קודם; והקהל גם משפיע על החיות, יש לו שלט רחוק, הוא שולח מסרונים.
חיות טרף כאלה, אשר ככל שהן מתקרבות אל טרפן, הטרף בורח; וככל שחולף הזמן, מוכנסות עוד ועוד חיות טרף צעירות ורעננות לזירה והמיליון מתרחק ומתרחק. אין פלא שהחיות נזקקות לטיפול רפואי, אין פלא שהן יוצאות מדעתן.
לברוח מהרעל של "האח"
זה אני וזה אח שלי - האח הגדול הוא בבואת פני החברה, והתמונה הזו מכוערת מאוד, מסוכנת מאוד, תמונה שלאיש מאיתנו אסור ללכת איתה לישון בשקט. מי שנכנס לכלוב חיות הטרף הזה, מי שלא ברח משם בשנייה הראשונה, מי ש"הולעט בכדורים" ולא נטש את האתר מיידית, יכול להלין רק על עצמו - אך אנו, יוצריו של הגולם הזה, חייבים להעיף אותו מסדר יומנו.
ההתעוררות של עם ישראל אל חדשה "מרעישה", המספרת לנו שמשתתפי האח הגדול נזקקו לתרופות פסיכיאטריות במהלך שהותם בבית, ושההפקה דאגה לכל מחסורם, היא התעוררות מתחסדת, התעוררות צבועה; ההפקה הזו היא הפקה שלילית שבשליליות מבחינה ערכית, ולא היה צריך להמתין לפסיכיאטריה על-מנת להסיק את המסקנה הטריוויאלית הזו, כי הרי חיות הטרף ומנפנפי הנבלות הם בלתי צפויים לחלוטין, הדם הוא זה שמכוון אותם ולא שיקול הדעת.
ראוי שעם ישראל יצביע ברגליים וינתק עצמו מהרעל הזה, ומכל הגורמים התורמים לו והמממנים אותו.

תאריך:  08/03/2012   |   עודכן:  09/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זה אני וזה אח שלי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לחם ושעשועים...
חשדנית  |  9/03/12 10:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף פנדריך
לא ניתן להכחיש את היות מגילת אסתר שקראנו בימים אלו כסיפור אכזרי. תליית עשרת ילדי המן על העץ - למה היא מחנכת אותנו אם לא לטבח והרג?!
מנחם מ' פאלק
ספר השירים של אביחי קמחי "ללכת" כולל בתוכו את הלירי, היפה, יחד עם הסבל, ולצד המבט הישיר של הכותב מול גורלו. בכך הוא מצליח להביא להנאה אסתטית לצד זיכוך הנשמה. חלק גדול משירי הספר הזה מהווים סוג חדש של רומנטיקה מודרנית, המודעת לתחלואי הזמן
איתן קלינסקי
קיימת עוצמת פער בין שתיקה עם הבלחה של גינוי רפה ובין מרחץ דמים וטבח נורא שמתבצע באלו הימים בשכונת בורא עמר בחומס הנצורה
אברהם בן-עזרא
הבורר קיפח זכויות דיירים אשר על-פי חוק המכר (דירות) בכך שביטל את זכאותם הברורה לקבלת פיצויים בגין הליקויים, כולל אלה אשר הדיירים התנגדו לתיקונם. חוק המכר (שירות) לא מקנה לקבלן זכות כלשהי, ואין לקבלן זכות לתקן. במבחן המעמיד בצד אחד את החלטת בית המשפט להעברת הסכסוך לבוררות על סמך סעיף בהסכם ובצד שני את זכויות הדיירים אשר על-פי חוק המכר (דירות) - חוק המכר (דירות) - גובר
דן אלון
המחאה ברחובות פחתה לעת-עתה, אך הרעיונות והצרכים מתעצמים. המשמעויות העסקיות של תהליכי שינוי התפיסה הצרכנית, והמעבר למודלים של צרכנות "חברתית", מאורגנת, גלובלית, בצד המהפכות הטכנולוגיות ובמיוחד לאור המהפכה של הרישות החברתי, יצרו מציאות של קהלים בעלי עניין חדשים ומשמעויות מרחיקות לכת על מודלים עסקיים קיימים. שרה בכור (יועצת ארגונית) ודן אלון (אסטרטג עסקי), מספקים מבט עומק אל השינויים, ומפרשים מודלים חדשים המסייעים לתאגידים בתהליכי עיצוב ומיצוב מחדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il