X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
העולם של היום הוא הפוך אם לא נתחיל לומר את האמת, אנחנו בדרך לירידה מוסרית מוחלטת ונחיה בתהום של הרס
▪  ▪  ▪

מבוך הוא חידת סיור בצורה של מעבר מסתעף ומורכב, שבו הפותר חייב למצוא דרך. בשפת היום היום, מבוך וסבך הם סידרה מורכבת ומבלבלת של מסלולים. עם זאת, מבחינה טכנית הסבך שונה מהמבוך, כי לסבך יש דרך מסלול אחת, עם פיתולים וסיבובים אך ללא סניפים, ולא נועד להיות קשה לנווט הו כמו שבמבוך.
את מסדרונות העולם הפוליטי ניתן להשוות אותם למבוך. למרות שרוב מה שנאמר על הסדר העולמי החדש, על לומינרים, על שאיפה של קבוצות שונות ליצור תוהו ובוהו עולמי על-מנת לבסס שלטון מרכזי חדש, אכן קיים ונכון, אך רוב המידע הוא ניסתר לא גלוי, ומטבען, קבוצות אלו מעדיפות להישאר נסתרות.
יש גם להתחשב בשאלה, מי צודק, ומהי האמת?
חקר קצר מוביל למידע לא נעים בכלל, מידע שמערער אפילו את עצם הקמת מדינה ישראל, בארץ ישראל, שזו הייתה מזימה.
מוטב לא ליפול לשמועות, מזימות וקונספירציות. עדיף לייצר תהליך דמוקרטי הוגן, שקוף, בעל מעורבות מירבית של כל העם, ומשילה מינימלית של הפוליטיקאים, כי הפוליטיקה היא יצר הרוע והשחיתות, ולכן אליה נמשכים נציגי כתות נסתרות אלה.
ניתן גם לקחת פתרון טוב יותר מהעבר, שמתאים מאוד לימינו. בספר התורה שופטים, המוטיב החוזר ונישנה היה שהעם בישראל כפר באלוהיו, ובתמורה סבל מגזרות של עריץ אכזר; העם זעק לאלוהיו, אלוהים שלח את שליחו-נביאו ששיחרר את הישראלים-יהודים מעריצות, ונהיה להם לשופט-שולט ותשקוט הארץ...
שופטים ג', 7-11: ז וַיַּעֲשׂוּ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל אֶת-הָרַע בְּעֵינֵי יְהוָה וַיִּשְׁכְּחוּ אֶת-יְהוָה אֱלֹהֵיהֶם וַיַּעַבְדוּ אֶת-הַבְּעָלִים וְאֶת-הָאֲשֵׁרוֹת. ח וַיִּחַר-אַף יְהוָה בְּיִשְׂרָאֵל וַיִּמְכְּרֵם בְּיַד כּוּשַׁן רִשְׁעָתַיִם מֶלֶךְ אֲרַם נַהֲרָיִם וַיַּעַבְדוּ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל אֶת-כּוּשַׁן רִשְׁעָתַיִם שְׁמֹנֶה שָׁנִים. ט וַיִּזְעֲקוּ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל אֶל-יְהוָה וַיָּקֶם יְהוָה מוֹשִׁיעַ לִבְנֵי יִשְׂרָאֵל וַיֹּשִׁיעֵם אֵת עָתְנִיאֵל בֶּן-קְנַז אֲחִי כָלֵב הַקָּטֹן מִמֶּנּוּ. י וַתְּהִי עָלָיו רוּחַ-יְהוָה וַיִּשְׁפֹּט אֶת-יִשְׂרָאֵל וַיֵּצֵא לַמִּלְחָמָה וַיִּתֵּן יְהוָה בְּיָדוֹ אֶת-כּוּשַׁן רִשְׁעָתַיִם מֶלֶךְ אֲרָם וַתָּעָז יָדוֹ עַל כּוּשַׁן רִשְׁעָתָיִם. יא וַתִּשְׁקֹט הָאָרֶץ אַרְבָּעִים שָׁנָה וַיָּמָת עָתְנִיאֵל בֶּן-קְנַז.
אם העולם יקח דוגמה מהיהודים, מסתבר שהשילטון שאותו היהודים מכבדים ושומעים לו, ולפיו מתפקדים הכי טוב, הוא של דיקטטור חסיד, מנהיג יחידי וייחודי, טהור לב ומידות, שמוכן להכות, ללא רחמים, בעושי עוול וגזילה.
מה יעשו היהודים שבסך-הכל רוצים לחיות את חייהם בשקט ובשלום?
  • העם מוכרח להבין שאת חייו הוא לא ייחיה בשקט ובשלום עד שלא יקום ויתמוך באילו שמוכנים לפעול למען כל העם.
  • העם מוכרח להבין שהוא צריך לחנך את ילדיו לפעול תמיד למען העם, ולקדש את ערכי המשפחה והקהילה. לא מה שהמדינה תעשה עבור אזרחיה, אלה מה שאזרחיה יעשו עבורה.
  • העם חייב להיות סובלני; גם הלא מוכר והשונה הוא אדם, וכל אדם זכאי ליחס הוגן. תמיד לשים את עצמך בנעליו של העומד ממולך.
  • זכרו את התורה ואם רק אם את האימרה, "ואהבת לרעך כמוך".
לשמחתנו, ליקום של אלוקים יש חוש צדק בסיסי, ובסוף הטובים תמיד ינצחו; לכן, צריך להיות טובים וללא פשרות, ואז הכל יהיה טוב יותר.
והכי חשוב, דברו רק דיברי אמת. השקר הוא החטא הראשון, בדרך להדרדרות מוסרית כללית. דיברי אמת שלפוליטקאים אין!

נקודות למאמר זה נלקחו מהערות של קורא למאמר קודם
תאריך:  11/03/2012   |   עודכן:  11/03/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דמיטרי רייזמן
גם בהענקת מדלית החרות הנישאותית לפרס אפשר היה לראות מעין בדיחה סרקסטית מרירה - עוד עיטור בסדרת העיטורים המגוחכים, כגון: פרס נובל לפרס בעבור שעשה את הסכמי אוסלו ולאובמה (לאחר נאומו הזכור לשמצה בקהיר) בעבור כך שלא עשה דבר, אך היו לו "כוונות שלום"
עו"ד ראובן דינור
עניינים שברגש, עניינים שבמוסר, רצוי שיתבררו מחוץ לכותלי בית המשפט. ללב שבור מכל אספקט שהוא, אין מחיר, וראוי הוא, שבית המשפט ימנע מחדירה לחדר המיטות של בני זוג
אורי ברנע
כמו במלחמת העולם השנייה, וכמו במלחמות החשמונאים ביוונים, על ההנהגה להמר. על החיים ועל המוות. יש להילחם באירן ללא חת. מייד. אנחנו עם שמקדש את החיים. אנו רוצים לחיות. אויבינו מקדשים את המוות. נמצא את הדרך לענות על הרצונות של כולם כי אנחנו רוצים לחיות
עמוס דאי
לנשיא המדינה יש דף חדש ברשת החברתית פייסבוק; בדף לא מופיעים דגל ישראל, המנורה או כל סמל יהודי אחר. אני מתבייש שכך נראה דף הפייסבוק של ה"נשיא" שלי. סליחה, אולי בעצם פרס הוא לא הנשיא שלנו...
עקיבה לם
פעם בכמה חודשים יש "מטח ירי כבד" מהרצועה אל עבר ישובי הדרום. פעם זה היה עוטף עזה, היום הם כבר מתחת לטווח. הגיע הזמן לטפל בבעיה מהשורש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il